VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
Stražnje kočnice https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2725 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | Messiah [ sri stu 19, 2008 11:11 pm ] |
Naslov: | Stražnje kočnice |
evo da malo i ja tipkam. Imam par pitanja za one koji znaju nešto o navedenom. Prije pet dana promijenio sam stražnje diskove, disk pločice i pakne ručne. pitanja: 1. kojom snagom koči zadnja kočnica u odnosu na prednju - prešao sam oko nekih 200 km i diskovi (koje sam prije ugradnje malo pošmirglao) još uvijek imaju vidljive risove od šmirglanja, znači danas je disk samo u gornjem rubu malo dobio prividnost korištenja u kočenju 2. ručna mi više ne drži kao prije - mogu se voziti (teško, ali mogu) kad je ručna dignuta, da li da se par dana svako malo kad se sjetim dignem ručnu na prvi zub i tak se vozim da pakne sjednu kak se spada Možda sam malo čudno ovo sve opisao ali oni koji su imali takvih problema (i oni koji znaju), će sigurno razumjeti kaj sam napisao |
Autor/ica: | jopis [ sri stu 19, 2008 11:16 pm ] |
Naslov: | Re: Stražnje kočnice |
Tko je promjenio, sam ili majstor? Dobar, pouzdan majstor ili neki brzopleti? Jesu razrađeni klipovi kočionih cilindara prije montiranja novih dijelova? Jesu lagano zabrušene pločice po vanjskoj strani? Ako je to sve napravljeno po ps-u onda ne znam šta bi još moglo biti, al po tvom objašnjenju najvjerovatnije nisu razrađeni klipovi koč. cilindara |
Autor/ica: | Messiah [ sri stu 19, 2008 11:32 pm ] |
Naslov: | Re: Stražnje kočnice |
pa ja sam sam svoj najbolji majstor i napravljeno je sve po ps-u |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pet stu 21, 2008 12:04 pm ] |
Naslov: | Re: Stražnje kočnice |
Tvoj auto ima elektronsku distribuciju sile kočenja pa nema propisano koliko % koče zadnji a koliko prednji već to regulira elektronika preko senzora na kotačima ( znači čim se jedan vrti manje od ostalih odnosno proklizava) sistem smanjuje pritisak na taj kotač. Što se tiče držanja ručne nakon zamjene, morala bi kočiti bolje nego sa starim jedino ako nije loša kvaliteta diskova i pakni. Ja sam stavljal orginale i meni koči super. |
Autor/ica: | ruka [ sub stu 22, 2008 6:09 am ] |
Naslov: | Re: Stražnje kočnice |
To ti je normalno, zadnjima treba nešto više da legnu nego prednjima. Ručnu tak malo digni za zub,dva i poteraj malo parsto metri i mora lovit kak spada. Sve ti je to isti drek, samo kak se poklopi koji put. |
Autor/ica: | v850 [ ned stu 23, 2008 9:00 pm ] |
Naslov: | Re: Stražnje kočnice |
Citat: To ti je normalno, zadnjima treba nešto više da legnu nego prednjima. Ručnu tak malo digni za zub,dva i poteraj malo parsto metri i mora lovit kak spada. Sve ti je to isti drek, samo kak se poklopi koji put.
Točno. ![]() |
Autor/ica: | Armin [ čet stu 27, 2008 2:51 pm ] |
Naslov: | Re: Stražnje kočnice |
Citat: Tvoj auto ima elektronsku distribuciju sile kočenja pa nema propisano koliko % koče zadnji a koliko prednji već to regulira elektronika preko senzora na kotačima ( znači čim se jedan vrti manje od ostalih odnosno proklizava) sistem smanjuje pritisak na taj kotač.
Meni jučer na tehničkom pregledu ustanove razliku kočenja od 6% na zadnjim točkovima i 1% na prednjim. Ova razlika od 6% je daleko unutar granica. Ipak, kako je moguća ovakva razlika na zadnjim točkovima ako elektronika to sve nadzire? Napominjem da su na svim točkovima identične gume, iste starosti.
Što se tiče držanja ručne nakon zamjene, morala bi kočiti bolje nego sa starim jedino ako nije loša kvaliteta diskova i pakni. Ja sam stavljal orginale i meni koči super. |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pon pro 01, 2008 1:07 pm ] |
Naslov: | Re: Stražnje kočnice |
Citat: Citat: Tvoj auto ima elektronsku distribuciju sile kočenja pa nema propisano koliko % koče zadnji a koliko prednji već to regulira elektronika preko senzora na kotačima ( znači čim se jedan vrti manje od ostalih odnosno proklizava) sistem smanjuje pritisak na taj kotač.
Meni jučer na tehničkom pregledu ustanove razliku kočenja od 6% na zadnjim točkovima i 1% na prednjim. Ova razlika od 6% je daleko unutar granica. Ipak, kako je moguća ovakva razlika na zadnjim točkovima ako elektronika to sve nadzire? Napominjem da su na svim točkovima identične gume, iste starosti.Što se tiče držanja ručne nakon zamjene, morala bi kočiti bolje nego sa starim jedino ako nije loša kvaliteta diskova i pakni. Ja sam stavljal orginale i meni koči super. |
Autor/ica: | eeromeo [ sub kol 22, 2009 9:53 pm ] |
Naslov: | Re: Stražnje kočnice |
Čitam malo vašu razmjenu iskustva pa mi nešto nije jasno. Koliko ja znam u sistemu kočenja postoje dvije varijante: 1.bubnjevi i pakne 2.diskovi i disk pločice Vi spominjete promjenili smo diskove,disk pločice i pakne na zadnjim kotačima-dali je to treča varijanta za koju ja nisam čuo pa molim objašnjenje kako to radi odnosno KAKO RUČNA KOĆI paknama ili istim disk pločicama kojima i nožna??? |
Autor/ica: | nenad [ sub kol 22, 2009 11:27 pm ] |
Naslov: | Re: Stražnje kočnice |
Kod S40 su disk pločice za nožnu i za ručnu kočnicu,a kod 60-ke 80-ke su pakne unutar diska koje služe za ručnu kočnicu.Znači neovisan sustav od nožne kočnice.Ovo vrijedi za auto oko 2000-te zak da nisam siguran jesu kaj promjenili na novijima |
Autor/ica: | eeromeo [ ned kol 23, 2009 5:44 pm ] |
Naslov: | Re: Stražnje kočnice |
Hvala nenadu na objašnjenju.Ako je to neovisan sustav (moj je 2001.g.)onda se kod mene slučajno poklopilo da ručna i nožna slabije koče na lijevom zadnjem kotaču. |
Autor/ica: | Messiah [ pet kol 28, 2009 10:04 pm ] |
Naslov: | Re: Stražnje kočnice |
evo mali update. Naravno nakon jedne malo veće intervencije prije tehničkog otkriveno je da pakne ručne kočnice kupljene u "Regnemer-e" ne valjaju. tj. da razmak koji nasjeda na čeljusti koje šire pakne imaju 4mm veći razmak nego na originalu. te pakne su vraćene i kupljene nove u "Textar-u" koje drže ko panj. |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |