Sada je: pet tra 19, 2024 10:24 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet vel 18, 2022 10:36 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon sij 31, 2022 11:52 am
Postovi: 9
Vozi: Volvo S60 D5 Summum - 2007
Pozdrav svima,

Zanima me vaše mišljenje oko moga Volva S60 D5 136kW 2007. kojeg sam kupio i vozim malo manje od mjesec dana, a ima puno stvari koje treba promijeniti. Auto je prešlo 267000km.
Na autu su sigurno rađene improvizacije jer auto ne javlja nikakve greške motora niti se javlja Check Engine lampica, jedina greška koja se javlja je za poravnjanje svjetala "Headlamp Failure Service Required" i treba samo stisnuti OK i greška nestane do idućeg paljenja.

Ukratko kupio sam mačka u vreći pa me zanima dali je uopće isplativo ulagati ili ga se teška srca što prije riješiti kad se sve ovo doli zbroji i uzme u obzir?

Na autu su sljedeći nedostaci i problem:
- Auto nema DPF filter i katalizator, izvađeni te je direktno spojeno na ispušnu granu, bivši vlasnik nema pojma o tome
- Turbina se čuje i curi ulje na istoj (reparacija ili nova),
- Curi ulje na motor ne zna se točno gdje, napravio sam s autom 800km i potrošio je 1L ulja,
- Nakon duže što se ne pali prilikom paljenja nakratko bude bijeli dim (problem do neke od dizni jer se i osjeti miris dizela, prva dizna s lijeve strane motora ima ulja oko nje),
- Potrebna zamjena komplet prednjih i stražnjih disk kočnica i pločice
- Papučica kvačila zna ponekada vibrirati, nije je potrebno stisnuti samo prisloniti nogu i osjete se vibracije (bivši vlasnik tvrdi da je zamjenjen novi oem kuplung set 2021 god, problem do nosača motora, zamašnjak?)
-Ne rade parking senzori ni poravnjanje svjetala
- Auto gubi vakum jer mi se čuje sljedeći zvuk kada otvorim čep od ulja u radu, nosače bi trebalo mijenjati jer su loši, možda su oni uzrok gubljenja vakuma
https://www.youtube.com/watch?v=QHLyubTrIQ8


Ja sam na autu uradio sljedeće stvari jer su bile kritične
- Izmjena akumulatora 12V 100Ah
- Popravak crijeva od rashladne tekućine (curila rashladna tekućina i nakupljala se na bloku od mjenjača)
- Izmjena grijača 5 komada
- Izmjena ulja u mjenjaču.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 18, 2022 11:23 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pon sij 05, 2009 1:06 pm
Postovi: 132
Lokacija: Zagreb
Jako teško pitanje.
Idi kod majstora koji ima pravu dijagnostiku.
Kada ti napravi cjelovitu ponudu prema cijeni popravka lako ćeš odlučiti.
Moraš biti spreman i na eventualne skrivene kvarove.
Sretno

_________________
S60, 2.4T,147kW, 2001.; 2009. - 2016.
V70, 2.4, 125kW, 2001.; 2017. -.......
S80, D5, 120kW, 2003.; 2018. -.......
S80,2.5T 154kW, 2003.; 2019. -........
----------------------------------------
Servis UPS-a (neprekidnih napajanja)


Vrh
   
PostPostano: pet vel 18, 2022 12:18 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon sij 31, 2022 11:52 am
Postovi: 9
Vozi: Volvo S60 D5 Summum - 2007
Auto ima svoju dijagnostiku DTCs koja može samo osnovno očitati dali modul ima kod postavljen ili ne. Za detaljnije treba čitać kodova/Volvo dijagnostika
Kod mene sljedeći moduli imaju postavljen kod DTC SET
- BCM Brake Control Module
- SAS Steering Wheel Angle Sensor
- CEM Central Electronic Module
- DDM Driver Door Module
- CCM Climate Control Module
- HCM Headlamp Control Module


Vrh
   
PostPostano: pet vel 18, 2022 2:13 pm 
Offline

Pridružen/a: sub stu 14, 2020 6:26 pm
Postovi: 71
Vozi: Volvo S60
I svejedno moraš otići do nekog mehaničara, te nakon pregleda odlučiti ideš li dalje u ulaganja ili ne.


Vrh
   
PostPostano: sub vel 19, 2022 10:40 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 715
Vozi: S60 D2 DriveE
Slažem se da ti treba dobar mehaničar pa ćeš onda sam moći odlučiti. Ovako nagađanjem nećemo ništa napraviti, zavisi koliko će ti neko procijeniti popravke, koliko je to tebi puno ili malo, te koliko si platio auto (ako si ga dobio ispod cijene itd).

Ja nisam mehaničar ali ću ti laički odgovoriti za dvije stvari sa kojima sam imao iskustva.
Citat:
- Auto nema DPF filter i katalizator, izvađeni te je direktno spojeno na ispušnu granu, bivši vlasnik nema pojma o tome
Ako auto na dijagnostici ne javlja grešku DPF-a i katalizatora to samo znači da su isti stručno uklonjeni, mislim u softverskom smislu. To se redovno radi i ako se odradi kako treba nemaš nikakvih problema. Ako to sve jeste tako, ja bih kao vlasnik na tvom mjestu bio zadovoljan jer ne moram brinuti oko toga.
Citat:
- Nakon duže što se ne pali prilikom paljenja nakratko bude bijeli dim (problem do neke od dizni jer se i osjeti miris dizela, prva dizna s lijeve strane motora ima ulja oko nje)
Nisi napisao gdje se osjeti miris dizela, jel u dimu ili naprijed ispod haube i kroz ventilaciju. Ako se osjeti naprijed i u kabini, a oko dizne je mokro, 99% je samo otišla podloška od dizne. To se često dešava i rješenje je jednostavno, zamjeni se podloška. Neki proizvođači navodno i propisuju preventivno mijenjanje podloški.


Vrh
   
PostPostano: sub vel 19, 2022 2:43 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon sij 31, 2022 11:52 am
Postovi: 9
Vozi: Volvo S60 D5 Summum - 2007
Citat:
Nisi napisao gdje se osjeti miris dizela, jel u dimu ili naprijed ispod haube i kroz ventilaciju. Ako se osjeti naprijed i u kabini, a oko dizne je mokro, 99% je samo otišla podloška od dizne. To se često dešava i rješenje je jednostavno, zamjeni se podloška. Neki proizvođači navodno i propisuju preventivno mijenjanje podloški.
U dimu se osjeti miris dizela.
Osim što se čuje pucketanje kada se otvori čep od ulja na motoru dok je u radu što j problem s vakumom, nema usisa kada se stavi najlon već puše, PCV neispravan?

Auto sam platio 45000kn što je i previše za trenutno stanje.
Otići ću do majstora koji ima Volvo dijagnostiku pa ću vidjeti stvarno stanje auta, no sve ovo upućuje da će popravak biti neisplativ i da trebam uložiti više novca nego što sam ga platio.


Vrh
   
PostPostano: sub vel 19, 2022 9:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
NEISPLATIVO,jedino da si sam radis inače ne,jer to sve če koštati jako puno,a i puno si ga platio,uglavnom pušiona

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub vel 19, 2022 11:18 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon sij 31, 2022 11:52 am
Postovi: 9
Vozi: Volvo S60 D5 Summum - 2007
S obzirom na sve dali auto ima ikakvu vrijednost u trenutnom stanju, mogu li za njega dobiti neku svotu novca ili auto pod prešu i u staro željezo?


Vrh
   
PostPostano: ned vel 20, 2022 5:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 715
Vozi: S60 D2 DriveE
Možeš li naći polovan a ispravan motor?


Vrh
   
PostPostano: ned vel 20, 2022 8:26 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Aj se ti tu javi Nenadu na forumu pa odi k njemu, ostavi auto da ga pregleda pa će ti reći šta ima kako bi to bilo

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: pon vel 21, 2022 11:16 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
koliko si ga preplatio, ako je lim, interijer i ovjes u OK stanju šteta bi bila da ga ne složiš, složi i vozi se dalje.
osnovno je utvrditi dali rasipa ulje ili troši.. prvo je poprilično jeftino i ne znači nužno da je motor loš
turbinu repariraj ako treba, ako ne, samo zamjeni brtve na vodovima ulja. turbo se mora čuti ako nema DPF i KAT.. to neka te ne brine
blokiraj vakuume dok ne eliminiraš gdje felša.
dim kod prvog paljenja ti može biti i ulje koje turbo pusti dok auto stoji i nafta koju dizna pusti dok auto stoji.. smrad dizela ti je povezan i sa protočnim auspuhom, možda je i nekakva mapa gore pa "preljeva" gorivo, možda turbina ne da dovoljno zraka pa je smjesa prebogata ... možda su u šumi
kako ti je rečeno, odi majstoru da pregleda.
ako ćeš ga vozit "pod prešu", dam ti ja (xKn/kg)x2 ;)


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 09, 2022 6:30 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon sij 31, 2022 11:52 am
Postovi: 9
Vozi: Volvo S60 D5 Summum - 2007
Bio kod majstora i situacija je sljedeća.
Nažalost auto je od strane prijašnjeg vlasnika kriminalno održavan.

- Iz auta je izvađen DPF filter, katalizator nije. Na autu je mjenjan softver pa zato ne javlja grešku DPF-a. (DPF izvađen jer su karike na motoru otišle, uzrok velike potrošnje ulja i bijelog dima kod paljenja),
- Motor je jako zamašćen pa je teško otkriti gdje curi ulje,
- Dizne su u redu,
- Za ovaj zvuk kaže da je to normalno https://www.youtube.com/watch?v=QHLyubTrIQ8 ,
- Turbina je već repariana, ispravna, no krivo/nakoso montirana
- Svi nosači motora neispravni i treba ih mjenjati,
- Kugle, seleni, krajnik, prednji diskovi i disk pločice i stražnje disk pločice zamjena,

- Parking senzori ne rade jer auto nema orginal Volvo Hi-Fi,
- Poravnanje svjetala ne radi jer su mjenjani\stavljeni farovi koji to nemaju


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 10, 2022 7:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ovo se cuje jel vakum od nosača motora ne drži ,treba blindirati ili staviti nove nosače ,jebt stvarno si groblje uzeo, pa koliko ima km kad su uljne karike otišle jel bas ne odlaze tako lako prije 500_600000 km, a ni turbina

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 10, 2022 8:47 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon sij 31, 2022 11:52 am
Postovi: 9
Vozi: Volvo S60 D5 Summum - 2007
Blago si rekao, ali teško groblje od auta sam uzo.

Majstor je rekao da su svi nosači motora otišli i da ih treba mjenjati, da ih se zamjeni možda bi se riješio problem s vakumom i zvukom.

Meni piše da je auto prešlo 267000 km.
Moguće da u autu i nije njegov motor nego neki drugi stavljen , pošto je dirano i po softveru auta moguće da nije točna kilometraža, zato on i nikakve greške ne javlja osim za farove.
Tako vjerovatno i za turbinu da možda nije njegova nego stavljena neka repariana.

Povijest vozila se ne zna , servisne knjige nema, puno se vlasnika izmjenilo, da su ga kriminalno održavali i krpali jesu. Nažalost sve sam prekasno saznao.

Šta je tu je, povratka nema, auto je rupa bez dna u koju se neisplati ulagat, bacanje novca, ide na prodaju, ako se ne proda, u dijelove i pod prešu.


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 12, 2022 9:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
A jebt,baš koma.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 9 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan