Sada je: sri srp 09, 2025 12:51 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto stu 17, 2015 2:20 pm 
Offline

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 1:41 pm
Postovi: 58
Vozi: S60 2.0T
Pozdrav,
Imam sledeći problem:
Auto gubi snagu u smislu da kad dam jači gas "potone" ili prilikom preticanja gas kasni nekih 2-3 sekunde,
zatim kad radi na mjestu i turiram, nekada zakuje na 2000 nekada na 4000 nekada kazaljka obrtaja pod punim gasom
ode do 4,500 i vrati se na 4000 pa tako ponovo.

Sve se ovo dešava kako kad u zadnjih par mjeseci izgubi snagu pa nakon 200-500km pređenih ponovo radi ok.

S obzirom da imam plin na njemu se to manifestuje još snažnije i gotovo je nemoguće voziti.

Majstor kaže da vidi na dijagnostici generalno samo grešku na bobini onosno izostanak paljenja bobine.

S obzirom da sam prošle godine zamijenio jednu bobinu kada su simptomi bili jasni, motor je radio na 4 cilindra non stop nemoguće je bilo
voziti i na leru i pod jačim gasom je radio loše, napominjem da sada na leru uvjek radi ok. Taj majstor mi je tada rekao da je potrebno zamijeniti sve bobine i svjecice i zato sada napominje mi to i kaze trebao si me poslusati i sad opet imas problem itd.

Ja ne bježim od toga ali mi nekako djeluje da je ovo više povezano sa turbinom, ali on tvrdi da tu ne vidi nikakvu grešku.

Kada vozim na plin sobzirom da je uvjek aktivirana lampica za grešku na motoru, pod jačim opterećenjima kada nema snagu ona još počne da dodatno treperi.

Da li da kupim 5 bobina i zamijenim ili?


Vrh
   
PostPostano: uto stu 17, 2015 3:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Moguće i ETM, klapna gasa

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: sub pro 19, 2015 11:13 am 
Offline

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 1:41 pm
Postovi: 58
Vozi: S60 2.0T
Bio na servisu, očitali greške ECM-1600 (P0237) i ECM-170F (P0236), pokušali su da očiste neka dva senzora koja se nalaze na crijevu do motora, i tako nakon malo pregleda crijeva itd... isključe MAF senzor ili kako se već zove onaj do filtera zraka i auto proradi, vuče odlično, pokušali su ga čistiti ali bezuspješno. Sad cu da potražim taj senzor da zamijenim.
Međutim sad sam primijetio da kad ugasim auto ventilator radi još dugo ako bi se uopšte i ugasio, a temperatura normalana, vani hladno, da li su oni šta isključili slučajno ili je zbog isključenog senzora, pošto mi sada takože tempomat ne radi ali to je logično valjda.

lp


Vrh
   
PostPostano: sub pro 19, 2015 5:13 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Da zato ti radi ventilator duže dok je iskopčan senzor

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned pro 20, 2015 9:44 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3915
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
U mafu je isto senzor temperature

Poslano sa mog ST26i koristeći Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan