Sada je: čet ožu 28, 2024 10:03 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 8 9 10 11 12 ... 14 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet sij 22, 2009 9:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Još nešto: T5 motor na C70 NIJE isti kao i T5 motor na S60. Nisam siguran, ali čini mi se (po zapremnini, promjeru i hodu klipa) da je T5 motor na C70 zapravo isti kao 2.5T motor na S60.

http://www.volvocars.com/HR/ALL-CARS-MY ... hSpec.aspx

http://www.volvocars.com/hr/All-Cars-MY ... hSpec.aspx

T5 motor na C70 ima turbinu integriranu u onom dijelu gdje se 5 cijevi spaja u jednu (ono kaj se na engleskom kaže "exhaust manifold") dok T5 motor na S60 ima turbinu spojenu šarafima na taj dio. Shodno tome, turbina iz S60 R ne bi pasala na moj motor..






T5 s60 2001-2003 modela je 2,3 motor sa 8,5 kompresijom i 16T turbom.
T5 S60 od 2004 je 2,4 motor sa 8,5 kompresijom i k24 turbom.(modificirana grana)
S60R od 2004 je 2,5 motor sa 8,5 kompresijom i k24 turbom.(modificirana grana)

C30 S40 C70 T5 cca.2006 pa nadalje ima 2,5 motor sa 9 kompresijom i k16 turbom.

grana i turbo iz S60R zajedno pašu na nove T5 motore(isto tako i sve stare 5 cil turbo motore) na šaraf,i čak i paše na ford focus ST također.
blok motra 5 cilindara turbo motora isti je još od devedesetih kad je prvi put viđen na 850 modelima a jedina je razlika borung iliti promjer cilindara.
zato noviji motori 2,4 i 2,5 imaju nešto malo slabiji blok i maximalno podnose oko 450 konja.(safe verijanta)
Vjerujem da si u pravu tj. da je blok isti, to mi je logično - takva rješenja obično znatno smanjuju troškove razvoja i proizvodnje pa ih proizvođači vole. Za S60R vjerujem da znaš kaj pričaš. Međutim, stvar je ovakva: kad bi meni (ne daj Bože :) ) riknula turbina onda su mi rekli u servisu da se ona ne bi mijenjala zasebno nego da je ugrađena u "exhaust manifold", pa bi se mijenjala skupa s njim. "Exhaust manifold" iz S60R bi se možda i dao zašarafiti na blok od mog motora (pa tako i K24 turbina na njega) međutim u servisu su mi rekli da za to fizički nema mjesta u motornom prostoru, a istu tu informaciju sam dobio i od Heica. Kad su oni radili upgrade turbine na onom svom C30 onda su morali rezati lim između kabine i motora pa je to i razlog zašto to rješenje nemaju u svojoj ponudi. Zapravo, osim onog linka kaj si mi poslao (atpturbo) ama baš nitko ne nudi nikakvo rješenje za zamjenu turba na tim motorima, a i atpturbo mi je poslao 3 nesuvisle slikice i rekli su mi da još rade na uputstvima za montažu pa mi ih ne mogu poslati. :shock:

Uz dužno poštovanje prema tcodeovoj filozofiji odjela (mapa) po mjeri, također mi je čudno što atpturbo nema nekakve "standardne" mape koje bi išle uz to njihovo rješenje. Pa si ti onda nađi majstora koji misli da može napraviti bolje mape od njihovih na isti način kao što mijenjaš i standardne Volvove mape. Drugim riječima, nekako mi to njihovo rješenje baš nije leglo, npr. nisam našao ama baš nikakvu referencu niti na kojem od poznatih Volvo siteova gdje bi netko rekao: "evo, ja sam kupio od atpturba to rješenje, softver su mi napravili tu i tu, evo mjerenja sa stock turbom i nakon ugradnje atpturbo rješenja, pa si pogledajte..". Također, ama baš nigdje nisam našao da je netko na taj motor stavio K24 turbinu. Jedino kaj sam našao su nekakva neobična konceptna rješenja (jedno od njih je čak sa superchargerom i ima 520Nm na 1500 RPM ???), ali bez detaljnih opisa. A ono što je najinteresantnije, iako se radi o firmama koje prodaju tuning rješenja za Volvo, niti jedna od njih nema to svoje rješenje iz konceptnog auta u ponudi!

Da skratim ovu svoju tiradu: za 850 i za S60 ima rješenja (i referenci) koliko hoćeš, za T5 motore iz C30 i C70 praktički ništa, samo nagađanja i naklapanja. Možda naprosto nije prošlo dovoljno vremena.. :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet sij 22, 2009 10:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
istina je da su to relativno novi modeli i jako je malo custom tuninga istih.
samo jedno je sigurno a to je ako je AP turbo stavio onu veliku turbinu sa onom granom koja je puno isturenija od one orginalne eRove ,onda K24 zajedno sa R granom ide bez greške pod haubu jer je sve puno manje.
budi pionir pa probaj ti stavit nešto drugo ,a da te utješim još nitko nema ni K24 na S60 T5 2,3 motoru :D

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet sij 22, 2009 10:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Eto kako bi mogao ti biti pokusni kunić, kad nevoziš švabu za koje imaš tuning dijelova na šutanje, a da se još i nisu počeli proizvodit/prodavat, to je čar tuninga pogotove za naše sobove di je teško nači neke dijelove da su plug and play....

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet sij 22, 2009 11:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
evo je turbo jedinica sa tvog tutača ,treba vidjet koliko odprilike ima mjesta jer K24 sa R granom nije puno veći.


Privitak/ci:
StockOEM.jpg
StockOEM.jpg [ 36 KiB | Pogledano 4603 puta. ]

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!
Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet sij 23, 2009 9:12 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
istina je da su to relativno novi modeli i jako je malo custom tuninga istih.
samo jedno je sigurno a to je ako je AP turbo stavio onu veliku turbinu sa onom granom koja je puno isturenija od one orginalne eRove ,onda K24 zajedno sa R granom ide bez greške pod haubu jer je sve puno manje.
budi pionir pa probaj ti stavit nešto drugo ,a da te utješim još nitko nema ni K24 na S60 T5 2,3 motoru :D
Sa 46 godina mi je malo kasno da (po drugi put) postanem pionir! :lol:


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet sij 23, 2009 9:16 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Eto kako bi mogao ti biti pokusni kunić, kad nevoziš švabu za koje imaš tuning dijelova na šutanje, a da se još i nisu počeli proizvodit/prodavat, to je čar tuninga pogotove za naše sobove di je teško nači neke dijelove da su plug and play....
Nema veze, možda netko od ovih poznatijih firmi nekaj iskemija, a dotle će i garancija isteći. Uostalom, kako sam već napisao, moj cilj je relativno umjeren (oko 350KS, taman da se mogu nositi s BMW 335 i Audijem S4 Cabrio), a to će valjda netko napraviti za C30 T5, pa će se onda moći primjeniti kod mene.


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet sij 23, 2009 9:21 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
evo je turbo jedinica sa tvog tutača ,treba vidjet koliko odprilike ima mjesta jer K24 sa R granom nije puno veći.
Da, slika štima, to je to.

Šef razvoja iz Heica (Martin Muler) mi je rekao da nema mjesta (za neki turbo iz njihovog konceptnog C30). U Baotiću su mi rekli da misle da za K24 s R granom isto nema mjesta. Svejedno, volio bih to nekako provjeriti..


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet sij 23, 2009 1:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
baš i mene zanima ,trebalo bi jednom bacit oko iza motora i pogledat onak odokativno. 8)

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet sij 23, 2009 5:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
baš i mene zanima ,trebalo bi jednom bacit oko iza motora i pogledat onak odokativno. 8)
Onak odokativno - izgleda tanko! :D


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 26, 2009 9:44 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
E Kova, baš mi je žao kaj nisi na VFC samo iz jednog razloga, da vidiš kak je veliki majstor ''Las'' usrećio našeg klubskog kolegu :twisted: :twisted: :twisted: Velika su sad razglabanja oko toga :roll: .

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 26, 2009 12:47 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
:naughty: :roll:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 26, 2009 1:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
E Kova, baš mi je žao kaj nisi na VFC samo iz jednog razloga, da vidiš kak je veliki majstor ''Las'' usrećio našeg klubskog kolegu :twisted: :twisted: :twisted: Velika su sad razglabanja oko toga :roll: .
Dečki, ja sam ovdje novi, i nikako se ne bi štel mešati između Lasovih zagovornika i protivnika. :)

U svakom slučaju, kaj se tiče mene osobno, ja sam se odlučio za Ferrita downpipe. Stvar izgleda kao na slici, ima 100 cella metalni cat, košta prilično ali kvaliteta je kažu odgovarajuća. Eko test prolazi, CEL se ne pali. Ide bolt-on umjesto originalne pa ju mogu dati ugraditi u Baotiću. Gledao sam još TME, međutim oni još uvijek čekaju TUV certifikat za model za moj C70 pa mi je čovjek rekao da to ne bude dobavljivo još 3-4 mjeseca.


Privitak/ci:
Ferrita C70 Downpipe.jpg
Ferrita C70 Downpipe.jpg [ 5.92 KiB | Pogledano 4743 puta. ]
Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 26, 2009 1:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 15, 2008 9:41 pm
Postovi: 972
Vozi: Mercedes e550
Lokacija: Schwäbisch Gmünd
Bela, sačekajmo kraj priče, a ovaj DP izgleda odlično...


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 26, 2009 2:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ferrita radi provjerene stvari nećeš se sigurno zeznuti,,dali si pitao možda u BSR-u dali imaju oni šta za C70.?
za moj imaju sve samo nažalost 2,5"(CAT back) a ja hoću 3" pa ću uzet samo lonce od njih.
BSR sam odabrao zato što imaju jako dobre lonce a i njihove lonce mogu bez problema tipizirati ovdje u austriji gdje su u zadnje vrijeme jako počeli kontrolirati, a najgore je što nemožeš svašta ni tipizirati.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 26, 2009 2:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
ferrita radi provjerene stvari nećeš se sigurno zeznuti,,dali si pitao možda u BSR-u dali imaju oni šta za C70.?
za moj imaju sve samo nažalost 2,5"(CAT back) a ja hoću 3" pa ću uzet samo lonce od njih.
BSR sam odabrao zato što imaju jako dobre lonce a i njihove lonce mogu bez problema tipizirati ovdje u austriji gdje su u zadnje vrijeme jako počeli kontrolirati, a najgore je što nemožeš svašta ni tipizirati.
Pitao sam - imaju samo stražnji dio (exhaust), downpipe nemaju. Ali meni se nekak čini da je downpipe sa sportskim catom puno važniji da turbina dođe do daha (a i da se smanji temperatura plinova) nego stražnji ispuh. Stražnji ispuh mi se pak čini puno važniji za zvučnu kulisu, a meni je zvuk i ovak ok.. :)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 8 9 10 11 12 ... 14 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan