Sada je: pet srp 18, 2025 1:46 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 138 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet srp 19, 2007 8:30 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Uzmem Rudolfa :D , krenem na more :D :D , mali ide ko metak, kad ono negdje u Lici, ups :shock: , kazaljka temperature ode u crveno!
I onda sam se probudio, sav mokar 8) . To je ipak bila moja kazaljka. Je... ti, bilo je baš realistično.
:lol: Priznaj kad si se tak radi žene probudil mokar u krevetu. Eto vidiš koliko ti Volvo znaći :lol:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet srp 19, 2007 9:57 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Priznajem, ne sjećam se :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 20, 2007 5:21 pm 
Citat:
Citat:
Uzmem Rudolfa :D , krenem na more :D :D , mali ide ko metak, kad ono negdje u Lici, ups :shock: , kazaljka temperature ode u crveno!
I onda sam se probudio, sav mokar 8) . To je ipak bila moja kazaljka. Je... ti, bilo je baš realistično.
:lol: Priznaj kad si se tak radi žene probudil mokar u krevetu. Eto vidiš koliko ti Volvo znaći :lol:
jedva cekam da mu ženica pročita njegov post, bit će veseloooo :lol:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon srp 30, 2007 10:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Evo Rudolf je ozdravio i bio je jako dobar na moru. Nisam ga forsirao, bio sam uglavnom umjeren i kao što sam već spomenuo negdje potrošnja mi je bila 7,8 l :D Sad imam goste, pa samo ukratko.
Evo i slikica, za one koji nikad nisu vidjeli izgoreni ventil.
slika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon srp 30, 2007 11:22 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned srp 01, 2007 5:33 pm
Postovi: 234
Lokacija: Zagreb
Odlično, baš mi je drago da ti je sve ok s autom. I moj srebrni metak je bio pristojan na moru :) samo neka tako i ostanu i dalje sada kada su osvježeni malo, pozdrav!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 31, 2007 12:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Nadam se da će sve i ostati ok, jedino što mi je majstor predvidio i skoru zamjenu amortizera :roll: . Kad se odlučim na to, razmišljao sam ako nije velika razlika u cijeni da ga malo otvrdnem :twisted: , ali da ne narušim previše udobnost :? . Vidjet ćemo.
Nego, kad smo krenuli na more (u podne, na +800 :evil: ) kad sam upalio klimu kazaljka temperature mi je otišla lagano na 3/4 :shock: :? 8) . Nisam se dao smetati u pokušaju da se dokopam mora, pa sam ugasio klimu i nastavio dalje sa kazaljkom na 1/2(. Sljedeći pomak kazaljke se desio pri povratku na Velebitu, treća i svako moguće preticanje 8) ( imao sam cca 700km od operacije "glava" :roll: ) Kad sam to primjetio bio sam pristojan i nastavio dalje umjereno i sve je bilo OK. Malo me to brine :? , ali pokušat ću to pripisati vrućinama i tome što je to, ipak, auto iz hladnijih krajeva. :wink:
Sad ću još malo testirati po gradu, pa ću vidjeti šta ću. Prije amortizera brijem da ću poraditi na protočnijem auspuhu.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 31, 2007 7:17 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned srp 01, 2007 5:33 pm
Postovi: 234
Lokacija: Zagreb
ovo s klimom se desilo i meni i primjetio sam da se to dešava kod malo žešće ili napornije vožnje tipa uspon i slično i to je normalno koliko ja znam jer je auto pod velikim opterećenjem i jednostavno se ne stigne ohladiti. no kada se ugasi klima, ako se temperatura vrati na normalu brzo, sve je u redu.. meni se ne mljetu na dionici od 22km znala početi dizati temperatura, onda sam ugasio klimu na manje od minutu i opet upalio i sve ok dok kada sam kretao za ZG sam upalio klimu pred Makarskom negdje i nije se gasila do Zagreba a bilo je i uspona i preticanja no bez pomaka u temperaturi... Inače, dizala mi se tako temperatura i na vectri b dok sam ju imao kada je klima radila pa je valjda to normalno..

E i da, san s kazaljkom... imao sam ga i ja prije kretanja na more... weird :shock:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 31, 2007 9:04 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ovo sa kazaljkama i dizanjima temperatura je zanimljivo. Dobro ja imam sasvim drugi motor tra-nu, ali svejedno. Meni se kazaljka N I K A D A nije podigla iznad polovice skale. Kad se auto zagrije, što je relativno brzo, tamo stoji ko zakucana čavlom. Brdo, visoka temperatura, naganjanje, klima, u prvoj po gradu u gužvi, ona je tamo i čući.
Tak mi je bilo i na prošlom autu prije cuzamenštosa. Nakon njega je znala malo oscilirati gore ili dole zavisno o vanjskoj temperaturi. Ali nikada nije išla prema crvenom.
Dobro, sve u svemu glavno je da ne otiđe u crveno i da auto nezakuha. Očito da se auto nedovoljno hladi, ali ja sam mislio da su auti napravljeni da funkcioniraju normalno i u ovakvim uvjetima s obzirom da ih testiraju po bespučima od Sibira i Arktika do Sahare i kojekakvih pustinja. Sad dobro, uvjek možeš natjerati na ovaj ili onaj način da se auto dobro "oznoji".
Neznam, samo držim fige da više nikome ne zakuha i da nema ..izdarije kakve ste imali vi.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 31, 2007 9:53 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
nesmije se dizati temperatura u takvim uvjetima, provjetite si stanje hladnjaka i ventilatora, jer između hladnjaka motora,intercoolera i condenzatora klime zna biti puno zmazanoče i to onda uzrokuje dizanje temp. kod ekstremnih uvjeta


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 31, 2007 12:22 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned srp 01, 2007 5:33 pm
Postovi: 234
Lokacija: Zagreb
hvala na savjetu, makar poslije više nisam imao problema, budem malo pogledao jel di začepljeno kaj ili zmazano.. kad si tu već, bruji mi zadnji ležaj, znaš možda kolika je njegova cijena za s40 t4 2001? nadam se da se mijenja sam da nije u komadu s nečime kao na nekim autima, nisam sam ni gledao.. pozdrav


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 31, 2007 3:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Ovo sa kazaljkama i dizanjima temperatura je zanimljivo. Dobro ja imam sasvim drugi motor tra-nu, ali svejedno. Meni se kazaljka N I K A D A nije podigla iznad polovice skale. Kad se auto zagrije, što je relativno brzo, tamo stoji ko zakucana čavlom. Brdo, visoka temperatura, naganjanje, klima, u prvoj po gradu u gužvi, ona je tamo i čući.
Napravljena je da tamo čuči, ne reagira na promjene temperature unutar projektirane tolerancije. Tako da ti se auto i grije i hladi u rasponu od bar 30 stupnjeva a ti o tome nemaš pojma, isto kao i ja i većina drugih vlasnika novijih auta. Kad ode taj sklopić koji to regulira onda kazaljka počne očitavati realnije stvari i dešava se da se digne ili spusti, ovisno o temperaturi motora.
Možeš biti sretan jer nikad nisi prekoračio dozvoljeni prag tolerancije temperature. Probaj zveknut klimu, natrpat 4 odrasla mužjaka u auto i u petoj se penjati na +35 od grobnika prema gore i pri vrhu ćeš garant vidjeti kako se kazaljka diže.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 31, 2007 4:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
hvala na savjetu, makar poslije više nisam imao problema, budem malo pogledao jel di začepljeno kaj ili zmazano.. kad si tu već, bruji mi zadnji ležaj, znaš možda kolika je njegova cijena za s40 t4 2001? nadam se da se mijenja sam da nije u komadu s nečime kao na nekim autima, nisam sam ni gledao.. pozdrav

Nažalost, u komadu je sa glavčinom broj dijela je 30889072, za cijenu nazovi kod Biškupa u servis i reci da si iz VKH, jer ja nemam cijene od dilera (br. telefona 042/241-321 i daj im samo taj broj dijela)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 31, 2007 5:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Citat:
hvala na savjetu, makar poslije više nisam imao problema, budem malo pogledao jel di začepljeno kaj ili zmazano.. kad si tu već, bruji mi zadnji ležaj, znaš možda kolika je njegova cijena za s40 t4 2001? nadam se da se mijenja sam da nije u komadu s nečime kao na nekim autima, nisam sam ni gledao.. pozdrav

Nažalost, u komadu je sa glavčinom

Ne mogu se suzdržati komentara na još jedno od predivnih rješenja moderne auto industrije ( btw, nešto sam načuo o divnom mehanizmu pomičnog krova novog c70 sa hidrauličkim motorima i kapilarama)
Što pomnije gledam to više uviđam da su te stvari napravljene ili namjerno u svrhu pljačke ljudi, ili ih je konstruirao mulac što je isto nerijetko, jer obično u konstrukcijama rade ljudi koji nemaju dodira sa praksom niti ideje kako proizvodnja izgleda.
Volvo je nekad imao djelove koji su pasali na više modela, simetrija je bila prisutna, i onda u jednom momentu je krenulo sa pizdarijama i sad imamo zamjenski dio različit na istom modelu iste godine, a da ne govorim o tome da simetrija više ne postoji. Niti je razumno, niti racionalno, ali ima svoju svrhu.
Niti jedan serijski ležaj u svijetu se ne proizvodi sa košuljicom koja je u komadu sa kućištem u koji se lager stavlja.
Ovo je vrlo vjerojatno također uprešani lager u kućište glavčine a zajedno su izlistani po meni jedinim logičnim razlogom a taj je da ne bi došlo do eventualnog lufta između glavčine i košuljice zamjenskog ležaja. Ako nije zbog toga onda je razlog taj da ne kupiš lager u lagerosu za 50kn nego kod auto kuće xy za bar 10x više i još ti uvale glavčinu koja ti je inače u sasvim dobrom stanju pa time zarade još koji dolar više.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 31, 2007 7:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Evo, rudolf se pobrinuo da mi ne bude dosadno i poslije godišnjeg. Danas u kabini osjetim miris spaljenog ulja :shock: i kad sam malo bacio pogled na motor (koliko se vidi od plastičnih poklopaca) i skužim da pušta ulje na poklopcu glave, sa zadnje strane iznad turbine. Sutra idem kod majstora na "reklamaciju". Nadam se da će se riješiti samo zatezanjem.
Da nevolja nikad ne dolazi sama, kad sam to razgledavao, skužim da mi fali antifriza :shock: . Gledam, gledam, podvlačim se i skužim neke mokre tragove. Šnjof, šnjof i uđem curenju u trag.

slika

Pukla posudica rashladne tekućine. Pitanje: može li se to krpati ili idem u potragu?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 31, 2007 7:28 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Da se krpati ali nije preporucoljivo jer postoji jako jako velika sansa da ti opet pukne kad se bus najmenje nadal tomu ... citaj : u koloni negdi, na putu ili sl... kupuj novu/rabljenu. :twisted:

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 138 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan