VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

propada kočnica
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1785
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  saxx [ sri svi 07, 2008 11:33 pm ]
Naslov:  propada kočnica

imam jedan problem tj.buraz kojem sam prodao volvo,išao je promjenit ulje u kočnicama i nakon toga počeo je tresti kuplung prilikom kretanja i slabo kočiti,on je to sve ozračio nekoliko puta i sad je kuplung kolko tolko dobar,a kočnica propada i skoro da uopče ne koči,jel možda glavni kočioni cilindar otišao,možda usljed novog ulja pa je izgrizlo gumice ili neznam šta,ima ko kakav savjet? hvala

Autor/ica:  R11-VOLVO 1.7t. [ sri svi 07, 2008 11:40 pm ]
Naslov: 

More biti kocioni, pogledaj spojeve na crjevima.

Autor/ica:  dgovorcin [ čet svi 08, 2008 8:54 am ]
Naslov: 

Pa ak u ti otišle gumice na glavnom kočionom cilindru onda ti se to manifestira tak da ti stisneš lagano kočnicu a ona polako propada i na kraju dođe skroz do poda. U vožnji bi to bilo tak da kad prvi puta zakočiš kočnica lovi nisko i slabo, nakon što ju malo napumpaš lovi više i jače koći ali s vremenom propada prema podu. E sad, možda ste fulali kočiono ulje koje ide nutra (nisu sva jednaka, DOT3, DOT4...) pa je ono načelo gumice. Inaće, pod uvjetom da unutra nema više ni Z od zraka, vjerovatno su ti otišle gumice na glavnom kočionom cilindru. Preporuka je orginalni, ak to financije omogučuju. Ne mislim da ga kupiš u Volvu nego da pogledaš tko ga je napravil (Lucas, Ate, Girling...) i onda ga kupiš negdje. Al sam ga zakompliciral al mislim da si shvatil.

Autor/ica:  ronnie [ čet svi 08, 2008 4:39 pm ]
Naslov: 

Koliko ste ulja potrosili kada ste mjenjali kocnice?

Autor/ica:  saxx [ čet svi 08, 2008 5:38 pm ]
Naslov: 

skinuli smo glavni kočioni i dali ga na reparaturu,sutra če bit gotov,pa čemo vidjet,al vjerovatno je on,po teoriji da je jedan dan nakon promjene ulja sve bilo ok,a drugi dan je počela propadat kočnica,tak da je novo ulje vjerovatno izgrizlo gumice koje su več bile na granici,ulje koje je unutra je ferodo dot 4

Autor/ica:  BORIS [ čet svi 08, 2008 7:31 pm ]
Naslov: 

Eeee, na taj način burazu podvalit auto, cccc :wink:

Autor/ica:  dgovorcin [ čet svi 08, 2008 10:16 pm ]
Naslov: 

Citat:
skinuli smo glavni kočioni i dali ga na reparaturu,sutra če bit gotov,pa čemo vidjet,al vjerovatno je on,po teoriji da je jedan dan nakon promjene ulja sve bilo ok,a drugi dan je počela propadat kočnica,tak da je novo ulje vjerovatno izgrizlo gumice koje su več bile na granici,ulje koje je unutra je ferodo dot 4
A u Vadisu piše ovo:"Note! Use only original Volvo brake fluid with the (minimal) code DOT 4+. Never re-use brake fluid. Always store brake fluid in its original packaging, carefully closed." Dakle omašili ste tekučinu :wink:

Autor/ica:  gonzo [ čet svi 08, 2008 11:50 pm ]
Naslov: 

nema veze što nije orginalna tekućina,bilo bi samo sranje da je stavio mineralno kočiono ulje..

Autor/ica:  nenad [ čet svi 08, 2008 11:57 pm ]
Naslov: 

Meni se čini da je tu nekak nastalo sranje kaj su sew pomiješale dvije ili više vrsta ulja

Autor/ica:  gonzo [ pet svi 09, 2008 8:40 am ]
Naslov: 

rekao bi da je sranje zato sto se ulja ne mjenjaju po propisnom intervalu tj.svake 2 godine,pa se zato navuce vlagurina i eto pidarije.

Autor/ica:  ruka [ pet svi 09, 2008 8:47 am ]
Naslov: 

Citat:
rekao bi da je sranje zato sto se ulja ne mjenjaju po propisnom intervalu tj.svake 2 godine,pa se zato navuce vlagurina i eto pidarije.
ja u životu nisam zamjenio kompletno ulje u kočnicama. Nikad ni na jednom autu i nikad nisam imao problem s vlagom i bilo kakvim pizdarijama. Jebo me pas ak na ovom 244 kaj imam nije ulje staro bar 20 godina i koči sasvim normalno.

Autor/ica:  dgovorcin [ pet svi 09, 2008 10:14 am ]
Naslov: 

Citat:
nema veze što nije orginalna tekućina,bilo bi samo sranje da je stavio mineralno kočiono ulje..
Nisam mislio na orginalno ulje već na to da je metnul DOT4 a ne DOT4+. Mislim da je ovo drugo ulje na silikonskoj osnovi. Ono kaj hoću reći je da je drugog kemijskog sastava koji je mogao uzrokovati da gumice počnu propuštati.

Autor/ica:  gonzo [ pet svi 09, 2008 12:40 pm ]
Naslov: 

ako u knjižici vozila piše da može koristiti dot4+ to znači da može bez problema koristiti i dot5 jer su to sve sintetička ulja a taj dot broj označava točku vrenja koliko ja znam,ispravi me ako sam u krivu??

Autor/ica:  gonzo [ pet svi 09, 2008 12:43 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
rekao bi da je sranje zato sto se ulja ne mjenjaju po propisnom intervalu tj.svake 2 godine,pa se zato navuce vlagurina i eto pidarije.
ja u životu nisam zamjenio kompletno ulje u kočnicama. Nikad ni na jednom autu i nikad nisam imao problem s vlagom i bilo kakvim pizdarijama. Jebo me pas ak na ovom 244 kaj imam nije ulje staro bar 20 godina i koči sasvim normalno.
nije ti se za hvalit.
BTW na calibri mi je isto bilo staro ulje jedno 3-4 godine i imao sam samo jedno kpčenje na raspolaganju a poslje toga kočnica tvrda ko drvo i ne koči pa si ti sad zamisli kak bi ti bilo recimo da se spuštaš niz sljeme sa natovarenim auto sa uljem starim 20 godina.

Autor/ica:  BORIS [ pet svi 09, 2008 12:48 pm ]
Naslov: 

Ja sam se spuštao s biciklom bez kočnica, do Zagreba sam stigao u hitnoj :lol:

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/