VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

Heico
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2932
Stranica: 12/14.

Autor/ica:  Kova [ pon vel 09, 2009 7:53 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Citat:
@tcode: Kaj tvoj auto nema anti-sway-bar ili je onaj australski kaj si naručio bitno deblji pa misliš da će ti pomoći?
Ima i moj serijski. Ne bi vjerovao koliko je bitno tih "par" mm ;). Ja bih ga na tvom mjestu ipak naručio.
Hmm, u teoriji si možda i u pravu. U praksi bi trebalo znati kolika je "flex" čvrstoća čelika od kojih su obadvije štange napravljene (s tim da tu švedski čelik fakat dobro kotira!) pa onda uspoređivati kaj znači par milimetara. S tim da sam ja ovak od oka procijenio da razlika fakat (u najboljem slučaju!) nije veća od 10%.

S druge strane, C70 baš i nema problema s "bježanjem" stražnjeg kraja (osim kod naglog oduzimanja gasa ali sumnjam da se to da izbjeći), tako da baš i nisam nešto posebno motiviran za taj upgrade. Strut bar bi mogao biti druga stvar, on je stvarno predviđen od Volvo ekipe iz razvoja (znači da vjerujem da treba tj. da ima smisla) ali su ga makli u cilju ušteda tj. dizanja profitnih margina..

Autor/ica:  Kova [ pon vel 09, 2009 8:01 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Citat:
evo je turbo jedinica sa tvog tutača ,treba vidjet koliko odprilike ima mjesta jer K24 sa R granom nije puno veći.
Ovo od Rice je jedino kaj sam našao na Netu a da podsjeća na proizvod koji ja tražim, a ne na niz savjeta u stilu "uradi sam":

http://www.rica.nl/catalog/product_info ... anguage=en

http://www.rica-uk.com/specialrica.aspx

Kažem "podsjeća", jer baš ne kužim kak neko može tražiti 5,456 EUR za proizvod za koji nije priložio niti dyno mjerenje.
Ono kaj je interesantno je ipak da su napravili neki softver za cijelu priču - ali hm, hm, kažu da ima 500Nm i 325HP, a bez grafa je teško ozbiljno i pričati o tome, a kamoli donijeti odluku o kupnji. Ta 2 podatka me doduše nimalo ne podsjećaju na graf koji bih ja želio, a možda će vam biti zanimljivo da mi je i sama ekipa iz atptuninga (na moj upit o onom njihovom kitu) rekla da bolje da zaboravim na 2871R turbinu.

RICA doduše spominje da je moguća varijanta i s drugim turbom ali nema eksplicitnog podatka da li bi taj neki veći turbo pasao na taj njihov 5 u 1 izlaz (kak se to uopće zove na hrvatskom?) i šta bi se s njim dobilo. Dobra je pak vijest kaj RICA tvrdi da se ništa drugo ne mora minjenjati tj. da mašina u tvorničkom obliku podnosi tak veliki moment. Loša je pak vijest što nigdje na Internetu nema traga da se na nekom poznatijem forumu netko javio i napisao "evo, ja sam to ugradio i to vam dečki radi tak i tak.."

Vaša mišljenja..?
Inženjer za tehničku podršku iz BorgWarnera je rekao da je turbina u tim T5 motorima (kao što je moj) zapravo K04. Čovjek mi je rekao da ta turbina ide do 275 HP realne snage (300HP teoretske, ali to je fakt teoretski a ne praktično!). Upgrade koji su oni napravili je onaj iz novog Ford Focusa RS - radi se o motoru s novom K16 turbinom koji Volvo proizvodi za ford i, osim Garetovih 2871 i 3071, predstavlja jedini pravi put za tuning kroz promjenu turbine. Problem je kaj se ta turbina (K16 rađena za RS) neće moći nabaviti još barem 2 godine. :x

Kaj se pak tiče Garetovih turbina, uza sav trud nisam uspio naći niti jednog ozbiljnog tunera koji bi imao dokumentaciju, pripadajući standardni softver i sve osatlo što bi takvu operaciju činilo dovoljno suvislom da tako nekaj stavite na svoj auto. Shodno tome odustao sam (barem privremeno!) od te varijante, pa ću zasad još naručiti Ferrita DP s race catom. :)

Autor/ica:  Kova [ sri vel 18, 2009 4:03 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Kaj se tiče provjerenih (ali stvarno provjerenih!) podataka kaj se stvarno dobiva promjenom downpipe-a i stražnjeg ispuha a kaj promjenom Intercoolera, jednu od rijetkih suvislih referenci sam našao na ovim stranicama (Part 2 i Part 3), pa evo da podijelim s vama..

http://www.rri.se/index.php?DN=38" onclick="window.open(this.href);return false;

Autor/ica:  Kova [ čet vel 19, 2009 12:50 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Mulda-Mulda štanga je instalirana i prvi dojmovi su jako dobri. Pretpostavljam da njena uloga tim više dolazi do izražaja kaj se radi o cabriu koji ionako ima manju poprečnu krutost od coupea i limuzine.

U svakom slučaju - za preporučiti!

P.S. Cijena je kod Baotića oko 670 Kn plus nešto za ugradnju (15 min posla).

Autor/ica:  tcode [ čet vel 19, 2009 2:10 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Osjeti se i na limuzini sa pravim krovom. Sad ti još pošteniji ARB fali ;).

Autor/ica:  Kova [ čet vel 19, 2009 2:51 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Osjeti se i na limuzini sa pravim krovom. Sad ti još pošteniji ARB fali ;).
Nisam baš načisto kaj da mislim o promjeni ARB-a..

Moj je 21,5 mm a ona koju Ameri nude za C70 je 25mm (i kao od "very good material"). Tu je puno teže biti pametan nego kod strut bara - njega jednostavno nije bilo pa mi je nekak normalno da je razlika prilična! :)

BTW, kaj se tiče kvalitete izrade Volvovog strut bara mogu samo reći: respect! :clap:

A jel tvoj ARB stigao odnosno jesi ga zamijenio i isprobao?

Autor/ica:  tcode [ čet vel 19, 2009 3:15 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Još uvijek nije :(.

Autor/ica:  Kova [ čet vel 19, 2009 3:37 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Još uvijek nije :(.
Jesi ih kontaktirao, jel bar na putu?

Autor/ica:  tcode [ čet vel 19, 2009 5:15 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Dobio sam ga na poklon uz set kvačila koji sam kupio od forumskog poznanika. Trebao mi je to poslati još davno, ali nikako da ulovi vremena. Valjda će uskoro.

Autor/ica:  Kova [ pon vel 23, 2009 10:43 am ]
Naslov:  Re: Heico

Bez obzira kaj je anemični ponedjeljak još sam pod dojmom onog kaj se desilo sunčanog petka. Vozim se ja tako Zagrebačkom (ili se zove Ljubljanska? :) ), i naletim na nekaj iz svoje kategorije: Audi S4 cabrio. istina, nije imao oznaku S4 ali je imao 2 dvostruka auspuha koja ima samo S4 i zvuk koji odgovara V8 motoru. Čovjek me obišao uz riku motora dok sam se ja lagano vozio pa si mislim eto prilike da vidimo kako to izgleda protiv jačeg protivnika iz iste kategorije! Na semaforu sam bio iza njega, stisnuo čovjek gas i budući da ima quatro pobjegne on u prvoj nekih 3-4 metra ali kad smo prešaltali u drugu imao sam dojam da ga čak pomalo stižem. Idući semafor smo prošli jedan kraj drugog na nekih 50Km/h pa je to bila prilika za pravi "leteći" start kakav i priliči prednjem pogonu, i tu gle čuda moja druga dobije bitku za cijelu dužinu auta. Na idućem semaforu dobije on, isto za dužinu auta.

E sad, kako to objasniti?
Ako mislite da to možda ipak nije bio S4 nego neki slabiji motor, mogu vam reći da to otpada. Znam iz iskustva da A4 sa 3,2 FSI motorm gubi bitku uvjerljivije.
S4 ima 344HP i 420Nm max momenta, a deklarirano ubrzanje je 5,9s (ručni mjenjač) tj. 6,2s (automatski mjenjač), međutim svi znamo da su to jaaako varljive brojke, koje ne samo da ovise o uvjetima na cesti, gumama itd nego čak i da neki proizvođači pomalo i "muljaju" pa se te brojke u praksi nikako ne daju ponoviti. Druga je stvar još značajnija. Naime, S4 ima 150Kg više od mog C70, a i omjer snage na kotačima naspram snage motora mu je nepovoljniji budući da ima quattro pogon, koji mu i nije od neke koristi kad je cesta suha i kad više nismo u prvoj brzini. Moj C70 trenutno ima oko 275Hp i vrlo živahnu momentnu karakteristiku, taman da gume ne proklizavaju u drugoj kad je suha cesta i temperatura iznad 8C.

Ok, nije to baš bilo kao da smo sami na cesti pa da smo mogli "noriti" kak nas je volja - u tom scenariju bi on možda i bio nešto brži, ali možda i ne bi. U svakom slučaju, iznenadilo me kako je razlika mala i kako je Volvo uspio osvjetlati obraz! :)

Autor/ica:  sansi [ pon vel 23, 2009 10:49 am ]
Naslov:  Re: Heico

:music-rockout:
VOLVO ZAKON!!!!!

Autor/ica:  dugi [ pon vel 23, 2009 10:56 am ]
Naslov:  Re: Heico

:obscene-moneypiss: 0000. Dobro nisu ni naši volvači baš lagani ,ali brate ti audiji su teški ko planina ,nije ni čudo kaj moraju imat brdo konja da se pokrenu :mrgreen:

Autor/ica:  Kova [ uto ožu 03, 2009 9:40 am ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
:obscene-moneypiss: 0000. Dobro nisu ni naši volvači baš lagani ,ali brate ti audiji su teški ko planina ,nije ni čudo kaj moraju imat brdo konja da se pokrenu :mrgreen:
S4 nema veću torzijsku čvrstoću od C70. Njegova veća težina potiče od quatro pogona i od V8 motora, kad ne bi toga bilo bio bi tu negdje težak kao C70, međutim (baš kao i Saab) u zavojima je prilično neuvjerljiv..

Autor/ica:  Kova [ uto ožu 03, 2009 9:42 am ]
Naslov:  Re: Heico

Nego, da li je netko vozio auto u kojem su bili Bilstein (ili neki drugi) plinski amortizeri?
Kakva su iskustva, kako drže i koliko su (ne)komforni? :)

Autor/ica:  grimreaper [ uto ožu 03, 2009 9:49 am ]
Naslov:  Re: Heico

Kova, nadam se da se neces ljutit na moju primjedbu: da li uopce mozes izvlacit ikakve zakljucke na temelju "dvoboja"? Mozda je covjek vozio sa pol gasa, saltao prerano u visu...

Stranica: 12/14. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/