Sada je: sri srp 16, 2025 3:43 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 26 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto svi 14, 2013 6:33 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon kol 27, 2012 3:14 pm
Postovi: 32
Vozi: volvo v40
da li je možda netko u skorije vrijeme mjenjao set kvačila na v 40 1.9d,85kw 2003 god?
zanimalo bi me ima li on dvomaseni zamašnjak i koliko košta taj sport.
hvala


Vrh
   
PostPostano: uto svi 14, 2013 8:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3916
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Naravno da ima,isto negdje oko 9-10 tkn

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto svi 14, 2013 11:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Sorry ljudi,ali koji ku...ima u njemu za te pare??? :doh:


Vrh
   
PostPostano: sri svi 15, 2013 9:40 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Prije nekog vremena mi se probusila membrana na fergazeru Piaggio Beverlyja.
Ista u proizvodnji kosta ca. 30 lipa, ako i toliko.

U Piaggio ducanu (zamjenskih naravno nema) kosta 450,00 kuna.

Nemrem ti opisati osjecaj kada sam izlazio iz ducana sa komadicem gumice 5x5 cm olaksan za 450 kuna. Stalno sam pogledaval u izloge ducana da mi se slucajno ne vide magarece usi :twisted:

Cak se i prodavac, nakon sto mi je rekao cijenu i nakon kaj sam ga upitno pogledal, pocel izvinjavati i objasnjavati da je to politika Piaggia i da nije do njih...

Drugim rijecima, cijena je cisti pederluk i nema nikakve veze s troskovima proizvodnje nego je cisti oportunizam jer znaju da bu vrisnulo (dapace, napravili su to tako da vrisne) i znaju da nemres nigdje naci jeftinije.

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: sri svi 15, 2013 12:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Prijatelj mi ima obrt koji proizvodi gumenu galanteriju i između ostalog radi O ringove.Njegova proizvodna cijena po komadu košta cca 5 lipa,on ih prodaje po 75 lipa,trgovine za koje radi prodaju ga od 2-2.50 kn,a jedan ovlašteni serviser ih prodaje po 25kn!Ludnica!


Vrh
   
PostPostano: sri svi 15, 2013 7:42 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon kol 27, 2012 3:14 pm
Postovi: 32
Vozi: volvo v40
a paše li možda od renaulta 1.9 dci,88kw?
nekako mi se ne daje 25% vrijednosti auta za tu zanimaciju.


Vrh
   
PostPostano: čet svi 16, 2013 12:19 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 16, 2010 7:59 pm
Postovi: 137
Vozi: Ford Focus Mk1
Lokacija: Zagreb / Samobor
Pozdrav ekipa!

Evo što vam ja mogu ponuditi vezano za ove komponente i dotično vozilo iz ove teme

- Zamašnjak podijeljene mase:

LUK = 3.960,00 Kn/1kom

- Set kvačila 3p (lamela, potisna ploča, potisni hidraulični ležaj)
LUK = 2.110,00 Kn/set

- Pilot ležaj kvačila:

Koyo/Nachi Japan = 28,00 Kn/1komad

- Simering radilice, izlaz:
CORTECO = 80,00 Kn/1kom
VIKTOR REINZ = 80,00 Kn/1kom
____________________________________________
SVEUKUPNO = 6.178,00 Kn

Cijene su snižene i sa već uračunatim PDV-om.
Roba se naručuje direktno iz uvoza i plaća se avansno u cijelosti iznosa prije slanja narudžbe prema van.
Narudžba će se slati oko 25.05. i roba u Hr dolazi kroz 7+/- radnih dana.
Platiti se može gotovinski u trgovini ili putem interneta ili općom uplatnicom kako je gore navedeno prije slanja narudžbe prema van.
Ako se roba treba slati poštom, poštarina za ovakav paket je 70,00 Kn.

Ova ponuda vrijedi 5 radnih dana, nakon toga cijene više ne moraju biti jednake ovima.

Ukoliko se odlučite za kupovinu, obavezno mi javite kontakt telefon, osobne podatke i email adresu na koju ću poslati službeni predračun sa svim podacima firme
za eventualnu uplatu putem interneta ili uplatnicom.

Za sada toliko i u slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja, stojim na raspolaganju i za općenito upite slobodno se javite na PM, jer ipak sam ovdje i partner kluba koji Vam izlazi u susret sa općenito savjetima, robom i naravno, prihvatljivim cijenama unatoč ovom skupom sportu, ali kako je već netko spomenuo gore više.... to je napravljeno tako da se troši i da se tu okreću novci.
A i moram se malo nadovezati na one gumice i cijene u lipama i slično.
Kada ti šef kaže da nema problema da prodaješ po jeftinim cijenama, "kiineskim" da se tako izrazim, vro jednostavan zakon brojeva u našoj "velikoljudnoj" zemlji vrlo interesantan i ako kupim nečega što košta samo 1,00 Kn i da to prodajem po 2,00 Kn, koliko ja toga moram prodati npr da pokrijem sve troškove i slično. Naravno, to ipak nije samo jedan artikl, ali generalno gledano šef je rekao ovako: "Kineske cijene, Kineska plaća!"
Iako i ja spadam u skupinu potrošača i znam kako se kreću neke stvari u trgovini, ipak svi mi moramo nekako preživjeti i plaćati namete koji su u svemu tome najgora stvar i napast.
Ja osobno sam kao trgovac se odlučio na potez koji možda bude dobar, a možda me i odvede u propast, ali odlučio sam općenito svoje cijene imati po cijenama kao da drugim trgovcima dajem popuste/rabate krajnjim kupcima, vama.
Kroz godine rada, jednostavno ne vidim svrhu poklanjati robu, jer ju je teško naplatiti, dok ti isti trgovci to vama naplate, jer im vi krajnji kupci to platite, ali on meni ne plati ili kasni po pola godine i više, a mene vani dobavljači ne čekaju, već lupaju kamate, a po novome Hr je na crnoj listi i sve što kupujem sada iz vana, plaćam isključivo avansno, stoga i ja tražim isto, pa makar i od vas kupaca, ali zbog toga idem i sa nižim krajnjim cijenama.
Ne kažem da ću na svemu biti najpovoljniji, ali najbitnija stvar je ta što želim ponuditi kvalitetan brand i proizvod po prihvatljivijoj cijeni i osobno ne priznam kad mi netko kaže da je netko kupio nešto jeftinije, a bez da mi kaže brand. Jer ako mislite da je ista stvar Volvo koji vozite i npr neki Trabant, onda smatram da nemate relani pogled na stvarnu vrijednost (premda je Trabant danas klasik :) )

U svakom slučaju, ako si međusobno sami nećemo pomoći, onda nam neće nitko.

Evo, raspisao se ja malo, ali vjerujem da je ipak i dalje ono gore u prvom planu i da je barem malo donekle prihvatljivija cijena sa svim u kompletu, na što bi mnogi trgovci zaboravili nadodati, a svakako bi bilo dobro i to promijeniti kad se već skida to sve dolje.

A sad idem spavati......... laku noć :sleeping-yellow:

_________________
http://lageros-auto-moto.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: čet svi 16, 2013 8:52 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon kol 27, 2012 3:14 pm
Postovi: 32
Vozi: volvo v40
halo majstori,zar nitko nezna za neku alternativu :?: :?: :?:


Vrh
   
PostPostano: sub svi 18, 2013 10:02 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned srp 01, 2007 5:33 pm
Postovi: 234
Lokacija: Zagreb
imam ja za turbaka viška jedan...

... ali benzinca :doh:

_________________
s40 t4 2001 lpg


Vrh
   
PostPostano: ned svi 19, 2013 2:21 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon svi 05, 2008 4:50 pm
Postovi: 103
Lokacija: Rijeka
Pitanje: da li se uvijek mora mijenjati zamašnjak? Zar se uvijek istroši?
Jasno je da neko zezne zamašnjak, ali vozim već skoro 30 godina i nikad nisam mijenjao zamašnjak (jer nije trebalo)...


Vrh
   
PostPostano: ned svi 19, 2013 2:41 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 16, 2010 7:59 pm
Postovi: 137
Vozi: Ford Focus Mk1
Lokacija: Zagreb / Samobor
Citat:
Pitanje: da li se uvijek mora mijenjati zamašnjak? Zar se uvijek istroši?
Jasno je da neko zezne zamašnjak, ali vozim već skoro 30 godina i nikad nisam mijenjao zamašnjak (jer nije trebalo)...
Kad je u pitanju zamašnjak podijeljene mase iliti dvomaseni zamašnjak, u pravilu bi to bilo potrebno učiniti.
Razlog?
Evo 2

1: Proizvođači tih sklopova deklariraju rok eksploatacije od 200-250tkm i to je potrošna roba, kao lamela i potisni ležaj. Dakle, element koji se mora mijenjati jer je potrošni materijal.
Jednomaseni zamašnjaci su praktički doživotni, nepoderivi

2: Također proizvođači dvomasenih zamašnjaka (što vam rijetko tko bude rekao) ne priznaju jamstvo na zamašnjak ili set kvačila ukoliko niste u istom "operativnom zahvatu" promijenili i taj zamašnjak ili set kvačila u kompletu/istom zahvatu, kao i u slučaju ako ste stavili lamelu i košaru od drugog proizvođača, jer jedni druge "ne priznaju".

Dakle, imate puno razloga zašto to mijenjati kada se radi o dvomasenom zamašnjaku. Možete pokušati ušparati koju kunu, ali iskreno.... kako naletite i oprostite se od bilo kakvih jamstava.

I na kraju vrlo jednostavno i bezobrazno od mene... ali ako ne možete održavati vozilo koje vozite, kupite ono koje možete ili se prije neke kupovine vozila svakako raspitajte što može poći po zlu i što su potrošni elementi i koliko oni koštaju, a isto to su pisali i po auto časopisima o tim stvarima.

Nadam se da neće biti onih koji će zamjeriti na ovako otvorenom "govoru", ali netko mora i to, jer radije ću prijatelja povući za rukav i reći mu sve što ga ide, nego da mu pomognem da se baci s mosta. Valjda razumijete što želim reći.

:)

_________________
http://lageros-auto-moto.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: ned svi 19, 2013 2:52 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon kol 27, 2012 3:14 pm
Postovi: 32
Vozi: volvo v40
Evo sve je lijepo objasnjeno,samo kako biti siguran osim kad raskopas a zamasnjk treba obicno narucit jer kod mene zvecka kod ga ugasim bez kvacila i nesto se culo kod mjerenja eko testa na tehnickom,a inace ja ne primjetim nista drugo


Vrh
   
PostPostano: ned svi 19, 2013 4:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lip 09, 2008 1:40 pm
Postovi: 994
Vozi: Volvo C30
Lokacija: Rijeka
Zamjeniti dvomaseni za klasican zamasnjak? Moguce? I trebali bi biti jeftinije.. Samo ste ce biti malo vise vibracija u leru, ne voznji.. Koliko ja znam..

_________________
Bmw E30 324D 2006-2008
Volvo S80 2.5 TDI Traktorčić 2008-2012
Volvo S80 T6 2012-2014 -- ponovno u obitelji :dance:
Volvo S40 1.8 2014 -2015
Mercedes C200SP 2015-2017
Saab 95 Aero 2018 - van pogona
Volvo C30 1.6D 2018 - 8-)


Vrh
   
PostPostano: ned svi 19, 2013 5:44 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 16, 2010 7:59 pm
Postovi: 137
Vozi: Ford Focus Mk1
Lokacija: Zagreb / Samobor
Ukoliko je kilometraža oko 200tkm i naravno sve veća, tu nema razmišljanja ili/ili, to se mijenja i onda je mir u kući i autu (jedino ostaje besparica na neko vrijeme onda)
Po pitanju naručivanja, tu nema problema, kod mene otprilie svaka 2 tjedna ide narudžba i tu nema sad nekog velikog i dugog čekanja, ali svakako je bolje mijenjati na vrijeme,
nego čekati da se dogodi i još koja havarija.
I ono što je jako bitno i važno napomenuti, a pogotovo na VAG koncernu, ekipa je te zamašnjake mijenjala i do 4 puta u prvih 100tkm, stoga imajte na umu da to nije najsretnije rješenje i da se to doista troši, kod nekih više, kod nekih manje, ali opet se troši i svakako uzmite u obzir deklariranu iskoristivost istoga od 200-250tkm.
(da se opet nadovežem na VAG koncern, gdje su im uredno iz tog koncerna rekli da je auto na tim kilometražama već spreman za promijenu za novoga, kako to vani i rade,
dok su im u servisu rekli da se kod nas auto tek razradi i počne disati punim plućima... :D )

Na žalost onih koji su imali nesreće, nagledao sam se identičnih rasprava i pokušaja uštede i nekih kemijanja, ali bezuspješno, na kraju su opet morali ono što je i na prvu potrebno.

Po pitanju konverzije na jednomaseni zamašnjak, da tamo gdje je to moguće i do 2.0 dizelskih motora. Iznad 2.0 su bili česti problemi i nije zadovoljavalo, odnosno, brzo je odlazilo.
Razlog, stvarno ne znam, bilo je raznih, od toga da nisu mogli podnjeti uvjete rada, do toga da su bili preslabi pa su i radilice pucale zajedno sa svime u kompletu.

Na ovom modelu, koliko ja vidim po katalozima, nema konverzije na jednomaseni zamašnjak, te ukoliko negdje i postoji, obavezno obratiti pozornost čiji je to proizvod,
jer u slučaju kada se može izvršiti preinaka na jednomaseni, onda vjerujem samo Valeu, za sada dok se ne uvjerim u još kojega da je bilo sve ok u praksi.
(kako bi neki rekli: "Za mene je svinja i dalje kralj životinja, sve dok ne probam lava!" :mrgreen:

Zapravo, najgore od svega je to što je to tako i napravljeno da se troši i mijenja, isključivo i samo iz jednog jedinog razloga - veća potrošnja novaca (ok, može se reći da i zbog manje vibracija u motoru, da nam bude ugodnije pod (pardon na izrazu) guzicama)

_________________
http://lageros-auto-moto.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: ned svi 19, 2013 6:01 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon svi 05, 2008 4:50 pm
Postovi: 103
Lokacija: Rijeka
@lageros
Nema ljutnje, djelomično si u pravu s održavanjem, ali računaj da svojim izjavama rušiš cijenu polovnih vozila (pa i forumaša koji prodaju svoje aute). Istina je da u Njemačkoj npr. 850 vozi ili turčin početnik, ili bogati zaljubljenik. Ostale su pod prešom. Da i kod nas će doći do toga da cijena održavanja još spusti cijene polovnih (V70 2005. 4000-6000 EURa). Koliko vidim naši još traže 10-12 milja.
U međuvremenu, tu smo da si probamo pomoć, pa:

@pudid
Evo malo sam istražio i postoji par varijanti (ne znam da li su dobre, ali...)
Pogledaj na linku: http://www.lamela-kvacila.com/cvrsti-pl ... -zamasnjak o čemu se radi. Tu ti je presjek dvomasenog zamašnjaka, pa se vidi da se u stvari problem može javiti popuštanjem/pucanjem šušte (federa) a posljedično i mogućim trošenjem zubaca.
Ovi kažu da repariraju te zamašnjake, a i da imaju u ponudi zamjenske. Isto tako navodno imaju u ponudi i kompletni set sa klasičnim zamašnjakom... Ne znam ih, niti sam ih zvao (jer meni ne treba, samo sam pitao) pa ne znam da li je to uopće povoljnije i da li je kvaliteta na nivou.
Inače cijeli ovaj sklop služi da se smanje vibracije na ručići mjenjača u leru na mjestu (moš mislit velikog poboljšanja)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 26 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan