Sada je: čet tra 25, 2024 5:54 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 49 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned lis 23, 2022 12:54 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 258
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Ima kod nas C30 T5, samo ih nema puno. Čak je prije nekih godinu dana bio jedan na prodaju...

Držiš u višim okretajima tako da staviš u D, gurneš desno i onda on više ne mijenja brzine sam. Hoćeš veći broj okretaja? Samo vozi brže i nemoj mijenjati u višu brzinu ili vozi jednako brzo, ali ubaci u nižu brzinu.
Ja takve stvari u principu odrađujem na autocesti, 20 km držim na 3.000 okretaja i miran sam najmanje mjesec dana nakon toga.

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: ned lis 23, 2022 5:54 pm 
Offline

Pridružen/a: ned tra 08, 2018 10:06 am
Postovi: 68
Vozi: Volvo
Citat:
Citat:
Dakle tko je to sam cistio i da li je potrebno mijenjati brtve? Najbolje cistiti acetonom ili nesto drugo?
Koju dijagnostiku preporucujete za identifikaciju problema sa egr-om?
Evo videa kako se to riješi u kućnoj radinosti:
https://www.youtube.com/watch?v=5zz6qefBV08
https://www.youtube.com/watch?v=n6f34CcHipc

Čak u komentarima piše koji je PN za naručiti original brtve...
Citat:
Samo komentar buduci da sam dosta davno otvorio temu a vidim da nas se nakupilo s istim problemima: Egr hladnjak se treba mijenjati jer je tvornicki napravljen sa presitnim rupama(info. iz ovlastenog) bar sto se tice godista 2015 i 2016, a mozda i noviji. od ciscenja nema nista, ruke kostaju dosta jer je tesko doci do hladnjaka i to je samo privremeno rjesenje (par 100 km). Novi s rukama je oko 5000 hrk- nebitno da li ovlasteni ili ne.
Moja price ide i dalje, a nadam se da se nece dogoditi i vama: auto pocinje trositi ulje, izgaranjem opet cepi egr. nedavno sam mijenjao i ventil egr-a. to je oko 5500 hrk. sta je sljedece ne znam ali nije dobro. neke druge popravke i mane mi se neda nabrajati. uglavnom, ovaj motor je ocito tvornicki lose dizajniran i jedino sto imam za savjetovati da se rjesite auta prije nego kvarovi krenu dalje... steta, lijep auto ali nije to ni blizu imena i renimea Volva.
Auti s faličnim EGR hladnjacima su imali recall i ne sjećam se više što je sve bilo u njega uključeno, ali nakon toga problemi se baš i nisu pojavljivali.
Novo je novo, ali da od čišćenja nema ništa, a pogotovo da takvo rješenje traje tek parsto km, ne bih se složio - ili nije dobro odrađeno ili su neki dijelovi već dobili po nosu.

Svi trebaju biti svjesni što dizel vuče za sobom, što je pogotovo izraženo na novijim Euro normama. Uzeti dizel i voziti po gradu bez da se periodički propuše je besmisleno.
Proklete bile one popularne metode "rješavanja" tih problema zbog kojih 99,9% vremena po gradu vozim s uključenom recirkulacijom zraka. (Onih 0,1% je kad mi STVARNO ponestane kisika u kabini.)
Slazem se dizel i grad nisu dobra kombinacija bar ne s novijim autima. Ovo za egr pricam iz prve ruke. od ciscenja ima nesto dok se ne upali lampica, a onda je kasno za ciscenje. Mozda periodicki jednom u 2 godine ocistiti. recall je isao cca 2016 godine za hladnjak egr-a i neko crijevo oko egr, ne sjecam se tocno. meni je krepao taj zamijenjeni hladnjak pa sam promijenio i stavio novi s vecim rupama, a ove godine sam mijenjao i ventil egr-a. Kad mi je krepao hladnjak vozio sam makar 4 puta mjesecno voznje izvan grada - autocesta 150-160, lokalne 100-120 u nizim brzinama-kod obilazaka(u 6 ne mozes ni traktor zaobici). to bi bilo propuhivanje.
Komentar gore je dobronamjeran prema svim kolegama vlasnicima ovog auta...


Vrh
   
PostPostano: pon lis 24, 2022 2:20 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 258
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Na koliko je mijenjan ventil?

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: pon lis 24, 2022 11:51 am 
Offline

Pridružen/a: ned tra 08, 2018 10:06 am
Postovi: 68
Vozi: Volvo
Ventil na 56000 km.

pozdrav


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 49 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan