VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
volvo s60 d5 paljenje https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=12788 |
Stranica: 1/3. |
Autor/ica: | mdelic [ sub lis 22, 2016 6:15 pm ] |
Naslov: | volvo s60 d5 paljenje |
pozz,vlasnik sam navedenog vozila vec 3god.u zadnje vrijeme me zeza paljenje,na autu je dosta uradjeno,od novih filtera,injektora,regulator pritiska nafte i ventil na visokotlacnoj pumpi,grijaci,sensor radilie,cak sam kompletnu kutiju od osiguraca kod motora zamjenio,cijevi od vakuma sve ok,ato na satu ima 280tk,zaci problem je sta nekad upali u 2-3 sek a nekad od 5-15,auto ne dimi ni ulje ne trosi,i ide super,od 15 paljenja pali odma a 2-3 duze,u voznji nikakvih problema,ako ko ima slicnu situaciju ili je imao molim za savjet ![]() |
Autor/ica: | matija0610 [ sub lis 22, 2016 6:26 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
postao si na krivo mjesto, admini će prebaciti vjerovatno. Jesi primjetio kakvu pravilnost kada duže vergla: topal/hladan. Čuješ li pumpu goriva u rezervaru? |
Autor/ica: | Leonardo23 [ sub lis 22, 2016 6:44 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
Citat: postao si na krivo mjesto, admini će prebaciti vjerovatno.
.... ![]() |
Autor/ica: | mdelic [ sub lis 22, 2016 10:03 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
Citat: postao si na krivo mjesto, admini će prebaciti vjerovatno.
Jesi primjetio kakvu pravilnost kada duže vergla: topal/hladan. Čuješ li pumpu goriva u rezervaru? pumpa se cuje al tiho i nema veze kad pali dali toplo ili hladno ,nema pravila |
Autor/ica: | mdelic [ sub lis 22, 2016 10:11 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
Citat: postao si na krivo mjesto, admini će prebaciti vjerovatno.
Jesi primjetio kakvu pravilnost kada duže vergla: topal/hladan. Čuješ li pumpu goriva u rezervaru? skidana cijev na visokotlacnoj pumpi od dovoda naftie i kad das kontakt tece nafta, |
Autor/ica: | matija0610 [ sub lis 22, 2016 10:22 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
onda ti nema druge nego imat skopcanu dijagnozu na paljenju i logirat pritiske goriva. Nakon tog verglanja od 15 sec, baci neki dim na auspuh ili nista, jednostavno upali ? Najbolje sacekaj da ti se jave decki što servisiraju Volvo svakodnevno, Nenad i ostali. mozda je neka caka što ce ti oni iz rukava ispalit. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Autor/ica: | mdelic [ sub lis 22, 2016 10:35 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
Citat: onda ti nema druge nego imat skopcanu dijagnozu na paljenju i logirat pritiske goriva. Nakon tog verglanja od 15 sec, baci neki dim na auspuh ili nista, jednostavno upali ?
nista ne dimi i odma radi super,na vida kad je spojen dok vergla na rail pressure sensoru ima preko 260000-300000,a potrebno je 250000hpa da upali a na sensoru radilice nula dok vergla i cim se pojavi neka od vrijednosti on upali.i radi super nema trzanja< ili sta dr,
Najbolje sacekaj da ti se jave decki što servisiraju Volvo svakodnevno, Nenad i ostali. mozda je neka caka što ce ti oni iz rukava ispalit. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Autor/ica: | matija0610 [ sub lis 22, 2016 10:40 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
provjeri ozicenje od senzora radilice, ako je ok, zamjeni opet senzor. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Autor/ica: | mdelic [ sub lis 22, 2016 10:48 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
Citat: provjeri ozicenje od senzora radilice, ako je ok, zamjeni opet senzor.
budem oprt pogledao,sensor je s auta koji je palio ok
Sent from my iPhone using Tapatalk |
Autor/ica: | matija0610 [ sub lis 22, 2016 11:14 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
onda ne vjerujem da je do njega. Ali svakako provjeri žice, mada bi vjerovatno imao i grešku neku ako su povremeno u prekidu. Za kut paljenja i injection time ti je bitan senzor na zamajcu (CKP/RPM senzor) i CMP (senzor na bregastoj) tako da provjeri i njega, njih dva u kombinaciji rade. |
Autor/ica: | mdelic [ sub lis 22, 2016 11:34 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
Citat: onda ne vjerujem da je do njega. Ali svakako provjeri žice, mada bi vjerovatno imao i grešku neku ako su povremeno u prekidu.
Za kut paljenja i injection time ti je bitan i senzor na zamajcu (RPM senzor), tako da provjeri i njega, njih dva u kombinaciji rade. Ovaj s radilice bi za sada isključio kao problem. taj na zamajcu sam i mjenjao odma ispod egr ventila,to je sensor radilice(crankshaft sensor) rpm senaor... ili ovaj gore na glavi je sensor bregaste,(camshaft sensor) |
Autor/ica: | mdelic [ sub lis 22, 2016 11:37 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
Citat: Citat: onda ne vjerujem da je do njega. Ali svakako provjeri žice, mada bi vjerovatno imao i grešku neku ako su povremeno u prekidu.
Za kut paljenja i injection time ti je bitan i senzor na zamajcu (RPM senzor), tako da provjeri i njega, njih dva u kombinaciji rade. Ovaj s radilice bi za sada isključio kao problem. taj na zamajcu sam i mjenjao odma ispod egr ventila,to je sensor radilice(crankshaft sensor) rpm senaor... ili ovaj gore na glavi je sensor bregaste,(camshaft sensor) ![]() |
Autor/ica: | mdelic [ sub lis 22, 2016 11:52 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
Citat: Citat: Citat: onda ne vjerujem da je do njega. Ali svakako provjeri žice, mada bi vjerovatno imao i grešku neku ako su povremeno u prekidu.
Za kut paljenja i injection time ti je bitan i senzor na zamajcu (RPM senzor), tako da provjeri i njega, njih dva u kombinaciji rade. Ovaj s radilice bi za sada isključio kao problem. taj na zamajcu sam i mjenjao odma ispod egr ventila,to je sensor radilice(crankshaft sensor) rpm senaor... ili ovaj gore na glavi je sensor bregaste,(camshaft sensor) ![]() ![]() |
Autor/ica: | mdelic [ ned lis 23, 2016 3:48 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
pozz,dali neko zna koliko bara mora davat puma u rezervaru,za volvo s60 d5 120kw,02,g,i dali se moze mjerit na cijevi kod visokotlacne pumpe ,na dovodu, |
Autor/ica: | matija0610 [ ned lis 23, 2016 6:18 pm ] |
Naslov: | Re: volvo s60 d5 paljenje |
2 bara optimalno, 3 bara maximalno |
Stranica: 1/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |