VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

Umro Rudolf
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=473
Stranica: 5/10.

Autor/ica:  dgovorcin [ čet srp 19, 2007 8:30 am ]
Naslov: 

Citat:
Uzmem Rudolfa :D , krenem na more :D :D , mali ide ko metak, kad ono negdje u Lici, ups :shock: , kazaljka temperature ode u crveno!
I onda sam se probudio, sav mokar 8) . To je ipak bila moja kazaljka. Je... ti, bilo je baš realistično.
:lol: Priznaj kad si se tak radi žene probudil mokar u krevetu. Eto vidiš koliko ti Volvo znaći :lol:

Autor/ica:  iggy [ čet srp 19, 2007 9:57 am ]
Naslov: 

Priznajem, ne sjećam se :wink:

Autor/ica:  nucleus [ pet srp 20, 2007 5:21 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Uzmem Rudolfa :D , krenem na more :D :D , mali ide ko metak, kad ono negdje u Lici, ups :shock: , kazaljka temperature ode u crveno!
I onda sam se probudio, sav mokar 8) . To je ipak bila moja kazaljka. Je... ti, bilo je baš realistično.
:lol: Priznaj kad si se tak radi žene probudil mokar u krevetu. Eto vidiš koliko ti Volvo znaći :lol:
jedva cekam da mu ženica pročita njegov post, bit će veseloooo :lol:

Autor/ica:  iggy [ pon srp 30, 2007 10:29 pm ]
Naslov: 

Evo Rudolf je ozdravio i bio je jako dobar na moru. Nisam ga forsirao, bio sam uglavnom umjeren i kao što sam već spomenuo negdje potrošnja mi je bila 7,8 l :D Sad imam goste, pa samo ukratko.
Evo i slikica, za one koji nikad nisu vidjeli izgoreni ventil.
slika

Autor/ica:  akiaki [ pon srp 30, 2007 11:22 pm ]
Naslov: 

Odlično, baš mi je drago da ti je sve ok s autom. I moj srebrni metak je bio pristojan na moru :) samo neka tako i ostanu i dalje sada kada su osvježeni malo, pozdrav!

Autor/ica:  iggy [ uto srp 31, 2007 12:01 am ]
Naslov: 

Nadam se da će sve i ostati ok, jedino što mi je majstor predvidio i skoru zamjenu amortizera :roll: . Kad se odlučim na to, razmišljao sam ako nije velika razlika u cijeni da ga malo otvrdnem :twisted: , ali da ne narušim previše udobnost :? . Vidjet ćemo.
Nego, kad smo krenuli na more (u podne, na +800 :evil: ) kad sam upalio klimu kazaljka temperature mi je otišla lagano na 3/4 :shock: :? 8) . Nisam se dao smetati u pokušaju da se dokopam mora, pa sam ugasio klimu i nastavio dalje sa kazaljkom na 1/2(. Sljedeći pomak kazaljke se desio pri povratku na Velebitu, treća i svako moguće preticanje 8) ( imao sam cca 700km od operacije "glava" :roll: ) Kad sam to primjetio bio sam pristojan i nastavio dalje umjereno i sve je bilo OK. Malo me to brine :? , ali pokušat ću to pripisati vrućinama i tome što je to, ipak, auto iz hladnijih krajeva. :wink:
Sad ću još malo testirati po gradu, pa ću vidjeti šta ću. Prije amortizera brijem da ću poraditi na protočnijem auspuhu.

Autor/ica:  akiaki [ uto srp 31, 2007 7:17 am ]
Naslov: 

ovo s klimom se desilo i meni i primjetio sam da se to dešava kod malo žešće ili napornije vožnje tipa uspon i slično i to je normalno koliko ja znam jer je auto pod velikim opterećenjem i jednostavno se ne stigne ohladiti. no kada se ugasi klima, ako se temperatura vrati na normalu brzo, sve je u redu.. meni se ne mljetu na dionici od 22km znala početi dizati temperatura, onda sam ugasio klimu na manje od minutu i opet upalio i sve ok dok kada sam kretao za ZG sam upalio klimu pred Makarskom negdje i nije se gasila do Zagreba a bilo je i uspona i preticanja no bez pomaka u temperaturi... Inače, dizala mi se tako temperatura i na vectri b dok sam ju imao kada je klima radila pa je valjda to normalno..

E i da, san s kazaljkom... imao sam ga i ja prije kretanja na more... weird :shock:

Autor/ica:  dgovorcin [ uto srp 31, 2007 9:04 am ]
Naslov: 

Ovo sa kazaljkama i dizanjima temperatura je zanimljivo. Dobro ja imam sasvim drugi motor tra-nu, ali svejedno. Meni se kazaljka N I K A D A nije podigla iznad polovice skale. Kad se auto zagrije, što je relativno brzo, tamo stoji ko zakucana čavlom. Brdo, visoka temperatura, naganjanje, klima, u prvoj po gradu u gužvi, ona je tamo i čući.
Tak mi je bilo i na prošlom autu prije cuzamenštosa. Nakon njega je znala malo oscilirati gore ili dole zavisno o vanjskoj temperaturi. Ali nikada nije išla prema crvenom.
Dobro, sve u svemu glavno je da ne otiđe u crveno i da auto nezakuha. Očito da se auto nedovoljno hladi, ali ja sam mislio da su auti napravljeni da funkcioniraju normalno i u ovakvim uvjetima s obzirom da ih testiraju po bespučima od Sibira i Arktika do Sahare i kojekakvih pustinja. Sad dobro, uvjek možeš natjerati na ovaj ili onaj način da se auto dobro "oznoji".
Neznam, samo držim fige da više nikome ne zakuha i da nema ..izdarije kakve ste imali vi.

Autor/ica:  KIKIR6 [ uto srp 31, 2007 9:53 am ]
Naslov: 

nesmije se dizati temperatura u takvim uvjetima, provjetite si stanje hladnjaka i ventilatora, jer između hladnjaka motora,intercoolera i condenzatora klime zna biti puno zmazanoče i to onda uzrokuje dizanje temp. kod ekstremnih uvjeta

Autor/ica:  akiaki [ uto srp 31, 2007 12:22 pm ]
Naslov: 

hvala na savjetu, makar poslije više nisam imao problema, budem malo pogledao jel di začepljeno kaj ili zmazano.. kad si tu već, bruji mi zadnji ležaj, znaš možda kolika je njegova cijena za s40 t4 2001? nadam se da se mijenja sam da nije u komadu s nečime kao na nekim autima, nisam sam ni gledao.. pozdrav

Autor/ica:  ruka [ uto srp 31, 2007 3:57 pm ]
Naslov: 

Citat:
Ovo sa kazaljkama i dizanjima temperatura je zanimljivo. Dobro ja imam sasvim drugi motor tra-nu, ali svejedno. Meni se kazaljka N I K A D A nije podigla iznad polovice skale. Kad se auto zagrije, što je relativno brzo, tamo stoji ko zakucana čavlom. Brdo, visoka temperatura, naganjanje, klima, u prvoj po gradu u gužvi, ona je tamo i čući.
Napravljena je da tamo čuči, ne reagira na promjene temperature unutar projektirane tolerancije. Tako da ti se auto i grije i hladi u rasponu od bar 30 stupnjeva a ti o tome nemaš pojma, isto kao i ja i većina drugih vlasnika novijih auta. Kad ode taj sklopić koji to regulira onda kazaljka počne očitavati realnije stvari i dešava se da se digne ili spusti, ovisno o temperaturi motora.
Možeš biti sretan jer nikad nisi prekoračio dozvoljeni prag tolerancije temperature. Probaj zveknut klimu, natrpat 4 odrasla mužjaka u auto i u petoj se penjati na +35 od grobnika prema gore i pri vrhu ćeš garant vidjeti kako se kazaljka diže.

Autor/ica:  KIKIR6 [ uto srp 31, 2007 4:23 pm ]
Naslov: 

Citat:
hvala na savjetu, makar poslije više nisam imao problema, budem malo pogledao jel di začepljeno kaj ili zmazano.. kad si tu već, bruji mi zadnji ležaj, znaš možda kolika je njegova cijena za s40 t4 2001? nadam se da se mijenja sam da nije u komadu s nečime kao na nekim autima, nisam sam ni gledao.. pozdrav

Nažalost, u komadu je sa glavčinom broj dijela je 30889072, za cijenu nazovi kod Biškupa u servis i reci da si iz VKH, jer ja nemam cijene od dilera (br. telefona 042/241-321 i daj im samo taj broj dijela)

Autor/ica:  ruka [ uto srp 31, 2007 5:13 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
hvala na savjetu, makar poslije više nisam imao problema, budem malo pogledao jel di začepljeno kaj ili zmazano.. kad si tu već, bruji mi zadnji ležaj, znaš možda kolika je njegova cijena za s40 t4 2001? nadam se da se mijenja sam da nije u komadu s nečime kao na nekim autima, nisam sam ni gledao.. pozdrav

Nažalost, u komadu je sa glavčinom

Ne mogu se suzdržati komentara na još jedno od predivnih rješenja moderne auto industrije ( btw, nešto sam načuo o divnom mehanizmu pomičnog krova novog c70 sa hidrauličkim motorima i kapilarama)
Što pomnije gledam to više uviđam da su te stvari napravljene ili namjerno u svrhu pljačke ljudi, ili ih je konstruirao mulac što je isto nerijetko, jer obično u konstrukcijama rade ljudi koji nemaju dodira sa praksom niti ideje kako proizvodnja izgleda.
Volvo je nekad imao djelove koji su pasali na više modela, simetrija je bila prisutna, i onda u jednom momentu je krenulo sa pizdarijama i sad imamo zamjenski dio različit na istom modelu iste godine, a da ne govorim o tome da simetrija više ne postoji. Niti je razumno, niti racionalno, ali ima svoju svrhu.
Niti jedan serijski ležaj u svijetu se ne proizvodi sa košuljicom koja je u komadu sa kućištem u koji se lager stavlja.
Ovo je vrlo vjerojatno također uprešani lager u kućište glavčine a zajedno su izlistani po meni jedinim logičnim razlogom a taj je da ne bi došlo do eventualnog lufta između glavčine i košuljice zamjenskog ležaja. Ako nije zbog toga onda je razlog taj da ne kupiš lager u lagerosu za 50kn nego kod auto kuće xy za bar 10x više i još ti uvale glavčinu koja ti je inače u sasvim dobrom stanju pa time zarade još koji dolar više.

Autor/ica:  iggy [ uto srp 31, 2007 7:03 pm ]
Naslov: 

Evo, rudolf se pobrinuo da mi ne bude dosadno i poslije godišnjeg. Danas u kabini osjetim miris spaljenog ulja :shock: i kad sam malo bacio pogled na motor (koliko se vidi od plastičnih poklopaca) i skužim da pušta ulje na poklopcu glave, sa zadnje strane iznad turbine. Sutra idem kod majstora na "reklamaciju". Nadam se da će se riješiti samo zatezanjem.
Da nevolja nikad ne dolazi sama, kad sam to razgledavao, skužim da mi fali antifriza :shock: . Gledam, gledam, podvlačim se i skužim neke mokre tragove. Šnjof, šnjof i uđem curenju u trag.

slika

Pukla posudica rashladne tekućine. Pitanje: može li se to krpati ili idem u potragu?

Autor/ica:  BELA [ uto srp 31, 2007 7:28 pm ]
Naslov: 

Da se krpati ali nije preporucoljivo jer postoji jako jako velika sansa da ti opet pukne kad se bus najmenje nadal tomu ... citaj : u koloni negdi, na putu ili sl... kupuj novu/rabljenu. :twisted:

Stranica: 5/10. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/