Sada je: ned svi 12, 2024 4:23 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 5 6 7 8 9 ... 14 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sub pro 27, 2008 7:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Svaka čast na opisu ali po meni tu definitivno fali dobar spuh, kako Gonzo kaže 3" 100 cela kat i to bi zaokružilo ovu tvoju priču
A u toj varijanti nadam se nebudem dobivao nikakve poruke greške jer će se neki senzor buniti radi katalizatora od 100 cela, jel tak?
Ne nebi trebalo jer to je ipak kat koji je puno protočniji i obavljat će svoju funkciju, ja na svom auto nemam kat i pali se odmah lampica čim ga stavim gasi se.
Hvala Zlaya, javim se kad riješim kat! :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sub pro 27, 2008 7:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Imam još jedno pitanje za tuning znalce. (Zahvaljujem moderatorima što mi toleriraju da tupim po tuningu na temi koja baš i nije za to! :) )

Vezano za GT3071, da li bi mi preporučili varijantu s internim ili eksternim wastegateom (http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=VC30).

Također, tko bi mi (poželjno u Zagrebu ili u Ljubljani, kad su već majstori za software tamo) mogao ugraditi taj kit, i da li mislite da ne bude frke ako se s ugrađenim kitom i softverom koji imam (da li je bolji tvornički ili ovaj "nabrijani" koji imam?) voziti do Ljubljane?

Pozdrav,
Kova


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sub pro 27, 2008 7:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Imam još jedno pitanje za tuning znalce. (Zahvaljujem moderatorima što mi toleriraju da tupim po tuningu na temi koja baš i nije za to! :) )

Vezano za GT3071, da li bi mi preporučili varijantu s internim ili eksternim wastegateom (http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=VC30).

Također, tko bi mi (poželjno u Zagrebu ili u Ljubljani, kad su već majstori za software tamo) mogao ugraditi taj kit, i da li mislite da ne bude frke ako se s ugrađenim kitom i softverom koji imam (da li je bolji tvornički ili ovaj "nabrijani" koji imam?) voziti do Ljubljane?

Pozdrav,
Kova
Takav moćan turbo mi je neobično uopće vidjeti u varijanti sa internim WG-om. Dakle, po tom pitanju ti je jasno moje opredjeljenje ;).

Za RSR sam 99% siguran da ti ne rade mehaniku. Probaj nazvati ERC-a u Novom Mestu, on bi mogao napraviti oboje
http://tunerc.com/

Voziti se do Ljubljane jednako je "opasno" s oba sw-a, odnosno nije opasno ako se budeš mogao suzdržavati od žešćeg pritiskanja papučice gasa.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon pro 29, 2008 7:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Imam još jedno pitanje za tuning znalce. (Zahvaljujem moderatorima što mi toleriraju da tupim po tuningu na temi koja baš i nije za to! :) )

Vezano za GT3071, da li bi mi preporučili varijantu s internim ili eksternim wastegateom (http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=VC30).

Također, tko bi mi (poželjno u Zagrebu ili u Ljubljani, kad su već majstori za software tamo) mogao ugraditi taj kit, i da li mislite da ne bude frke ako se s ugrađenim kitom i softverom koji imam (da li je bolji tvornički ili ovaj "nabrijani" koji imam?) voziti do Ljubljane?

Pozdrav,
Kova
Takav moćan turbo mi je neobično uopće vidjeti u varijanti sa internim WG-om. Dakle, po tom pitanju ti je jasno moje opredjeljenje ;).

Za RSR sam 99% siguran da ti ne rade mehaniku. Probaj nazvati ERC-a u Novom Mestu, on bi mogao napraviti oboje
http://tunerc.com/

Voziti se do Ljubljane jednako je "opasno" s oba sw-a, odnosno nije opasno ako se budeš mogao suzdržavati od žešćeg pritiskanja papučice gasa.
Hvala!

Znači misliš da postoji opasnost da bi i stock software mogao nabiti dovoljno tlaka u novu turbinu da se razvije moment koji bi mogao naštetiti motoru?

Znam da je to teško reći ali, metodom pi*oko, gdje misliš da leži sigurnosna granica momenta koju bi motor sigurno mogao podnijeti? Odnosno, ja sada imam 380Nm max, do kuda misliš da mogu ići bez većeg rizika po motor (bez izmjena na njemu)?

P.S. Molim znalce da bace oko, na slici je race cat od HJS-a, cijena je 420 EUR. Ima li netko iskustva s ovakvim race catovima, hoće li i on raditi bez CEL-a i da li po vašem mišljenju dobitak na snazi opravdava tu cijenu?


Privitak/ci:
HJS race cat.jpg
HJS race cat.jpg [ 10.93 KiB | Pogledano 2354 puta. ]
Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon pro 29, 2008 7:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Hvala!
Molim, i treći put :).
Citat:
Znači misliš da postoji opasnost da bi i stock software mogao nabiti dovoljno tlaka u novu turbinu da se razvije moment koji bi mogao naštetiti motoru?
Ne nužno. Veća je opasnost da protjera toliku količinu zraka u sistem za koju nema zapise u tablicama, tj. smjesa bude presiromašna. No, kao što već rekoh, lagano sa gasom i trebalo bi sve biti ok.
Citat:
Znam da je to teško reći ali, metodom pi*oko, gdje misliš da leži sigurnosna granica momenta koju bi motor sigurno mogao podnijeti? Odnosno, ja sada imam 380Nm max, do kuda misliš da mogu ići bez većeg rizika po motor (bez izmjena na njemu)?
Sa većim turbom momenta vjerojatno nećeš imati puno više, i to je samo dobro, nego će se "preseliti" na više okretaje, rezultirajući većom snagom. Ja ne bih išao jako preko 450nm.
Citat:
P.S. Molim znalce da bace oko, na slici je race cat od HJS-a, cijena je 420 EUR. Ima li netko iskustva s ovakvim race catovima, hoće li i on raditi bez CEL-a i da li po vašem mišljenju dobitak na snazi opravdava tu cijenu?
Vjerujem da je to ok kat, ali puno novaca brateeee :o

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon pro 29, 2008 9:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
P.S. Molim znalce da bace oko, na slici je race cat od HJS-a, cijena je 420 EUR. Ima li netko iskustva s ovakvim race catovima, hoće li i on raditi bez CEL-a i da li po vašem mišljenju dobitak na snazi opravdava tu cijenu?
Vjerujem da je to ok kat, ali puno novaca brateeee :o[/quote]

:)

Da, puno novaca. Moram priznati da nemam pojma o tehnologiji katalizatora, pa mi je vrlo teško odabrati model i procijeniti relanu cijenu.

Na Internetu sam našao nekakvu podjelu na "sport" (uglavnom do 250KS) i na "race" (spominje se nekakva "metalna jezgra" i da su uglavnom za veće snage, uglavnom preko 250KS). Svi se naravno kunu da su nonplusultra "high flow"!

Osobno bi mi puno koristilo ako imaš strpljenja za kratki tečaj o katalizatorima, onak kao za Forrest Gumpa. :)

Pa još ako imaš i neki konkretni model za preporučiti.. :dance:


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon pro 29, 2008 11:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ne znam ti ništa pametno pričati o katalizatorima. Metalni su robusniji i podnose veće temperature, što je čest slučaj kod tuniranih auta. Ali 400+ eura je puno previše. Ja bi na tvom mjestu kupio recimo ovaj:

