VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
Koji LPG sistem https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1427 |
Stranica: 1/4. |
Autor/ica: | voodoo777 [ pon ožu 10, 2008 11:59 am ] |
Naslov: | Koji LPG sistem |
Pala je odluka...Volvan će disati plinskim plućima, ..e sad..meštar kod kojeg sam bio(na preporuku više mojih poznanika)kaže da bi kod mene mogao ići čak i "običan"tj.da nema potrebe za ugradnjom skupljeg sistema sa direktnim ubrizgavanjem,da neće biti neko značajnijeg gubitka snage...inače uređaj je Tartarini i svi moji poznanici koji ga imaju do sada imaju samo riječi hvale,ali imaju dosta novije aute i sistem sa direktnim ubrizgavanjem,pa bi htio čuti par vaših mišljenja..inače cijena jeftinijeg sistema je oko 6k-a skupljeg oko 11k...rado bih ovu razliku spremija u džep ali ne pod svaku cijenu.....zato pucajteee ![]() |
Autor/ica: | voodoo777 [ pon ožu 10, 2008 12:01 pm ] |
Naslov: | |
Skoro zaboravija -Ph1-1.8 115ks ![]() |
Autor/ica: | Tadija2507 [ pon ožu 10, 2008 12:03 pm ] |
Naslov: | |
Moj V40 1.8 lpg sa klasičnim sistemom (6k kn), ja zadovoljan, malo se osjeti da je slabiji ali nista strasno vrijedno 5k kn, i računaj da sa direktnim ubrizgavanjem troši više benziona jer ne prebacuje na plin dok se ne ugrije a to je zimi dosta dugo pogotovo ako vozis na kretke reklacije.. |
Autor/ica: | voodoo777 [ pon ožu 10, 2008 12:16 pm ] |
Naslov: | |
Da,nažalost vozim jako kratke relacije ![]() ![]() |
Autor/ica: | Tadija2507 [ pon ožu 10, 2008 1:23 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Da,nažalost vozim jako kratke relacije
Nisam bas siguran sta si mislio s pitanjem, ali koliko znam majstori mogu isprogramirati temperaturu motora na kojoj prebacuje na plin, i to je obicno ako se ne varam na 85, 87 stupnjeva(dir. ubrizgavanje), dok na klasičnim sistemima bez obzira na temperaturu motora auto prebacuje na plin kada broj okretaja predje zadani (npr 2000)
![]() ![]() |
Autor/ica: | zlaya [ pon ožu 10, 2008 1:37 pm ] |
Naslov: | |
Kod mene se inače s benzina na plin prebacuje kad voda dođe do nekih 40 stupnjeva gotovo neosjetljivo, a to ti je dosta kratko, cca 3-4 km po zimi u ljetne dane upola, Omegas Landi Renzo jako sam zadovoljan tj. radi bez greške na mom T4 dakle sve preporuke. |
Autor/ica: | voodoo777 [ pon ožu 10, 2008 1:47 pm ] |
Naslov: | |
Da,mislio sam na temp.vode....znači oko 40 C..a zašto neki kažu da "odmah"prebacuju na plin ujutro,mislim da li je to moguće ili... ![]() |
Autor/ica: | zlaya [ pon ožu 10, 2008 2:03 pm ] |
Naslov: | |
Je moguće je ručno prebacit odmah na plin tj. upaliti auto na plin ali to i nije baš preporučljivo jer bi se nekorištenjem benzinskih dizni iste mogle oštetit, zaštopat . |
Autor/ica: | cyberphere [ pon ožu 10, 2008 2:10 pm ] |
Naslov: | |
Ma jooj nemoj nikako ali NIKAKO ugrađivati taj "običan" sistem iliti sistem s flanđom jel gubiš jako puno na snazi, a i takvi sistemi su za stare drle. MPI ubrizgavanje plina je jedino što valja jel svaki cilindar dobi istu količinu plina. Ja bi osobno išao kod provjerenih servisa tipa Auto Tim za landi renzo, PCZ za tartarini ili još bolje Zama Teh za prins. Ove lokalne meštre bi ja osobno izbjegavao jel nikad ne znaš s kim imaš posla. Ja trenutno u autu imam tartarini MPI ubrizgavanje i ja sam zadovoljan. Bio i na dynu i mjerili smo snagu na benzin i na plin i na plinu je čak pokazivao 1 ks više ![]() A u volva 99% ide prins sistem jel je trenutno najbolji plinski sistem na svijetu i imaju najveću ponudu rezervara |
Autor/ica: | DrazenP [ pon ožu 10, 2008 2:10 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Je moguće je ručno prebacit odmah na plin tj. upaliti auto na plin ali to i nije baš preporučljivo jer bi se nekorištenjem benzinskih dizni iste mogle oštetit, zaštopat .
znaci i u tebe stara verzija plinceka!!!
|
Autor/ica: | cyberphere [ pon ožu 10, 2008 2:12 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Je moguće je ručno prebacit odmah na plin tj. upaliti auto na plin ali to i nije baš preporučljivo jer bi se nekorištenjem benzinskih dizni iste mogle oštetit, zaštopat .
Nije moguće kod MPI sistema upravo zato jel to nije zdravo za auto. Treba se motor prvo malo zagrijati ali po ljetu to je negdje 2-3 min, po zimi zna bit 10-ak min. A i ne valja se samo na plin voziti. Treba nekad malo na benzin da se ne zaštopaju dizne jel onda si opet napravio qrac posao jel moraš dati dizne čistiti, ostati bez auta i to još platiti ![]() |
Autor/ica: | akiaki [ pon ožu 10, 2008 2:25 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Je moguće je ručno prebacit odmah na plin tj. upaliti auto na plin ali to i nije baš preporučljivo jer bi se nekorištenjem benzinskih dizni iste mogle oštetit, zaštopat .
Nije moguće kod MPI sistema upravo zato jel to nije zdravo za auto. Treba se motor prvo malo zagrijati ali po ljetu to je negdje 2-3 min, po zimi zna bit 10-ak min. A i ne valja se samo na plin voziti. Treba nekad malo na benzin da se ne zaštopaju dizne jel onda si opet napravio qrac posao jel moraš dati dizne čistiti, ostati bez auta i to još platiti ![]() |
Autor/ica: | zlaya [ pon ožu 10, 2008 2:35 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Je moguće je ručno prebacit odmah na plin tj. upaliti auto na plin ali to i nije baš preporučljivo jer bi se nekorištenjem benzinskih dizni iste mogle oštetit, zaštopat .
Nije moguće kod MPI sistema upravo zato jel to nije zdravo za auto. Treba se motor prvo malo zagrijati ali po ljetu to je negdje 2-3 min, po zimi zna bit 10-ak min. A i ne valja se samo na plin voziti. Treba nekad malo na benzin da se ne zaštopaju dizne jel onda si opet napravio qrac posao jel moraš dati dizne čistiti, ostati bez auta i to još platiti ![]() Dražene koji bi to sistem na flanđu terao auto od 200 i kusur konja da normalno radi, kod mene je MPI Landi Renzo Omegas Turbo sistem. |
Autor/ica: | ruka [ pon ožu 10, 2008 2:39 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Ma jooj nemoj nikako ali NIKAKO ugrađivati taj "običan" sistem iliti sistem s flanđom jel gubiš jako puno na snazi, a i takvi sistemi su za stare drle. MPI ubrizgavanje plina je jedino što valja jel svaki cilindar dobi istu količinu plina. Ja bi osobno išao kod provjerenih servisa tipa Auto Tim za landi renzo, PCZ za tartarini ili još bolje Zama Teh za prins. Ove lokalne meštre bi ja osobno izbjegavao jel nikad ne znaš s kim imaš posla. Ja trenutno u autu imam tartarini MPI ubrizgavanje i ja sam zadovoljan. Bio i na dynu i mjerili smo snagu na benzin i na plin i na plinu je čak pokazivao 1 ks više
ja sam imao običan plin na žgance na 440-tki sa injectionom. Radio je ko bog, i imao je snage kao i na benzin, ali uz opasku da onda troši litru,dvije,tri plina više nego mpi sistem. Ima ga i dugi na svojoj 700 i radi, znači funkcionirat će bez greške, zahvalniji je na kratke relacije jer ga odmah koristiš ako je temp vani iznad 5-10 stupnjeva, za po gradu je to pun pogodak, za autoput nije, jer nije toliko ekonomičan kao mpi. Druge razlike nema. Ja osobno više volim te stare sisteme jer ih imam ja pod kontrolom i ja ga palim i gasim kad ja hoću, A ovaj to radi automatski kak je naštelan. Za obični motor, bez turba, ovaj na flandžu sistem je sasvim u redu.![]() A u volva 99% ide prins sistem jel je trenutno najbolji plinski sistem na svijetu i imaju najveću ponudu rezervara Ja se trenutno vozim na landirenzo omegas na 940 turbu, i jednako se ponaša ko i na benzin, ajd dobro je složen i sve pet, al znam da ima ljudi koji se pate s tim po par puta dok se to sve ne uđiđi, moj bivši kolega na pontiacu je morao ići u italiju na štelanje jer mu tu nije nitko to znao napraviti. Sve ovisi kakve si sreće, ak ti je mali onda bu sve ok, a ak imaš velikog onda očekuj probleme ![]() ![]() |
Autor/ica: | Izy [ pon ožu 10, 2008 2:45 pm ] |
Naslov: | |
afaik moguće je promjenom postavki u softveru (neznam točno do koje temperature to funkcionira zimi), ali moraš imati na umu da u tome slučaju nema kretanja ili dodavanja gasa dok se motor opet ne zagrije na min. 40-ak stupnjeva jer se plin ekspanzijom hladi te bi u slučaju većeg protoka plina, ako isparivač nije dovoljno zagrijan, došlo do smrzavanja membrana i dizni što bi u konačnici i rezultiralo oštećenjima istih i naravno nemogučnošću vožnje. Pa buš onda kak i oni kaj su na crno ugrađivali u stojadine i fićeke svojedobno pa svako jutro zimi moraju zaljevati isparivač vrućom vodom da bi uopće mogli upaliti auto. Znam da je slučaj bio kod frenda da mu je krepala pumpa goriva pa je to rješeno upravo na ovaj način dok mu nije stigla nova. Ja pak s druge strane mazdu palim na plin bez ikakvih problema i na -10 stupnjeva okolinske temperature na skijanju. Dakle ključna stvar ti je protok plina, ćim je veći veća je i vjerojatnost za smrzavanje u dovodu. lp |
Stranica: 1/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |