Sada je: čet svi 23, 2024 5:47 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 47 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub sij 01, 2011 9:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Dakle pod ispred vozačevog sjedala je natopljen antifrizom, a već sam nedavno primjetio da mi malo fali u posudi. Svega 2-3 dcl u razdoblju od cca mjesec dana. Obzirom da mi je Vadis nekompletno instaliran, nedostaje mi skoro cijelo poglavlje Cooling system pa molim da mi netko ovdje stavi skicu kilera grijanja kabine iz Vadisa. Unaprijed hvala.

_________________
850 T-5


Zadnja izmjena: olle, dana/u ned svi 06, 2012 4:42 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: sub sij 01, 2011 10:00 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
ovo?

slika

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: sub sij 01, 2011 10:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Taj kiler kad procuri ne procuri bez veze :wink: Kod turbaka u pravilu znači da je otišla brtva glave i onda nabije kompresiju u rashladni sustav a taj kilerčič je najslabija točka ako čep na posudi besprijekorno ne funkcionira(a u gro slučajeva ne funkcionira),te bi stoga prije promjene istog trebalo ustanoviti dali motor nabija kompresiju u rasladni sustav :wink:
Pošto znam sljedeče pitanje :D ajmo ovako:Nakon malo žešče vožnje treba auto ostaviti na mjestu da radi u leru dok se ne upali ventilator i u gasi.Nakon toga bi se čep rasladne tekučine morao dati otvoriti bez da voda iz posude krene van.Ako kreče vrlo naglo i burno onda je brtva u k.
Napominjem da određeni tlak u sustavu uvijek postoji te netreba previše zabrinjavati ako kod odvrtanaja čepa se čuje "čuh" to je normalno,samo nesmije nakon gašenja ventilatora voda iči van.
Postoji i još jedna mogučnost.Ako je pukla negdje posuda za vodu ili crijeva od istog sistema moguče je da u procesu hlađenja i zagrijavanja dođe do toga da u sistem uđe zrak te samim tim poveča tlak u sustavu pa rezultat može biti varljiv.Znači potrebno je vrlo pažljivo provijeriti sustav da negdje ne propušta što je vidljivi ako je u sistemu antifriz jer on ostavlja trag.Iz iskustava posuda od vode puca na onom maloj cijevčici oja služi za povrat vode u posudu ili na podnožju čepa(malo ga treba prodrmati dok radi motor i ako pušta počet če se pojavljivati mjehuriči)
I da poplovnih kilera više nemam,jer je to potrošna roba a kod kupovine zamjenskih pazite što uzimate jer mnogi "made in china"imaju takav slab protok kroz svoje sače da si na tome nemožete zagrijati niti nožni palac :wink:

Ps:Nadam se da ovaj savjet vrijedi onih 100kn uloženih u članstvo VKH-a :!:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sub sij 01, 2011 11:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
ovo?

slika
Pa nadam se da je to. Hvala.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: sub sij 01, 2011 11:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ps:Nadam se da ovaj savjet vrijedi onih 100kn uloženih u članstvo VKH-a :!:
Hvala. Obzirom na što se Ps odnosi - valjda imam pravo iznijeti svoje mišljenje.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned sij 02, 2011 12:15 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Nije se ovo samo direktno tebe ticalo :wink:
No eto prvi si naletio :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned sij 02, 2011 12:24 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Nema veze. Ionako sam odlučio svoje aktivnosti ovdje ubuduće ograničiti samo na konkretne stvari oko auta i ništa više od toga. Btw, jel imaš uputu za instalaciju Vadisa pa ak kojim slučajem nađem CD da ga reinstaliram?

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned sij 02, 2011 11:28 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Upute su na cd-u :!: Ali znam da postoji jedna kopija koja ne šljaka pa je možda baš kod tebe :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned sij 02, 2011 12:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Taj kiler kad procuri ne procuri bez veze :wink: Kod turbaka u pravilu znači da je otišla brtva glave i onda nabije kompresiju u rashladni sustav a taj kilerčič je najslabija točka ako čep na posudi besprijekorno ne funkcionira(a u gro slučajeva ne funkcionira),te bi stoga prije promjene istog trebalo ustanoviti dali motor nabija kompresiju u rasladni sustav :wink:
Pošto znam sljedeče pitanje :D ajmo ovako:Nakon malo žešče vožnje treba auto ostaviti na mjestu da radi u leru dok se ne upali ventilator i u gasi.Nakon toga bi se čep rasladne tekučine morao dati otvoriti bez da voda iz posude krene van.Ako kreče vrlo naglo i burno onda je brtva u k.
Napominjem da određeni tlak u sustavu uvijek postoji te netreba previše zabrinjavati ako kod odvrtanaja čepa se čuje "čuh" to je normalno,samo nesmije nakon gašenja ventilatora voda iči van.
Postoji i još jedna mogučnost.Ako je pukla negdje posuda za vodu ili crijeva od istog sistema moguče je da u procesu hlađenja i zagrijavanja dođe do toga da u sistem uđe zrak te samim tim poveča tlak u sustavu pa rezultat može biti varljiv.Znači potrebno je vrlo pažljivo provijeriti sustav da negdje ne propušta što je vidljivi ako je u sistemu antifriz jer on ostavlja trag.Iz iskustava posuda od vode puca na onom maloj cijevčici oja služi za povrat vode u posudu ili na podnožju čepa(malo ga treba prodrmati dok radi motor i ako pušta počet če se pojavljivati mjehuriči)
I da poplovnih kilera više nemam,jer je to potrošna roba a kod kupovine zamjenskih pazite što uzimate jer mnogi "made in china"imaju takav slab protok kroz svoje sače da si na tome nemožete zagrijati niti nožni palac :wink:

Ps:Nadam se da ovaj savjet vrijedi onih 100kn uloženih u članstvo VKH-a :!:
Da, brtva je kao što si rekao u k. Javim se na PM.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned sij 02, 2011 2:46 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
skidao sam kiler dva puta u nepune dvi godine iz dva različita razloga i imam nešto fotki pa javi ako ti treba...

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: ned sij 02, 2011 3:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
skidao sam kiler dva puta u nepune dvi godine iz dva različita razloga i imam nešto fotki pa javi ako ti treba...
Svakako daj fotke. Uvijek zlata vrijede. A zašto si skidao?

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned sij 02, 2011 4:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
vjerojatno susjed koji ima opela nije skido pa je on skino svog i to dvaput da mu pokaze sto je auto :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: ned sij 02, 2011 5:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
vjerojatno susjed koji ima opela nije skido pa je on skino svog i to dvaput da mu pokaze sto je auto :mrgreen:
Pa kaj opeli imaju grijanje :?:

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned sij 02, 2011 5:09 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
Citat:
vjerojatno susjed koji ima opela nije skido pa je on skino svog i to dvaput da mu pokaze sto je auto :mrgreen:
:lol:
a stari sam mu nudio umjesto njegovog velikog kilera jer mu se auto pregrijavao, pa reko "evo,ovaj ti je veći i bolje će hladiti hladiti"

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: ned sij 02, 2011 5:53 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
prvi put sam skidao manjim dijelom zbog ovog...
slika

a većim zbog ovog, di je najviše i najbrže gubio vodu
slika

ovo je rezultat, NIKAD VIŠE PROBLEMA :wink:
slika


slika

evo još nekoliko slika...


ovo su vide koje drže kućište, još dvije sa druge strane (prednje vide su veće od zadnjih, zašto sam bog zna) obrati pažnju kako se izvlači prema mjenjaču, moraš maknuti sajle od mjenjača i otkačiti gumeno crijevo za drenažu i maknuti ga sa strane
slika

ovo je priključak cijevi na kiler, vide se tragovi antifriza i orinzi koje obavezno promjeni i namaži mašću
slika

ovdje označeno žutim (ne vidi se na slici) je vida mislim T25 koja drži priključak na kiler, a crveno je crijevo za drenažu
slika

ovo sam sve izbacio iz upotrebe, to je jedna obična gomila potencijalnih problema koja osim toga i košta, mada tebe ovo vjerojatno ne muči
slika


drugi put sam mjenjao sami kiler jer je procurio
nemam slike skidanja obloga ispod volana i sa suvozačeve strane,ali to ti neće biti problem, malo je zaj.... vratiti unutarnju trokutastu oblogu iza tapeta ,treba je zakačiti na zub iznutra sred. konzole, sa obje strane samo polako strpljivo
stisni crijeva sa strane motora sa dvije ručne stege ako nećeš ispuštati vodu iz sistema i pripremi neku plitku posudu da hvata antifriz kad otkačiš priključak na kileru, i krpe
ako mjenjaš kiler, odvidaj 4 vide koje ga drže za kućište

e da , budući da antifriz neće nikad ispariti, kad sve završiš dobro usisaj tapet ispod nogu, da ne pomisliš nakon nekog vremena da ponovno curi
nemam baš sve slike ali se dobro slećam pa pitaj ako nešto fali

sritno :D

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 47 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan