Sada je: pet tra 19, 2024 1:07 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 49 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto kol 23, 2022 12:38 am 
Offline

Pridružen/a: čet lis 15, 2020 11:06 pm
Postovi: 5
Vozi: Toyota
Pozdrav svima! Zanimaju me iskustva sa čišćenjem egr-a i hladnjaka. serviser preporuca zamjenu jer ce se ocisceni opet zacepiti. malo mi je nejasno ako ce se ocisceni zacepiti kako to da se novi nece. Dakle tko je to sam cistio i da li je potrebno mijenjati brtve? Najbolje cistiti acetonom ili nesto drugo?
Koju dijagnostiku preporucujete za identifikaciju problema sa egr-om?


Vrh
   
PostPostano: uto kol 23, 2022 6:54 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ako je Meh dio ispravan može se ocistiti, za Dijag samo Volvo vida ili za novije vdasch


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto kol 23, 2022 9:59 am 
Offline

Pridružen/a: čet lis 15, 2020 11:06 pm
Postovi: 5
Vozi: Toyota
a icarsoft i slični ne bi mogli ništa očitati?
vidim da se vdash kao software može besplatno skinuti. hoće li raditi za v40 2017. ?
Gdje se mogu nabaviti vida dice kabel i po kojoj cijeni? hoće li raditi ovi zamjenski sa aliexpressa?


Vrh
   
PostPostano: uto kol 23, 2022 10:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Rade ti sa AliExpress i sličnim trgovinama , samo vdasch za tvoj auto jer on se bazira na Volvo vidi tak da je to ubiti isto , ne skida se nego se treba registrirati i uvijek ide online kad se radi s njim


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub lis 15, 2022 7:06 pm 
Offline

Pridružen/a: ned tra 08, 2018 10:06 am
Postovi: 68
Vozi: Volvo
Samo komentar buduci da sam dosta davno otvorio temu a vidim da nas se nakupilo s istim problemima: Egr hladnjak se treba mijenjati jer je tvornicki napravljen sa presitnim rupama(info. iz ovlastenog) bar sto se tice godista 2015 i 2016, a mozda i noviji. od ciscenja nema nista, ruke kostaju dosta jer je tesko doci do hladnjaka i to je samo privremeno rjesenje (par 100 km). Novi s rukama je oko 5000 hrk- nebitno da li ovlasteni ili ne.
Moja price ide i dalje, a nadam se da se nece dogoditi i vama: auto pocinje trositi ulje, izgaranjem opet cepi egr. nedavno sam mijenjao i ventil egr-a. to je oko 5500 hrk. sta je sljedece ne znam ali nije dobro. neke druge popravke i mane mi se neda nabrajati. uglavnom, ovaj motor je ocito tvornicki lose dizajniran i jedino sto imam za savjetovati da se rjesite auta prije nego kvarovi krenu dalje... steta, lijep auto ali nije to ni blizu imena i renimea Volva.


Vrh
   
PostPostano: sub lis 15, 2022 9:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 715
Vozi: S60 D2 DriveE
Je li to stariji D2 motor (PSA 1.6 HDi) ili je to noviji Volvo 2.0 sa 4 cilindra koji ima problem sa potrošnjom ulja?


Vrh
   
PostPostano: sub lis 15, 2022 11:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Da se riješiti polugeneralka (25000 kn ovlašteni ) a ovako oko 10000 kn , samo šta neki kažu da im je za neko vrijeme opet počeo trošiti , nez nisam još ni jedan radio pa nisam siguran jel bude ok


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned lis 16, 2022 12:29 pm 
Offline

Pridružen/a: ned tra 08, 2018 10:06 am
Postovi: 68
Vozi: Volvo
Noviji 2015 godiste. 55000 km. nekakvu generalku ne bi radio jer bi rekao da se ne isplati, bar sto sam procitao na stranim forumima.


Vrh
   
PostPostano: ned lis 16, 2022 1:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Noviji 2015 godiste. 55000 km. nekakvu generalku ne bi radio jer bi rekao da se ne isplati, bar sto sam procitao na stranim forumima.
55000 km i već troši ulja,au užas

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned lis 16, 2022 2:01 pm 
Offline

Pridružen/a: ned tra 08, 2018 10:06 am
Postovi: 68
Vozi: Volvo
A, sta ces. vec sam se navikao. Jos cu probati umjesto castrola s liqui molly ili motulom pa cemo vidjeti...


Vrh
   
PostPostano: ned lis 16, 2022 2:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Samo obavezno 0/20


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet lis 21, 2022 7:31 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 258
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Citat:
Dakle tko je to sam cistio i da li je potrebno mijenjati brtve? Najbolje cistiti acetonom ili nesto drugo?
Koju dijagnostiku preporucujete za identifikaciju problema sa egr-om?
Evo videa kako se to riješi u kućnoj radinosti:
https://www.youtube.com/watch?v=5zz6qefBV08
https://www.youtube.com/watch?v=n6f34CcHipc

Čak u komentarima piše koji je PN za naručiti original brtve...
Citat:
Samo komentar buduci da sam dosta davno otvorio temu a vidim da nas se nakupilo s istim problemima: Egr hladnjak se treba mijenjati jer je tvornicki napravljen sa presitnim rupama(info. iz ovlastenog) bar sto se tice godista 2015 i 2016, a mozda i noviji. od ciscenja nema nista, ruke kostaju dosta jer je tesko doci do hladnjaka i to je samo privremeno rjesenje (par 100 km). Novi s rukama je oko 5000 hrk- nebitno da li ovlasteni ili ne.
Moja price ide i dalje, a nadam se da se nece dogoditi i vama: auto pocinje trositi ulje, izgaranjem opet cepi egr. nedavno sam mijenjao i ventil egr-a. to je oko 5500 hrk. sta je sljedece ne znam ali nije dobro. neke druge popravke i mane mi se neda nabrajati. uglavnom, ovaj motor je ocito tvornicki lose dizajniran i jedino sto imam za savjetovati da se rjesite auta prije nego kvarovi krenu dalje... steta, lijep auto ali nije to ni blizu imena i renimea Volva.
Auti s faličnim EGR hladnjacima su imali recall i ne sjećam se više što je sve bilo u njega uključeno, ali nakon toga problemi se baš i nisu pojavljivali.
Novo je novo, ali da od čišćenja nema ništa, a pogotovo da takvo rješenje traje tek parsto km, ne bih se složio - ili nije dobro odrađeno ili su neki dijelovi već dobili po nosu.

Svi trebaju biti svjesni što dizel vuče za sobom, što je pogotovo izraženo na novijim Euro normama. Uzeti dizel i voziti po gradu bez da se periodički propuše je besmisleno.
Proklete bile one popularne metode "rješavanja" tih problema zbog kojih 99,9% vremena po gradu vozim s uključenom recirkulacijom zraka. (Onih 0,1% je kad mi STVARNO ponestane kisika u kabini.)

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: pet lis 21, 2022 12:01 pm 
Offline

Pridružen/a: uto svi 14, 2013 11:58 pm
Postovi: 127
Citat:
Ako je auto manualac drzi ga iznad 2000 obrtaja i neces imat problema ubije ga gradska voznja
Koje je rješenje kod automatika u gradu? Iako je ovaj D3 puno bolji od 2.0d PSA sto se tiče dima/zagušenosti, vidim da mi mjenjač mijenja baš na niskim rpm. Možda bi remap mjenjača imao smisla?


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2022 8:49 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 258
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Stavi ovdje fotografiju svoje ručice mjenjača zajedno s onim dijelom oko nje (gdje piše PRND).

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2022 11:58 pm 
Offline

Pridružen/a: uto svi 14, 2013 11:58 pm
Postovi: 127
jbg nemam sliku, a neda mi se do auta sad :)

TF-80SC bi trebao bit kaže vida kad gledam po šasiji.. 6 brzina. Trebao bi valjda jače gas stisnut pa će ić više u okretaje.. al dosta sam po zavojima na brdu i u gradu. Ne gine mi svako malo na ispuhavanje.
U svakom slučaju se slažem s onim što si pisao za benzince.. al jbg, ja baš htio C30. T5 kod nas nema, a za uvest davanja užasno velika (on btw ima 5 brzina na automatskom mjenjaču).

slika


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 49 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan