Sada je: uto tra 16, 2024 1:23 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 84 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon pro 02, 2019 3:18 pm 
Offline

Pridružen/a: sub stu 30, 2019 12:48 am
Postovi: 33
Vozi: v50
budem pogledao, ali nema nikakvih komandi, koliko znam webasto bi ugrijao vodu na radnu temp, ali ovo ne grije odmah cim upalis, ali jako brzo pocne.. To sam dozivio jos samo kod audi a6 kojeg sam dovezao iz svedske, kazu da je imao neki dodatni grijac (ali nije webasto)


Vrh
   
PostPostano: pon pro 02, 2019 3:33 pm 
Offline

Pridružen/a: sub stu 30, 2019 12:48 am
Postovi: 33
Vozi: v50
btw sad pogledao servisnu i nema izmjene filtera goriva, ne vidim nigdje da je mijenjan..
zadnji racun od prije 3 mj je mijenjano filter ulja, drzac filtera (tako kaze prevod), antifzir i tako sitnice

Na koliko km ide izmjena zupcastog?


Vrh
   
PostPostano: pon pro 02, 2019 11:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
zadnje na 160000 km ,jer je prvo bilo na 240000 .pa su smanjili na 160000 ili 10 god

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto pro 03, 2019 3:22 pm 
Offline

Pridružen/a: sub stu 30, 2019 12:48 am
Postovi: 33
Vozi: v50
evo bio sam kod mehe, vjeruje isto filter.. jel moguce da je filter goriva 120 eura ovdje??


Vrh
   
PostPostano: uto pro 03, 2019 3:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Skup je i ovdje oko 650kn dobar zamjenski u ovlaštenom isto oko 100 €


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto pro 03, 2019 3:30 pm 
Offline

Pridružen/a: sub stu 30, 2019 12:48 am
Postovi: 33
Vozi: v50
Onda ok, vec sam mislio da me lik zeli opljackati, ili da je uracunao i ruke u tu cijenu, ali kad sam pitao koliko ce me izaci s rukama, kaze da ce uraditi za dzabe.. :D) ..

kaze da vjerojatno zato i nije mjenjan nikad, jer je skup.. Zaista u papirima ne vidim da je mijenjan, osim ako nije upisano, u servisnoj uglavnom ulje i filteri, i ovaj zadnji racun iz 7mj:
slika


Vrh
   
PostPostano: sri pro 04, 2019 10:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 713
Vozi: S60 D2 DriveE
Vjerovatno ima Webasto, ne bi bilo čudno. Taj motor inače nije poznat po tome da se brzo zagrije.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 05, 2019 2:16 pm 
Offline

Pridružen/a: sub stu 30, 2019 12:48 am
Postovi: 33
Vozi: v50
ali nemam komande od njega, koliko znam on funcionira tako da namejstis kad da se upali i to je to..

zaista se brzo zagrije, znaci danas je bio sledjen auto, minus 2, upalio auto, upalio sva odledjivana stakala, na brzinu ogrecao led i pici... od stana do autobahna imam 2 minute voznje, dosao na bahn vec je izlazilo toplo i kazaljka temp se lagano digla..

imam benzinca kojem treba dosta duze, dok prosli dizelas kojeg sam vozio, je trebalo 3 puta duze


Zadnja izmjena: xer1234, dana/u čet pro 05, 2019 2:22 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: čet pro 05, 2019 2:18 pm 
Offline

Pridružen/a: sub stu 30, 2019 12:48 am
Postovi: 33
Vozi: v50
Btw

bio sam kod mehanicara, zamjenili filter goriva

e sad... vise ne izbacuje gresku p0089 .. samo p2002 (dpf)

auto bolje radi, mirnije u leru, ALI se opet ponekad pali limp mode (safe mode), ali vise nije stritkno cim dodjem do 2500 okretaja, nekad odem i preko 3000, nekad i na 2000, ali se brzo i ugasi..

malo otpustim gas, laganije vozim, i bude sve ok dalje..

prije cim bi otisao u safe mode, vise ga ne mozes vratiti u normalu, osim ako ne ugasi auto, ili poslije nekog vremena laganije voznje po gradu

lik misli DPF ali ga ne moze rucno regenerirati...

e sad, posto cu ici za hrv, to je dosta duzi put, da li postoji mogucnost da ce se on sam na tom putu regenerirati? ili barem pokrenuti regeneraciju?

ne znam kako je auto vozen prije mene, da li su kratke ili duze relacije itd..
znam samo da je od 1. vlasnika, i da ima uredne servise koji su zabiljeneni.. sto je po meni OK opcija

gledam u hrv, takav auto po auto kucama, svi su na oko 170 000 km, sto je presmijesno, kako varaju jadne ljude :D .. niti jedan nema iznad 200 000 :D


Vrh
   
PostPostano: čet pro 05, 2019 2:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Trebaš i dpf riješiti , vjerojatno meho nema pojma o volvu i nema pravu dijagnostiku , moze ti se desiti da po putu ga regenerira a može i stat auto ,jebga budes vidio


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet pro 05, 2019 2:37 pm 
Offline

Pridružen/a: sub stu 30, 2019 12:48 am
Postovi: 33
Vozi: v50
Pa ocito nema, da... To je neki nas ovdje u njemackoj, frend mi ga preporucio. Opet je bolji nego ovi albanci kod kojih sam isao, pa u mi umjesto 10w40 kojeg sam napomenuo da zelim, natocili 5w30 ulje koje je totalno pogresno za moj motor (alfa romeo TS)

Bilo je malo zezancije i oko filtera, posto nemaju vakum, radili su na taj nacin da su punili filter naftom, dok nije upalio, trebalo je dosta vremena

jbg nemam drugog izbora, moram ovako voziti :D


auto ide bolje, to je sigurno, vise ne trese u leru kao sto je tresao


da li vrijedi ista oni liqui moly za dizele? ima za dpf, injektori itd, ili bolje nista ne stavljati?



btw citao sam da taj motor ima Elyos za dpf.. sta je to i kako znati da li je fali ili ne?


Vrh
   
PostPostano: čet pro 05, 2019 2:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Možeš mu staviti aditiv u gorivo slobodno,sagni se otraga iznad zadnjeg mosta na sredini ako ima mali rezervar onda ima aditiv,ako nema greske na dijagnostici ADM modula ,onda ga ne fali ,ili je umjesto rezervara mali uteg ,uglavnom vidi se .

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet pro 06, 2019 12:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 713
Vozi: S60 D2 DriveE
Citat:
ili je umjesto rezervara mali uteg

Čisto iz radoznalosti, zašto uteg ako već nema rezervoara? Ako te ne mrzi da pišeš.


Vrh
   
PostPostano: pet pro 06, 2019 12:26 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 02, 2019 10:48 am
Postovi: 6
Postovanje,
slican problem i kod mene pa mi glupo otvarati poseban thread.

Volvo 1.6D 2008. godiste, 200k presao

Randomly se pali safe mode skupa sa zutom info i anti skid lampicom, uz poruku anti skid service required. Nakon ponovnog pokretanja automobila greska nestane i normalno vozi. Pali se ajmo rec jednom dvaput tjedno.

Dijagnostika javlja sljedece greske:
error 136F mjerac mase zraka, signal je prenizak
error 3000 senzor bregaste osovine, pogresan signal
error 0101 upravljacka jedinica motora, greska u komunikaciji, povremena

mehanicari vele da te greske kazu da je potrebno staviti novi ABS jedinicu
pitao sam je li moguce da je do ABS senzora ili neceg drugog (jeftinijeg), jer se failsafe zaista pali skroz randomly (nismo upratili nikakav pattern sa brojem obrtaja, kocenjem, itd, eventualno se po kisi kao malo cesce pali ali nismo 100% sigurni je li samo slucajnost) pa mi nije logicno da je otisao cijeli ABS modul ako automobil normalno radi xx kilometara nakon ponovnog pokretanja.

Je li imao tko slican problem i jel se isplati odmah mjenjat cijelu ABS jedinicu ili moze biti nesto drugo?

Unaprijed hvala!


Vrh
   
PostPostano: pet pro 06, 2019 12:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Citat:
ili je umjesto rezervara mali uteg

Čisto iz radoznalosti, zašto uteg ako već nema rezervoara? Ako te ne mrzi da pišeš.
Od kud da ja to znam , nisam ga ja dizajnirao , al uvijek je ti tako


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 84 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan