VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

Zar baš toliko?
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2304
Stranica: 3/5.

Autor/ica:  Izy [ uto kol 26, 2008 3:58 pm ]
Naslov: 

Citat:
automatik...

auto najviše troši dok pali( onih 99,9 je jer nemože izmjeriti koliko)
To ti nema nikakve veze sa paljenjem već sa prijeđenim putom!
Niti je 99,9 najveća oznaka na BC-u :wink:
Potrošnja goriva (kako se prikazuje u ovom podneblju) je obrnuto proporcionalna sa prijeđenim putom, što će reći da vozilo najviše troši u stanju zen-a(čitaj: mirovanja).....

....and the inner voice goes: haaaaaaammmmmmmmmmmmmmmm....... 8)

Autor/ica:  tcode [ uto kol 26, 2008 4:21 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
automatik...

auto najviše troši dok pali( onih 99,9 je jer nemože izmjeriti koliko)
To ti nema nikakve veze sa paljenjem već sa prijeđenim putom!
Niti je 99,9 najveća oznaka na BC-u :wink:
Potrošnja goriva (kako se prikazuje u ovom podneblju) je obrnuto proporcionalna sa prijeđenim putom, što će reći da vozilo najviše troši u stanju zen-a(čitaj: mirovanja).....

....and the inner voice goes: haaaaaaammmmmmmmmmmmmmmm....... 8)
Koliko si siguran u ovu tvrdnju?
FYI, indeed, auto troši najviše kod paljenja na hladno, a to bi znao da si ikada imao potrebe slagati warm up enrichment mapu u ECU-u. Srećom, većina modernih motora se jako brzo zagrijava, pa se to doslovno prosipanje benzina ne odvija jako puno vremena.

Autor/ica:  Rimtu [ uto kol 26, 2008 5:13 pm ]
Naslov: 

Ja mislim da ste svi u pravu...

Auto troši! ..... i točka :P

Autor/ica:  Izy [ sri kol 27, 2008 12:09 pm ]
Naslov: 

tcode ako baš želiš filozofirati onda možemo i reći da auto najviše troši za vrijeme paljenja dok se gorivo ne zapali (možda je neki luđak izvadio svječice ili bobine... :lol: ) jer baca čisto gorivo u cilindre a ne iskorištava ga, a prijeđeni put je jednak nuli. Ali ako taj isti auto pritome guraš ili baciš sa planine, onda je potrošnja goriva već nešto manja jer ćeš ipak napraviti neki put pa makar i samo diferencijaciju položaja po vertikali.

S druge strane trenuci koje ti opisuješ se odnose na vrijeme nakon što motor "zapali" pa dok se ne ugrije, a opet će tada potrošnja biti najveća jedino u slučaju da vozilo miruje, jer FYI na starom kontinentu još uvijek potrošnju motora u vozilu pa tako i u autu iskazujemo u omjeru potrošenih litara i prijeđenih kilometara, i dok je god tako i dok ne prijeđemo na iskazivanje potrošnje u jedinici vremena, moja tvrdnja je potpuno ispravna.... 8)

Ako imaš neki konkretni protuargument slobodno ga prezentiraj ali molim te nemoj u obliku pitanja....

Tnx in adv.

Autor/ica:  tcode [ sri kol 27, 2008 12:16 pm ]
Naslov: 

Fair enpugh.

Fora je u tome da se molekule kisika i CxHx (benzina) povezuju jedino u plinovitom stanju. Kako je benzin u tekućem, a usisna grana, glava, ventili i cilindri su u trenutku paljenja potpuno hladnog paljenja motora, hladni, povezat će se samo površinski dio "kapljice" benzina sa kisikom iz zraka. Zbog toga je potrebno trpat puno benzina u tom hladnom periodu rada motora. Sav benzin koji ostane nepovezan s kiskikom, doslovno izlazi na auspuh. Od tuda i onaj fini miris benzina kod rada motora "pod čokom". Kada se motor zgrije, benzin isparava na vrućim dijelovima motora i spajanje se odvija puno efikasnije.

Autor/ica:  ronnie [ sri kol 27, 2008 2:38 pm ]
Naslov: 

Ode sve u krivom smjeru!

Autor/ica:  nuc [ sri kol 27, 2008 3:35 pm ]
Naslov: 

Citat:
Ode sve u krivom smjeru!
ali edukativno :lol:

možda bum ispal glup ali se nemrem pomoć, kaj ne piše u knjižici vozila da komp računa prosječnu potrošnju u zadnjih 20 min ili tak nešto :?:

Autor/ica:  ronnie [ sri kol 27, 2008 4:26 pm ]
Naslov: 

Slazme se da je edukativno, ali mislim da jedan ode sumom, a drugi drumom!

Autor/ica:  Armin [ sri kol 27, 2008 4:39 pm ]
Naslov: 

Citat:
Svakako napravi i TCM update jer ako nije bio rađen u skoro vrijeme sadrži nekoliko poboljšanja rada mjenjača i ako želiš napravi reset adaptacija getribe ( to se samo sa VIDOM resetira )

I ono što sam spomenuo ETM upgrade stim da i on automatski napravi ECM upgrade.

I to je to kaj je bitno za rad vozila ostalo ne treba raditi.-....
Za nekoliko dana idem na redovni servis u Sarajevo (šta ću, budala sam, auto održavam samo u ovlaštenom servisu). Znači, osim redovne izmjene ulja i filtera te osnovnog pregleda vozila, naumio sam mijenjati i ulje u mjenjaču. E sad, što se tiče upgrade softwarea, šta da zahtijevam? ETM, ECM, TCM, nešto drugo ili samo ETM jer to podrazumijeva sve ostalo? Moram priznati da si me zbunio. Volio bih da, kada dođem u servis, tačno znam šta tražim kada već oni u servisu neće da se sjete da mi kažu šta bi trebalo uraditi.

Autor/ica:  Armin [ sri kol 27, 2008 4:43 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Ode sve u krivom smjeru!
ali edukativno :lol:

možda bum ispal glup ali se nemrem pomoć, kaj ne piše u knjižici vozila da komp računa prosječnu potrošnju u zadnjih 20 min ili tak nešto :?:
Mislim da u knjižici piše da auto svoju prosječnu potrošnju i prosječnu brzinu računa u zadnjih cca 20 km.

Autor/ica:  tcode [ sri kol 27, 2008 6:52 pm ]
Naslov: 

Citat:
Slazme se da je edukativno, ali mislim da jedan ode sumom, a drugi drumom!
Kad mene nešto ne zanima, jednostavno taj post/topic ne pročitam.
Također, ne smatram da sam bio baš toliko offtopic da su ovakvi komentari potrebni, jer, ako već nisam pomogao Arminu u odgonetanju njegove velike potrošnje, možda sam dao odgovor netkome tko radi puno kratkih relacija ili kako Nuc kaže, nauči se nešto više o tome kako naši motori troše to skupocjeno gorivo.

Autor/ica:  mikey_rs [ čet kol 28, 2008 9:18 am ]
Naslov: 

Po mojem mišljenju nije tu skoro pa nikaj OT i zahvaljujem i tcode-u i izy-u na nekim novim informacijama.
Samo kaj se oba dva nabacujete a govoriti o malo drugačijim stvarima: Izy govori o neekonomičnosti auta dok stoji (troši a br. km-a je 0) a tcode objašnjava veliku potrošnju ladne mašine.

Sve u svemu hvala na info.

Autor/ica:  KIKIR6 [ čet kol 28, 2008 9:38 am ]
Naslov: 

ETM i TCM

Autor/ica:  ronnie [ čet kol 28, 2008 10:52 am ]
Naslov: 

Citat:
Po mojem mišljenju nije tu skoro pa nikaj OT i zahvaljujem i tcode-u i izy-u na nekim novim informacijama.
Samo kaj se oba dva nabacujete a govoriti o malo drugačijim stvarima: Izy govori o neekonomičnosti auta dok stoji (troši a br. km-a je 0) a tcode objašnjava veliku potrošnju ladne mašine.
Hvala mikey_rs, upravo sam na to mislio!

Autor/ica:  Armin [ čet kol 28, 2008 11:39 am ]
Naslov: 

Citat:
ETM i TCM
Hvala Kiki

Stranica: 3/5. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/