Magnaflow

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: uto pro 30, 2008 11:51 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
http://www.team-integra.net/sections/ar ... ticleID=24
evo na ovom linku možeš pročitati nešto više o katalizatorima, a ovaj gore magnaflow savjetovan od kolege ja nebi stavljao na svoj auto zato jer ima keramičku jezgru koja je u kombinaciji sa 200cell jako krhka i osjetljiva.
gledaj da obavezno staviš što veći katalizator sa metalnom jezgrom -200cell jer sa rijeđim bi vjerovatno mogao proći ekotest ali bi ti se najvjerovatnije upalila CEL lampica kao što je to uobičajeno kod vw audi modela koji imaju istu elektroniku kao i tvoj c70.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: uto pro 30, 2008 4:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
http://www.team-integra.net/sections/ar ... ticleID=24
evo na ovom linku možeš pročitati nešto više o katalizatorima, a ovaj gore magnaflow savjetovan od kolege ja nebi stavljao na svoj auto zato jer ima keramičku jezgru koja je u kombinaciji sa 200cell jako krhka i osjetljiva.
gledaj da obavezno staviš što veći katalizator sa metalnom jezgrom -200cell jer sa rijeđim bi vjerovatno mogao proći ekotest ali bi ti se najvjerovatnije upalila CEL lampica kao što je to uobičajeno kod vw audi modela koji imaju istu elektroniku kao i tvoj c70.
Zahvaljujem obadvojici! :)

Na slici je ono što bih ja (u idealnom slučaju) htio dobiti zamjenom turbine, pa molim komentare! :)

Podaci zaključno s 3000 RPM su sa sadašnjeg stanja motora.

Ideja je da se to postigne sa GT3071R kitom bez dodatnih modifikacija motora i s vijekom trajanja od bar 100.000 Km.

P.S. Ja se vozim "normalno", ne stišćem gas na hladnom motoru, ne tjeram motor u crveno i dosad nisam "zaklao" niti jedan motor..


Privitak/ci:
GT3071R (Medium).jpg
GT3071R (Medium).jpg [ 46 KiB | Pogledano 2058 puta. ]
Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 12, 2009 6:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
pozdrav kova
već kad si to tako sve ljepo napravio trebao bi olakšat život ionako zagušenom motoru sa pravim sportskim metalnim katalizatorom i naravno 3" downpipeom i catbackom.
s time bi trebao dobit bolji odaziv na gas i naravno manji backpressure i brže ćeš se riješit vrućih plinova.

daj stavi sliku od mjerenja ak imaš.
poz
Da li je netko od iskusnijih kolega mjerio na valjcima koliko se dobije sa zamjenom tvorničkog downpipe-a s nekim kvalitetnijim 200 cel katalizatorom i 3" downpipe-om?

Jasno mi je da to ovisi o sadašnjoj snazi (tj. momentu) kao i o softveru koji imam, ali vjerujem da ekipa s iskustvom može dati neku okvirnu brojku. Npr., Heico mi je odgovorio da bi po njihovim mjerenjima s njihovim downpipe-om i cat-om od 200 cela dobio oko 10Hp (ne sjećam se više podatka o dobiti na momentu, čini mi se oko 15Nm).

Da li to odgovara vašim iskustvima, i gdje se točno (u kojem području okretaja) osjeti taj dobitak?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 12, 2009 6:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
mislim da je 10hp realna brojaka a moguće je i više, samo nisu tu bitni konji, nego odaziv na gas kroz cijele okretaje.
najviše se osjeti sa niskih okretaja jer se turbo prije i lakše zavrti ali nemoj zaboravit ono najvažnije a to je da ti je EGT manji što je jako zdravo za već opterećen motor.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 12, 2009 7:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
mislim da je 10hp realna brojaka a moguće je i više, samo nisu tu bitni konji, nego odaziv na gas kroz cijele okretaje.
najviše se osjeti sa niskih okretaja jer se turbo prije i lakše zavrti ali nemoj zaboravit ono najvažnije a to je da ti je EGT manji što je jako zdravo za već opterećen motor.
Hvala Gonzo! :)

A kaj bi to bilo EGT? Nešto vezano za odvođenje topline budući sam radio upgrade softvera na ECU-u?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 12, 2009 7:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
EGT=temperatura ispušnih plinova

kad imaš protočniji exhaust sistem ta se temperatura brže odvodi i smanjiva se egt.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 12, 2009 7:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
EGT=temperatura ispušnih plinova

kad imaš protočniji exhaust sistem ta se temperatura brže odvodi i smanjiva se egt.
Hvala! :)

P.S. jel imaš kakvih vijesti o onoj priči o zamjeni turbine s onom iz S60R?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 12, 2009 8:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
misliš na lajtunge?

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 5 6 7 8 9 ... 14 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan