VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

Javni natjecaji u Hrvata...
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=9223
Stranica: 3/3.

Autor/ica:  Kiki031 [ čet kol 29, 2013 10:40 pm ]
Naslov:  Re: Javni natjecaji u Hrvata...

Citat:
Karavani,limuzine,presretači,dostavna vozila,terenska vozila,specijalna vozila,motocikli...velike pare :doh:
Zaboravio si i bicikle uvrstiti na popis :D

Autor/ica:  danchi [ čet kol 29, 2013 11:02 pm ]
Naslov:  Re: Javni natjecaji u Hrvata...

Ah da... :lol: Ma to bi nam svima bilo najpametnije...

Autor/ica:  Ministar [ pet kol 30, 2013 9:17 am ]
Naslov:  Re: Javni natjecaji u Hrvata...

Citat:
U bivsoj firmi sam se navozao Golfa V 1.9TDI, i sa moje strane uglavnom pohvale na taj auto. Nije da ga se stedilo, al potrosnja je jako tesko dolazila u dvoznamenkastu sferu... 9L u gradu trosi moj 2.5TDI zimi, tako da mi je malo tesko vjerovat da isto toliko trosi i 1.6TDI. Naravno, pitanje je i kako se neki auto vozi.
U potpunosti se slažem. 1.9 TDI (90-105 KS) mi usprkos nerafiniranosti i izraženoj buci (osjetno lošija izolacija kod Seata)spada u red boljih dizelskih opcija, i jedan je od rijetkih koji doista nikad ne troše puno. Vozio sam ga u modelima od Fabije i Ibize do Caddya, Toleda, Altee i Leona i redom nije znao popiti više od 7 litara (prosjek mi je bio do 6,7 l/100 km). Izuzetak mi je bila kombinacija Ibiza Cupra (TDI/160 KS) koja ili ne valja ili ja ne znam voziti :(

2.5 TDI nisam vozio, al komentari su najčešće do 9 litara.
1.6 TDI je priča za sebe. Jednostavno ne ide, moraš stalno imati nogu do poda, a onda to i pije. Slično mi se pokazala Linea 1.3 Multijet (nova), koja je užasno troma u svakodnevnom korištenju.

Autor/ica:  Ministar [ pet kol 30, 2013 9:25 am ]
Naslov:  Re: Javni natjecaji u Hrvata...

Citat:
Da, što se tiče toga o voznim svojstvima Škode (a i o udobnosti), u pravu ste, ne jednom sam osjetio zanošenje u zavojima i jednostavno nije dobra za bilo kakav žešći tempo po gradskim ulicama ili zavojitim cestama. Što se motora tiče, mislio sam da pričamo o prvoj nabavci Škoda sa 1.9 TDI motorima koji se uopće nisu loše pokazali, dok je ovaj 1.6 motor, po mom, a i po mišljenju većine ostalih, potpuni promašaj i doista ne znam zbog čega su te automobile išli nabavljati, iako ne troše baš tako kako ljudi misle, ali vuku osjetno slabije kad su pod opterećenjem, što obično jesu. Mislim, ako je kriza - kriza je, ok, ali onda radije kupi manji broj kvalitetnijih vozila, nego veći broj ovakvih. Kad se priča o gepeku, on mora biti velik i imati prostran ulaz. Inače, radim u očevidnoj ekipi i samo u našim vozilima kojima se koristimo u gepeku se nalazi toliko opreme da polovica toga ne bi stala niti u jedan automobil koji nije karavnske izvedbe ili terenac. Iskreno, ja bih osobno volio kad bi vozili nešto bolje od Škode Octavie, poput, svojevremeno, dok im lizing nije istekao, Nissan Patrol, no, tako je kako je, bilo tko od nas može samo lajati na zvijezde, a konja vezati tamo gdje ti aga kaže.

P.S. Nadam se da se ovo "to je ipak fauve, iskonski totem obožavanja svakog rvata (i šire)" nije odnosilo na mene, jer ja definitivno nikada nisam bio ljubitelj bilo kojeg VW-a :D Ne potcjenjujem ih, samo mi se jednostavno nikada nisu sviđali.

Ma sve ok. Komentirali smo "stari" natječaj, koji sam igrom prilika detaljno pročavao. A u njemu su bolji od Octavije po ponudi bili Toyota Corolla (sedan), Ford Focus SW i (mislim) Opel Astra Astra SW, ali niti jedan nije imao gepek veći od 520-530 l. Mi u firmi imamo i30 SW (stare i nove) i pokazali su se jako pouzdani. Također, za posebne zadatke (tereni, ispitivanje elektrana is l) imamo i kombi (H1) u poluputničkoj varijanti koji smo novi dobili za smješne novce - a flota nam ima samo desetak auta.

A što se terenaca tiče MUP je dobio Land Cruisere, a mišljenja sam da bi im mnogima sasvim dovoljan, s obzirom na današnje uvjete bili Duster, Yeti i X-Trail. Nažalost, Volvo je ipak preskup i nadasve preegzotičan za one koji odlučuju.

Nisam ni ja ljubitelj VW-a, al definitivno nisu loši. Ergonomija je sasvim ok (ne filozofiraju puno oko sučelja prateće opreme), dinamika također, al me smeta ta njihova modularnost i naravno prokleta škrtost. Rođakinja uzela ovo ljeto novi Tiguan u top izvedbi i nije dobila navigaciju na autu od skoro 300.000 kn. S druge strane sjećam se testnog Q7 TDI koji je bio oko 450.000 kn i imao dodatne opreme još 300.000 kn - plaća se sve, od sklapanja retrovizora do alarma i el. podešavanja sjedala....

Autor/ica:  Kiki031 [ pet kol 30, 2013 12:12 pm ]
Naslov:  Re: Javni natjecaji u Hrvata...

Osim Land Cruisera (koji su doista nepotrebno veliki) ima raznih terenaca i "terenaca" u firmi, u rasponu od Lade Nive do Nissana Navare, Touarega i sl.
Realno, bilo Volvo, bilo neki drugi, rekao bih elegantni SUV automobili, barem po mom mišljenju, jednostavno nisu potrebni MUP-u. Za određene namjene, potrebno je imati robusne, prave, radne terence koji ispunjavaju svrhu na teškim terenima i mogu povesti ljudi i opreme, a SUV-ovi to nisu; to su preskupe, lijepe igračke i nema baš opravdanja za takvo vozilo u mojoj firmi. Možda griješim, ali ne bih rekao...

Autor/ica:  Ministar [ pet kol 30, 2013 12:44 pm ]
Naslov:  Re: Javni natjecaji u Hrvata...

Citat:
Osim Land Cruisera (koji su doista nepotrebno veliki) ima raznih terenaca i "terenaca" u firmi, u rasponu od Lade Nive do Nissana Navare, Touarega i sl.
Realno, bilo Volvo, bilo neki drugi, rekao bih elegantni SUV automobili, barem po mom mišljenju, jednostavno nisu potrebni MUP-u. Za određene namjene, potrebno je imati robusne, prave, radne terence koji ispunjavaju svrhu na teškim terenima i mogu povesti ljudi i opreme, a SUV-ovi to nisu; to su preskupe, lijepe igračke i nema baš opravdanja za takvo vozilo u mojoj firmi. Možda griješim, ali ne bih rekao...
Sve bi ja njih nakrcao Nivama i Mahindrama, a po potrebi i zapregom. SUV-ovi inače zapnu već u 10 cm snijega (X3 &co), a jedini izuzeci su Yeti, Duster od novijih, Touareg od skupljih. Odlični u terenu pokazali su se svi japanski terenci, LR i G, al meni je Niva i dalje najdraža, prije svega zbog malog međuosovinskog razmaka...

Autor/ica:  grimreaper [ pet kol 30, 2013 2:20 pm ]
Naslov:  Re: Javni natjecaji u Hrvata...

Citat:
2.5 TDI nisam vozio, al komentari su najčešće do 9 litara.
Imas 2.5TDI i 2.5TDI ;) Salu na stranu, prva izvedba - redni petak je navodno daleko bolja od novije v6 izvedbe. Za v6 verziju cujem da je zedna, al mene je petak odusevio. S80 2.5d (petak) je ovog ljeta odradio turu do mora i natrag sa prosjekom 5.7L po BCu (stvarno nesto ispod 6.5). Dolje se islo laganim tempom (iako sa hrpom stvari hehe), na guzici jedne A6ice po D1 koja je drzala taman tempo 90-100, i prosjek je bio 5.0. Natrag hrpa kamiona, preticanja, cesce gas u pod, i tu se diglo na 5.7. Zbilja se moras hebeno potrudit da prosjek dignes do 9L, osim ako se ne vozis 200 cijelo vrijeme po autoputu.

Autor/ica:  Kiki031 [ pet kol 30, 2013 2:21 pm ]
Naslov:  Re: Javni natjecaji u Hrvata...

To za Nivu je živa istina. Sjećam se da su na granicu dobili donaciju od, mislim no nisam siguran, Njemačke, i to nekoliko većih, krasnih Mitshubishijevih ternaca, valjda Pajera. Nakon nekog vremena, kad su s njima zapadali i kad se ispostavilo da postoje mjesta na kojima jednostavno ne mogu proći, dečki su se jagmili za Lade Nive, bez obzira na komfor i udobnost Mitshubishija u odnosu na Ladu. Valjda ne postoji mjesto gdje ruska divokoza ne može proći :D Doduše, treba imati i nekog osnovnog znanja za upravljanje terencem po zahtjevnom terenu, poznavati mogućnosti pojedinog terenca, itd, što dobar dio nas nema jer nas nitko nikada nije ni okvirno obučio u tome. To je šteta, jer tako ne samo da se ne iskorištava potencijal onako kako bi trebao, nego i stradavaju skupa oprema i vozila...

Stranica: 3/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/