VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

Heico
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2932
Stranica: 8/14.

Autor/ica:  Kova [ pon sij 12, 2009 8:52 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
misliš na lajtunge?
Da, na lajtunge. Nešto si bio spominjao da ćeš se možda zaletiti (do Biškupa?) da vidiš da li se to da riješiti. Više se ne sjećam da li je to bio jedini problem vezan za tu turbinu..

Autor/ica:  gonzo [ uto sij 13, 2009 12:16 am ]
Naslov:  Re: Heico

u krajnjem slučaju ako ti lajtungi budu bili papreni budem dao izraditi flex šlaufe sa banjo fitingima ,to je sigurno jeftinija varijanta.
jedino još ostaje heatshield..
bio jesam kod biškupa ali skroz sam zaboravio na to.

Autor/ica:  Kova [ uto sij 13, 2009 10:22 am ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
u krajnjem slučaju ako ti lajtungi budu bili papreni budem dao izraditi flex šlaufe sa banjo fitingima ,to je sigurno jeftinija varijanta.
jedino još ostaje heatshield..
bio jesam kod biškupa ali skroz sam zaboravio na to.
a kaj je to heatshield? :)

Autor/ica:  tcode [ uto sij 13, 2009 12:57 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Da li je netko od iskusnijih kolega mjerio na valjcima koliko se dobije sa zamjenom tvorničkog downpipe-a s nekim kvalitetnijim 200 cel katalizatorom i 3" downpipe-om?

Jasno mi je da to ovisi o sadašnjoj snazi (tj. momentu) kao i o softveru koji imam, ali vjerujem da ekipa s iskustvom može dati neku okvirnu brojku. Npr., Heico mi je odgovorio da bi po njihovim mjerenjima s njihovim downpipe-om i cat-om od 200 cela dobio oko 10Hp (ne sjećam se više podatka o dobiti na momentu, čini mi se oko 15Nm).

Da li to odgovara vašim iskustvima, i gdje se točno (u kojem području okretaja) osjeti taj dobitak?
Sa serijskim mapama, u vršnoj snazi dobije se točno 0 KS. Sve dok je sama turbina najrestriktivniji dio u ispušnom sustavu (ventili, bregaste, grana, turbo, DP, cijevi, lonci) sa serijskim boostom nema nekog pomaka na veću krajnju snagu.

Ono što doista dobiješ jest brži odziv turbine, jer sa većim promjerom DP-a činiš veću razliku u tlakovima prije i poslije turbine, tj. turbina se lakše i brže spoola. Kao poslijedica toga dobiješ više momenta i snage pri nižim okretajima. Definitivno ćeš osjetiti "novu snagu" u međuubrzanjima i startu.

Kod čipanog auta je situacija već malo drugačija, obzirom da se on puno više bori sa backpressure-om i EGT-om. Na takvom motoru će se pojaviti nešto više snage jer će, kao posljedica nižeg EGT-a, ECU manje retardirati paljenje i time manje konja gubiti.

Autor/ica:  Kova [ uto sij 13, 2009 5:01 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Citat:
Da li je netko od iskusnijih kolega mjerio na valjcima koliko se dobije sa zamjenom tvorničkog downpipe-a s nekim kvalitetnijim 200 cel katalizatorom i 3" downpipe-om?

Jasno mi je da to ovisi o sadašnjoj snazi (tj. momentu) kao i o softveru koji imam, ali vjerujem da ekipa s iskustvom može dati neku okvirnu brojku. Npr., Heico mi je odgovorio da bi po njihovim mjerenjima s njihovim downpipe-om i cat-om od 200 cela dobio oko 10Hp (ne sjećam se više podatka o dobiti na momentu, čini mi se oko 15Nm).

Da li to odgovara vašim iskustvima, i gdje se točno (u kojem području okretaja) osjeti taj dobitak?
Sa serijskim mapama, u vršnoj snazi dobije se točno 0 KS. Sve dok je sama turbina najrestriktivniji dio u ispušnom sustavu (ventili, bregaste, grana, turbo, DP, cijevi, lonci) sa serijskim boostom nema nekog pomaka na veću krajnju snagu.

Ono što doista dobiješ jest brži odziv turbine, jer sa većim promjerom DP-a činiš veću razliku u tlakovima prije i poslije turbine, tj. turbina se lakše i brže spoola. Kao poslijedica toga dobiješ više momenta i snage pri nižim okretajima. Definitivno ćeš osjetiti "novu snagu" u međuubrzanjima i startu.

Kod čipanog auta je situacija već malo drugačija, obzirom da se on puno više bori sa backpressure-om i EGT-om. Na takvom motoru će se pojaviti nešto više snage jer će, kao posljedica nižeg EGT-a, ECU manje retardirati paljenje i time manje konja gubiti.
To mi je jasno. Statički, s većim volumenom downpipe-a dobio sam manji tlak u njemu pa tako i razliku tlakova prije i poslije turbine - a ta razlika tlakova je zapravo sila koja tjera turbinu. U dinamičkom smislu, ako se poveća protočnost kroz cat dobije se brže odvođenje plinova pa tako i pad tlaka u prostoru nakon turbine. Jasno mi je i da se taj efekt dobiva samo u slučaju da je to bilo "usko grlo" (dakle kod čipanog motora), jer inače rješavam problem kojeg i nema, pa je efekt 0. Efekt je naravno veći kod većeg radnog tlaka turbine, tako da očekujem dobit na cijelom radnom području turbine, ali više kod većih okretaja. I ovo sa EGT-om mi štima. Nisam bio neki guru za fiziku na faksu (to je ionako bio ETF a ne strojarstvo :) ), ali još uvijek se kroz maglu sjećam plinske jednadžbe. :)

Zapravo me zanimalo da li mi mjerenjem (ili iskustvom) možete potvrditi podatak koji sam dobio da mogu očekivati 12-15Nm tj oko 10KS na otprilike 6.000 RPM?

P.S. Sada pri tim okretajima imam oko 330Nm tj. oko 280KS..

Autor/ica:  tcode [ uto sij 13, 2009 7:24 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Zapravo me zanimalo da li mi mjerenjem (ili iskustvom) možete potvrditi podatak koji sam dobio da mogu očekivati 12-15Nm tj oko 10KS na otprilike 6.000 RPM?

P.S. Sada pri tim okretajima imam oko 330Nm tj. oko 280KS..
Ja ne mogu, nisam nikada mjerio na istim valjcima u istim uvjetima snagu prije i poslije promjene samo DP-a. Mijenjao sam kompletan ispušni sustav od turbine pa sve do zadnjeg lonca. Na stock mapama vršna snaga je bila identična, ali je bilo više momenta gotovo ispod cijele krivulje, što se u vožnji poprilično osjetilo.

Ako mene pitaš, ne treba se zamarati tom brojkom sa i bez većeg DP-a, dovoljna činjenica da će odziv turbine biti osjetan i da će pomoći samoj turbinici koja se ionako pati sa ogromnim backpressure-om, pogotovo nakon čipanja. Također smatram da nema smisla plaćati ga šveđanima silne stotine eura.. kod nas to svaki iole bolji auto ispuh napravi za puno manje novaca.

Autor/ica:  Kova [ uto sij 13, 2009 8:35 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Citat:
Zapravo me zanimalo da li mi mjerenjem (ili iskustvom) možete potvrditi podatak koji sam dobio da mogu očekivati 12-15Nm tj oko 10KS na otprilike 6.000 RPM?

P.S. Sada pri tim okretajima imam oko 330Nm tj. oko 280KS..
Ja ne mogu, nisam nikada mjerio na istim valjcima u istim uvjetima snagu prije i poslije promjene samo DP-a. Mijenjao sam kompletan ispušni sustav od turbine pa sve do zadnjeg lonca. Na stock mapama vršna snaga je bila identična, ali je bilo više momenta gotovo ispod cijele krivulje, što se u vožnji poprilično osjetilo.

Ako mene pitaš, ne treba se zamarati tom brojkom sa i bez većeg DP-a, dovoljna činjenica da će odziv turbine biti osjetan i da će pomoći samoj turbinici koja se ionako pati sa ogromnim backpressure-om, pogotovo nakon čipanja. Također smatram da nema smisla plaćati ga šveđanima silne stotine eura.. kod nas to svaki iole bolji auto ispuh napravi za puno manje novaca.
Ma naravno, pitam sam onak, radi teoretske rasprave. :D
Već sam odlučio uzeti cat od Gonza i zamoliti Zlayu da me otfura kod Lastovčića. Ak ste svi vi tak napravili, i zadovoljni ste ,onda nema smisla da ja "pametujem" oko toga, pa još i da me švedi usput oderu! :)

Autor/ica:  gonzo [ uto sij 13, 2009 10:12 pm ]
Naslov:  Re: Heico

nema kod šveda ništ džabe, pa ni savjet neće besplatno dati :orcs-censored:

za kat javi kad se odlučiš nema frke .

Autor/ica:  zlaya [ pet sij 16, 2009 11:59 am ]
Naslov:  Re: Heico

Kova, danas bio s g. Lastovčićem na kavi i rekao mu za tvoj problem uglavnom kad riješiš kat riješavamo tvoju spulju.

Autor/ica:  Branimir [ sub sij 17, 2009 8:35 am ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Hvala! Evo samo da se snjeg malo otopi (ove moje ljetne Pirelli PZero ne drže skoro pa ništa po snjegu), a i da riješim par "tekućih" problema (čitaj nagomilanih troškova), pa se javim! :)
Nemoj zamjeriti, ali nekako su mi naopako postavljeni prioriteti da toliko ulažeš u konje a nimalo u to kako ih prenijeti na podlogu. I pri tome ne mislim samo na zadnjih par dana nego zadnjih par tjedana.

Autor/ica:  Branimir [ ned sij 18, 2009 4:52 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Vidim da mi nema ni jednog admina pa bih vas dečki zamolio da zaključimo tu raspravu sada i odmah :x :snooty:
Nema me pola dana i odmah cirkus. :snooty: :naughty:
Prepucavanje kolega je preseljeno u kantu, te ih molim da svoja otvorena pitanja riješe negdje drugdje. Isto tak, dio teme koji se se tiče jammera je preseljen u "Razno".
Daljnja rasprava na temu "pretvaranje C70 u bolid" je svakako dobrodošla.

Autor/ica:  Kova [ pon sij 19, 2009 10:08 am ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Citat:
Hvala! Evo samo da se snjeg malo otopi (ove moje ljetne Pirelli PZero ne drže skoro pa ništa po snjegu), a i da riješim par "tekućih" problema (čitaj nagomilanih troškova), pa se javim! :)
Nemoj zamjeriti, ali nekako su mi naopako postavljeni prioriteti da toliko ulažeš u konje a nimalo u to kako ih prenijeti na podlogu. I pri tome ne mislim samo na zadnjih par dana nego zadnjih par tjedana.
Bez brige, nema zamjerke! :)

Razlog je jednostavan. Ja imam Pirelli PZero Rosso 235/40R18. Postoje ekvivalentne Pirelli zimske gume istih dimenzija, međutim kad sam ih pokušao nabaviti rekli su mi da će trajati skoro 2 mjeseca da ih uvoznik naruči. To je razlog zašto sam to ostavio za drugu zimu. Pored toga, V50 od supruge je propisno opremljen sa Continental WinterContact T810 (ili tak nekaj), i puno bolje se snalazi na snjegu nego C70!

Po mom viđenju, istina je ovakva: C70 može sasvim lijepo voziti i izgledati i kad nije u toplessu, ali da će ikada biti auto za vožnju po snjegu ili za ići na skijanje - mislim da neće.. :)

Autor/ica:  Kova [ pon sij 19, 2009 10:12 am ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Citat:
Vidim da mi nema ni jednog admina pa bih vas dečki zamolio da zaključimo tu raspravu sada i odmah :x :snooty:
Nema me pola dana i odmah cirkus. :snooty: :naughty:
Prepucavanje kolega je preseljeno u kantu, te ih molim da svoja otvorena pitanja riješe negdje drugdje. Isto tak, dio teme koji se se tiče jammera je preseljen u "Razno".
Daljnja rasprava na temu "pretvaranje C70 u bolid" je svakako dobrodošla.
Nadam se da ovo s "prepucavanjem" nije mene išlo, ispričavam se kaj sam ono s jammerom stavio tu - upravo sam bio platio 200Kn na ćošku Vukovarske i Holjevčeve (tj. 50 metara južno), pa sam još bio :evil: !

Autor/ica:  Kova [ pon sij 19, 2009 10:21 am ]
Naslov:  Re: Heico

Daljnja rasprava na temu "pretvaranje C70 u bolid" je svakako dobrodošla.[/quote]

Kolega Tcode me uvjerio pa sam naručio mulda-mulda štangu i sad nestrpljivo čekam da me nazovu iz Baotića da je stigla.

Kolega Dugi, svečano obećajem da ću je slikati kad ju ugrade! :)

Autor/ica:  Branimir [ pon sij 19, 2009 11:19 am ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Razlog je jednostavan. Ja imam Pirelli PZero Rosso 235/40R18. Postoje ekvivalentne Pirelli zimske gume istih dimenzija, međutim kad sam ih pokušao nabaviti rekli su mi da će trajati skoro 2 mjeseca da ih uvoznik naruči. To je razlog zašto sam to ostavio za drugu zimu. Pored toga, V50 od supruge je propisno opremljen sa Continental WinterContact T810 (ili tak nekaj), i puno bolje se snalazi na snjegu nego C70! Po mom viđenju, istina je ovakva: C70 može sasvim lijepo voziti i izgledati i kad nije u toplessu, ali da će ikada biti auto za vožnju po snjegu ili za ići na skijanje - mislim da neće.. :)
Pa dobro, ako imaš alternativu koja je adekvatno opremljena sve je u redu. Moraš si samo biti dobar sa suprugom. ;)
S druge strane, čisto tehnička opaska: zar auto ima tolike diskove da ne stanu gore 17 ili čak 16 cola felge? Odnosno, čemu inzistirati na istoj marci i dimenziji guma kad se problem može riješiti bitno jeftinije i bez čekanja?

Stranica: 8/14. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/