VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5371 |
Stranica: 3/6. |
Autor/ica: | gonzo [ sri kol 11, 2010 7:47 pm ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Citat: Slazem se s vama da su to kruske i jabuke ali i ATF se toplinski opterecuje, trenjem nastaju necistoce koje preuzima na sebe i ima granice izdrzljivosti tako da slicnosti postoje. Poanta je samo da se mijesanjem, osim odrzavanjem postojeceg ATFa zdravim i novi ATF koji ulijes zagadi starim tak da je polupuna casa ustvari i poluprazna kao sto to najcesce i biva kod kompromisnih rjesenja.
varijanta odvidaj cep pa koliko iscuri dolij je bila kobna za 2,4T koji je imao pri izmjeni cca.90tkm. Uvijek i svakako je bolje promijeniti kompletan ATF ali onda krecu price o cijeni rastavljanja Aisin warner getribe jer je to jedini nacin da se cijela ocisti, pa se dodje na triper varijante mijenjanja ulja koje sam i ja koristio i opisao u jednoj temi, koje su ipak bolje od samog izlijevanja i dolijevanja ali i to nije kompletno rjesenje jer ostaje talog u filteru i na cepu koji moze zacepiti getribu, pa od straha od toga svi dizu ruke i preporucaju "safe" varijantu sto je odvidaj cep pa koliko iscuri dolij. To je za getribu najgora varijanta ali za vlasnika i servis najsigurnija.... To kaj Volvo to preporuca (barem po pisanju nekih forumasa) je isto kao kada VW pise da je potrosnja ulja u njihovim autima do 1l na 1000 km normalna. Znaju svi vlasnici da nije ali se tjese da je jer pise u uputstvu a VWu se osigurao... ![]() drugi put sigurno neću napravit istu grešku i mjenjat ću ulje metodom ispiranja. lp |
Autor/ica: | ruka [ sri kol 11, 2010 11:04 pm ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Citat:
varijanta odvidaj cep pa koliko iscuri dolij je bila kobna za 2,4T koji je imao pri izmjeni cca.90tkm.
Drugi put nemoj napraviti istu grešku i kupi volva s manualnom getribom ![]() drugi put sigurno neću napravit istu grešku i mjenjat ću ulje metodom ispiranja. lp ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ čet kol 12, 2010 9:24 am ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Citat: Citat:
varijanta odvidaj cep pa koliko iscuri dolij je bila kobna za 2,4T koji je imao pri izmjeni cca.90tkm.
Drugi put nemoj napraviti istu grešku i kupi volva s manualnom getribom ![]() drugi put sigurno neću napravit istu grešku i mjenjat ću ulje metodom ispiranja. lp ![]() Moj i je manualac, a od stare je automatik. injace su te getribe ok i kad bi mjenjao ulje svakih 50tkm nebi bilo problema. bratic istu vozi vec 280tkm bez problema,sad ponekad tresne pa ce stavit novo ulje i peri deri dalje. |
Autor/ica: | ruka [ čet kol 12, 2010 9:47 am ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Citat:
.
Moj gonzo, čim je to tak osjetljivo to nemre bit dobro. Meni to sve skupa zvuči kao generalni konstrukcijski zajeb ili možda namjerno poddimenzoniranje EM ventila ili namjerni odabir tipa koje je na pragu tolerancije. Vrag će ga znat što je ideja vodilja. Zajebani japanci.Moj i je manualac, a od stare je automatik. injace su te getribe ok i kad bi mjenjao ulje svakih 50tkm nebi bilo problema. bratic istu vozi vec 280tkm bez problema,sad ponekad tresne pa ce stavit novo ulje i peri deri dalje. Nego, jebo getribe, šargiju u gepek i ajd na Cer. ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ čet kol 12, 2010 10:37 am ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Citat: Citat:
.
Moj gonzo, čim je to tak osjetljivo to nemre bit dobro. Meni to sve skupa zvuči kao generalni konstrukcijski zajeb ili možda namjerno poddimenzoniranje EM ventila ili namjerni odabir tipa koje je na pragu tolerancije. Vrag će ga znat što je ideja vodilja. Zajebani japanci.Moj i je manualac, a od stare je automatik. injace su te getribe ok i kad bi mjenjao ulje svakih 50tkm nebi bilo problema. bratic istu vozi vec 280tkm bez problema,sad ponekad tresne pa ce stavit novo ulje i peri deri dalje. Nego, jebo getribe, šargiju u gepek i ajd na Cer. ![]() ![]() ![]() ![]() hebote stare getribe od mercedesa kad pocnu treskat i lose saltat probl rijesi izmjena FILTRA i ulja i deri opet. ![]() na cer necu ove godine moc,mozda sljedece ![]() lp |
Autor/ica: | grimreaper [ čet kol 12, 2010 10:44 am ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Citat:
varijanta odvidaj cep pa koliko iscuri dolij je bila kobna za 2,4T koji je imao pri izmjeni cca.90tkm.
Ako je ta metoda uzrokovala kvar mjenjaca, onda je ili mjenjac bio u poprilicnoj banani ili si imao jebeni peh.
![]() drugi put sigurno neću napravit istu grešku i mjenjat ću ulje metodom ispiranja. lp |
Autor/ica: | gonzo [ čet kol 12, 2010 10:53 am ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
da si vidio ulje kakvo je bilo razumio bi o cemu govorim. ono crno sto ispustis iz fergusona je misno kakvo je ovo bilo. nakon zamjene slat ploce auto vec uredno salta 30tkm i polako se blizi sljedeca izmjena na 40-50tkm. |
Autor/ica: | Wespen [ uto kol 24, 2010 12:07 am ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
ja bio prisiljen skidati getribu zbog onog prokleog cepa iza zamasnjaka. Promjenio komplet ulje i ocistio filter koliko se dalo. Auto sad puno bolje i mekse prebacuje. Vjerujem da je to prva izmjena... 170t km. Staro je bilo crno ko katran ![]() Na filteru i cepu iznenadjujuce malo "otpadaka". Frajer koji radi getribe kaze da su Wernerove za k. Napopravljao ih se ko salate. Ni nakon reparacije nisu bas najtrajnije, zato ti nitko ni nece dati garanciju. Ali zato iz starog Cherokee-ja, bez ulja, melju zupcanici, ne salta vise od druge i nakon 100km nadolijes ulje nazad i kao nova ![]() Jedino kaj ta stara nema 25 konektora za ustekat pa neznam kak bi je naserafio gore ![]() ![]() Wesp |
Autor/ica: | grimreaper [ pet lis 15, 2010 10:45 pm ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Sam da javim da je "osvjezeno" ulje u mjenjacu i da sad puno mekse i lakse salta ![]() |
Autor/ica: | MARTY [ sub lis 16, 2010 10:12 pm ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Nisam ni za ni protiv ove dvije varijante jer nemogu pričati o rekla kazala nego iz iskustva, ali me interesira jedna stvar koja se odnosi na 50%-tnu izmijenu. Recimo ATF je ATF ali kvaliteta varira od proizvodjača do proizvodjača,ja recimo neznam kao večina koje ulje je u mijenjaču,možda je neki kvazi majstor pomešal ulja s malo hipenola i ja stavim 4-5lit. nekog trečeg ulja u svoju getribu i zajeb kao kod GONZA. Možda je mijenjač bio pri izdahu ali možda ga je zajeb. kombinacija 3-različita ulja kao mene gemišt+rakija+bambus ![]() Brijem bez obzira na pisanja ovlaštenih ili foruma bolje zamijenit komplet nego samo 50% Kad pijem, ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Zeljko_M [ ned lis 17, 2010 4:03 pm ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Zanimljiva tema, i sreca da nisam imao iskustva sa ATom do sada. No zdrav razum nalaze izbusit malu rupu na karteru, i iskustvom utvrditi koju diznu od starog karburatora prisarafit da to ulje polako curi po cesti. Naravno, kako je svo prljavo i gusto curit ce samo dok se auto vozi ![]() ![]() Problem rijesen ![]() ![]() ![]() ![]() A sada salu na stranu, Posto je AT samo jedna od tvorevina ljudskog, ne savrsenog uma, mislim da bi mogli pokrenuti nekakav reverse engeneering na jednoj od naj cescih AT getriba u Volvo grupaciji i vidjeti u kojem grmu lezi zec. Siguran sam da netko ima staru getribu koja nakon izmjene ulja ne radi, mogli bi se nac kod nekoga tko ima vremena i garazu i krenut sa ispitivanjima. Do sada, teorija o zacepljivanju kanala upravljackog dijela mjenjaca mi izgleda naj uvjerljivije, ali svaki mjenjac je prica za sebe pa je mozda besmisleno generalizirati problematiku. Uf, puca me narkoza pa svasta pisem... ![]() |
Autor/ica: | Leonardo23 [ ned lis 17, 2010 5:35 pm ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Evo ekipa jucer sam pricao sa covjekom koji radi u Mercedesovom servisu i rekao mi je ovo: Automatski mjenjač-prilikom zamjene skida se cep i koliko iscuri toliko dospes pa zatim provozas auto desetak km ponovno ispustis ulje dok je toplo pa pustis 15-ak min da se metal malo ohladi pa onda sipas novo.ubiti to je prvo ispiranje getribe(i moze bilo koje ulje za mjenjace jer su ta famozna "ulja za ispiranje samo porez na neznalce")jer trebaju da izadu sve necistoce i prljavstine iz nje zbog velike osjetljivosti same getribe. Rucni mjenjaci-auti se naveze na onu stranu na kojoj je cep od ulja pustite da iscuri koliko ide, dospete koliko fali palite auto i gazi dalje-netreba nikakvo predpranje getribe. P.S.prilikom svake zamjene ulja preko cepa koji ima brtvu(podloznu plocicu) uvijek je potrebno zamjeniti staru novom po mogucnosti bakrenom |
Autor/ica: | grimreaper [ pon lis 18, 2010 12:11 am ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Citat: Nisam ni za ni protiv ove dvije varijante jer nemogu pričati o rekla kazala nego iz iskustva,
A moguce je i da je prijasnjih vlasnik doljevao tekucinu za pranje stakla u motor ali me interesira jedna stvar koja se odnosi na 50%-tnu izmijenu. Recimo ATF je ATF ali kvaliteta varira od proizvodjača do proizvodjača,ja recimo neznam kao večina koje ulje je u mijenjaču,možda je neki kvazi majstor pomešal ulja s malo hipenola i ja stavim 4-5lit. nekog trečeg ulja u svoju getribu i zajeb kao kod GONZA. Možda je mijenjač bio pri izdahu ali možda ga je zajeb. kombinacija 3-različita ulja kao mene gemišt+rakija+bambus ![]() Brijem bez obzira na pisanja ovlaštenih ili foruma bolje zamijenit komplet nego samo 50% Kad pijem, ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Leonardo23 [ pon lis 18, 2010 5:58 am ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Citat: A moguce je i da je prijasnjih vlasnik doljevao tekucinu za pranje stakla u motor ![]() sto bi trebalo znaciti da je onda ulje lijevao u posudu za pranje stakala ![]() ![]() |
Autor/ica: | Frula [ pon lis 18, 2010 8:36 am ] |
Naslov: | Re: Iz prve ruke Gothenburg Sweden v70 aut.2002g |
Najveći problem je što ljudi nisu naučili održavati automatske getribe jer ih do prije 10-15 god. nitko nije imao. Najnormalnije je mijenjati ulje u motoru svakih 10k km, ali u aut. getribi se nitko ne "sjeti". Ili je najnormalnije da kad kupiš polovni auto primijeniti sve tekučine i sve remene sa zatezačima, ali ulje u geteribi opet ne. Svaki proizvođač deklarira svoje ntervale, ali po meni ulje u aut. getribi treba mjenjati svakih cca. 50k km ili najkasnije svake 2god. Njemački taxi mijenja svakih 40k km jer se smatra da su to ekstremni uvjeti eksploatacije (grad). Ako znamo da se većina nas vozi po gradu, zaključite sami. Moj prijatelj je imao velikih problema sa aut. getribom na mercedesu okonji i zaključak je bio da je staro ulje uništilo getribu. Znam da je mijenjati ulje skup sport, ali tko hoće voziti automatika mora i to ukalkulirati u troškove. |
Stranica: 3/6. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |