VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

s40 98g. ?
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=551
Stranica: 4/5.

Autor/ica:  nenad [ čet kol 16, 2007 11:13 pm ]
Naslov: 

Dečki samo da znate Grimmy je ovaj vikend u Austriji pa slobodno navalite dok se ne vrati :wink:

Autor/ica:  nucleus [ čet kol 16, 2007 11:13 pm ]
Naslov: 

i see slika

Autor/ica:  gonzo [ čet kol 16, 2007 11:18 pm ]
Naslov: 

od 850 motora zapremine 2319 je nastao 1,9 T4 motor kad odbiješ 1 cil ispadne 1855ccm koliko ima T4ph1
a od 2435 ccm s60 motora iliti 850 je nastao 2,0 T4,2,0T i 2,0 atmo 1948ccm. kad odbiješ 1 cil. ....
od 1984ccm 5 cil. 850 motora je nastao taj 1,6 sa 1587ccm atmo kad odbiješ 1 cil....
e sad me zanima od kojeg motora je nastao taj hebeni 1,8................

Autor/ica:  tcode [ čet kol 16, 2007 11:23 pm ]
Naslov: 

Staviš druge klipove u npr. isti blok kao 1.6, duže ili kraće klipnjače i imaš motore sa kakvom god želiš kubikažom.

Autor/ica:  gonzo [ čet kol 16, 2007 11:26 pm ]
Naslov: 

to je jasno ali volvo je koristio ono šta je imao jer tada nije mogao birati jer je skoro propao da ga nije s40 model izvukao a ja nevidim varijante od koje je mogao napravit 1,8 motor zato sumljam da je posudio agregat od renaulta......

Autor/ica:  nenad [ čet kol 16, 2007 11:26 pm ]
Naslov: 

Nemojte me sad popljuvat ali ak se malo vratimo na WV motore pa oni su izvana isti tam negde od početka 70-tih i to i dizeli i benzinci i onda ne vidim kaj je tu čudno :?: Tak delaju mnoge tvornice da smanje troškove

Autor/ica:  gonzo [ čet kol 16, 2007 11:28 pm ]
Naslov: 

nisam siguran za benz ali siguran sam da je stavljao u 700 modele od VW LT diesel motor a poslje u novijim modelima 800 od audija A6 diesel motore...

Autor/ica:  nenad [ čet kol 16, 2007 11:33 pm ]
Naslov: 

Citat:
nisam siguran za benz ali siguran sam da je stavljao u 700 modele od VW LT diesel motor a poslje u novijim modelima 800 od audija A6 diesel motore...
A ak se ne varam taj 6-tak od lt-a je samo nadoštukani četverocilindraš iz golfa to i pokazuje matematika.Kod 1,6 disela svaki cilindar ima oko 400 ccm pa pomnožite.A kod petaka je u stvari nadograđen s jednim cilindrom onaj pojačani motor 1,9 koji se ugrađuje u golf 3 pa na dalje

Autor/ica:  tcode [ čet kol 16, 2007 11:36 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
nisam siguran za benz ali siguran sam da je stavljao u 700 modele od VW LT diesel motor a poslje u novijim modelima 800 od audija A6 diesel motore...
A ak se ne varam taj 6-tak od lt-a je samo nadoštukani četverocilindraš iz golfa to i pokazuje matematika.Kod 1,6 disela svaki cilindar ima oko 400 ccm pa pomnožite.A kod petaka je u stvari nadograđen s jednim cilindrom onaj pojačani motor 1,9 koji se ugrađuje u golf 3 pa na dalje
Pa hebem vam rižu, ajd otišlo sve u PM OT, ali sad mi tu brijete o fao fuju, e stvarno pretjeraste. GRIIIIIIIIIIIMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII LOCKAJ OVO! :twisted:

Autor/ica:  gonzo [ čet kol 16, 2007 11:36 pm ]
Naslov: 

tako je to kod svih proizvođača jer nema se para na bacanje da se izmišljaju dijelovi za svaki model a i nije ekonomično a na taj način se smanjuju troškovi i stavljau samo ispitane i pouzdane stvari(djelovi) koje garantiraju kvalitetu..

Autor/ica:  gonzo [ čet kol 16, 2007 11:37 pm ]
Naslov: 

hehehhee grimi je u austriji :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  nenad [ čet kol 16, 2007 11:37 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
nisam siguran za benz ali siguran sam da je stavljao u 700 modele od VW LT diesel motor a poslje u novijim modelima 800 od audija A6 diesel motore...
A ak se ne varam taj 6-tak od lt-a je samo nadoštukani četverocilindraš iz golfa to i pokazuje matematika.Kod 1,6 disela svaki cilindar ima oko 400 ccm pa pomnožite.A kod petaka je u stvari nadograđen s jednim cilindrom onaj pojačani motor 1,9 koji se ugrađuje u golf 3 pa na dalje
Pa hebem vam rižu, ajd otišlo sve u PM OT, ali sad mi tu brijete o fao fuju, e stvarno pretjeraste. GRIIIIIIIIIIIMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII LOCKAJ OVO! :twisted:


JEL TI MENE ČUJEŠ GRIMY JE NA PUTU :!: NAVALI NARODEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :lol:

Autor/ica:  gonzo [ čet kol 16, 2007 11:40 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
nisam siguran za benz ali siguran sam da je stavljao u 700 modele od VW LT diesel motor a poslje u novijim modelima 800 od audija A6 diesel motore...
A ak se ne varam taj 6-tak od lt-a je samo nadoštukani četverocilindraš iz golfa to i pokazuje matematika.Kod 1,6 disela svaki cilindar ima oko 400 ccm pa pomnožite.A kod petaka je u stvari nadograđen s jednim cilindrom onaj pojačani motor 1,9 koji se ugrađuje u golf 3 pa na dalje

nisam siguran ali mislim da su diesel u 700/800 volvu 5 cil dieseli od vau vau koncerne

Autor/ica:  gonzo [ čet kol 16, 2007 11:41 pm ]
Naslov: 

ipak je šestak u 700 modelu vjerovatno od LT-eja

Autor/ica:  nenad [ čet kol 16, 2007 11:45 pm ]
Naslov: 

U 700-stotki je šestak od LT-ja sa nadograđenom turbinom koju mislim LT u osnovi nema znači nekakav volvov izum a u 850-ki je orginal audijev motor koji je nastao kak sam rekal dodavanjem jednog cilindra na osnovni novi pojačan 1,9

Stranica: 4/5. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/