Sada je: ned srp 06, 2025 3:13 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon srp 06, 2009 11:02 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 6:52 pm
Postovi: 70
Pitanje za Gonzu, T-coda i ostale koji imaju iskustva...
Na moj V70 serijski su mislim 305mm diskovi. Serijski su tak tak, par puta malo jace zgazis, postanu putraste, ne koci to vise tak i to... Mislim da mi je T-code rekao jednom za ATE diskove da su ok. Imam par pitanja:
Sto se tice neke kvalitete, ATE, Brembo ili neki drugi??
Uzeo bih naravno neku jacu seriju. Ne mora biti spitzenklasse referenz, ali da je opako dobra. :)
Drugo, jel se isplati ici sa 305 na 320mm? Jel razlika u cijeni opravdava to neko "povecanje" kocenja, sposobnosti itd? Jer ako mijenjam velicini, onda moram celjusti i sve to mijenjati.
Obzirom da sam tabula rasa po tim nekim pitanjima, eto, pitam vas, da mi malo pojasnite te stvari. :)

Fala svima. :)


Vrh
   
PostPostano: pon srp 06, 2009 11:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Meni Ferodo pločice sasvim ok rade, ne znam da li su premium ili premier, ali koči, izdrži i par jačih kočenja nizbrdo.
Jedino mislim da mi kočiona tekućina nije više u cvjetu mladosti, (nikad mjenjana), pa bi to možda mogao biti i tvoj problem.


Vrh
   
PostPostano: pon srp 06, 2009 11:50 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Sve ovisi što tražiš od auta i kočnica. Upgrade na veće je uvijek +, bez obzira na vozačke afinitete, ali nažalost i košta. K tome računaj da ako se odlučiš na big brake setup, vrlo vjerojatno ćeš morati i na barem col veće kotače ( čeljusti neće stati pod felgu), pa i tu leži dodatni trošak u felgama, gumama, zimski set.

Ako hoćeš zadržati sadašnje dimenzije, a ipak primjetno poboljšati kočiona svojstva, nabavi si EBC diskove i npr. red stuff pločice. Kod nas ih je uvozila Motormanija iz V. Gorice, da li je još uvijek tako ne znam. I da, kočionu tekućinu mijenjati češće nikada nije na odmet.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon srp 06, 2009 2:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
K tome računaj da ako se odlučiš na big brake setup, vrlo vjerojatno ćeš morati i na barem col veće kotače ( čeljusti neće stati pod felgu), pa i tu leži dodatni trošak u felgama, gumama, zimski set
.Mislim i pretpostavljam da to neće biti potrebno, obzirom da na serijske kočnice idu 16 cola felge, a on ima 17.
Citat:
Ako hoćeš zadržati sadašnje dimenzije, a ipak primjetno poboljšati kočiona svojstva, nabavi si EBC diskove i npr. red stuff pločice. Kod nas ih je uvozila Motormanija iz V. Gorice, da li je još uvijek tako ne znam. I da, kočionu tekućinu mijenjati češće nikada nije na odmet.
Ovo je pak koristan info i za mene. Fala. Samo potpitanje: da li ima smisla mijenjati i lajtunge, za neke manje rastezljive ili ožičene, ili su serijski dovoljno dobri?

P.S. Alaneee, kad ćemo u Ljubljanu?

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: pon srp 06, 2009 4:19 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 6:52 pm
Postovi: 70
E pa Branimir daj upali taj mob vec jednom, cijeli bozji dan te zovem, od jutra pa do sad....
Pa di si?

tcode: ja imam sad 17". Zimski su mi 16". Tak da mislim da stanu 320mm 'nutra. Tak mi je stricek rekel. Vidio sam i sam da treba celjusti, ovo ono, hm, ne znam jel se to isplati bas za ovak voznju, radje te novce utucem u "mrak" diskove i plocice.

EBC ima TH performance. Bio bas kod njih danas i pitao za remapiranje.
I jos jedno pitanje: ove rupice, zarezi, ausvinkli i ostala sranja po diskovima, svakako izgleda "opakije" a koliko je to poterebno/korisno?
Kazem, ne trebaju mi neki ultra diskovi, ali 100, 200 eura sim tam...
:)
Joj kad to sve stavim pa se prijavim na SR402... :)
hihihihihihihihihi!


Vrh
   
PostPostano: pon srp 06, 2009 5:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
2 Branimir: nema neke prevelike razlike u osjećaju prilikom kočenja između standardnih gumenih i teflonskih lajtunga sa opletom.

2 lagonda: na mom autu su 310 mm diskovi i 16" je jaaaaaako knap. Prvih par km su mi utezi na felgama strugali po čeljustima, tako da 320 mm teško može na išta manje od 17". Čak i da naguraš pod 16", problem još može biti i ET tih felgi.

Diskove koji su probušeni skroz na drugu stranu izbjegavaj, jer pucaju. Zato EBC samo zabuši disk.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon srp 06, 2009 7:00 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 6:52 pm
Postovi: 70
tcode: pa da, velim, ja imam 17". Ali obzirom da sve to puno kosta ostat cu na promjeru kojeg imam. Ali cu onda ici na neke kvalitetne kocnice. Ma vidio sam da su ih pola zbusenih, pa imaju one crte urezane kojekakve... Zato sam pitao.
A kazes EBC i red stuff plocice? A koji diskovi? Ovi 3GD Sport ili oni crni, USR slotted?

Iako vidim da su zute nesto bolje? po pitanju kocenja u odredjenim uvjetima?? Ili sto uznaci ona tabela ispod prve slikice?
http://www.ebcbrakes.com/automotive/yel ... 4000.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Fala. :)


Vrh
   
PostPostano: pon srp 06, 2009 7:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ako ideš na opciju 320mm zaboravi onda 16" felge, a injače stvarno nema potrebe za povećavanjem kočnica na s60 v70 modelima jer modeli koji imaju pojačane diskove 305mm koče odlično.( s60 -37,6 metara sa 100kmh)
promjeni kočiono ulje obavezno i moja je preporuka ATE power disc sa ATE orginalnim pločicama i bit ćeš pre zadovoljan.
ja imam ate pločice na serijskim diskovima i koče jaako dobro.(jedina mana ate pločica je da jako prljaju felge)
EBC je isto odličan ali meni se zamjerio jer diskovi su jako bučni kada se koči pri velikim brzinama a i pločice se jako troše i ne opravdavaju svoju cijenu.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pon srp 06, 2009 9:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
EBC turbo groove diskovi jesu bili bučni, ali sada su modificirani i navodno puno tiši nego prije. Što se tiče pločica, istina je da se dosta brzo troše, ali to je cijena koja se plaća za dobru kočnicu.

2 lagonda: znam da imaš 17", ali imaš i 16" zimski set koji u slučaju da ideš na BBK možeš komotno zaboraviti.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon srp 06, 2009 9:37 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 6:52 pm
Postovi: 70
Je, imam i 16". Ma da, onda moram mijenjati i zimske kotace, sve kad se skupi, nema potrebe. :)
Znaci ako uzmem ATE power disc ili EBC turbo groove, necu fulati. Ok, a sto se tice prljanja felgi, hm, nije da me nesto narocito smeta... A razlika izmedju te dvije firme? Generalno, postoji ili ne?
Vjerujem da i jedne i druge dobro koce. I jel ima na sto treba nesto extra pripaziti jos kod tog mijenjanja?

Fala vam na odgovorima. :)
ATE power disc bi me kostal oko 700 kuna komad. 305mm.


Vrh
   
PostPostano: pon srp 06, 2009 9:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Čini mi se da je i EBC oko te cifre po komadu. ATE nisam nikada imao, ali sam čuo samo dobre stvari o njima.

Kod montaže klasika, dobro očistiti površinu na koju naliježe disk, prvih par desetaka km ne pregrijavati kočnice i to je to. Obavezno promijeni i kočionu tekućinu ako nisi već duže vrijeme.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto srp 07, 2009 9:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
E pa Branimir daj upali taj mob vec jednom, cijeli bozji dan te zovem, od jutra pa do sad....
Pa di si?
Kroz vikend sam bio na moru, jučer zaboravio napuniti mobitel, sad je sve u redu. ;)
Citat:
ne znam jel se to isplati bas za ovak voznju, radje te novce utucem u "mrak" diskove i plocice.
S tom varijantom bih se složio. Imam isti problem sa kočnicama, ali ću ih dotjerati kad poderem ove postojeće diskove. Sad su na 95000 km.

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 07, 2009 9:56 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
2 Branimir: nema neke prevelike razlike u osjećaju prilikom kočenja između standardnih gumenih i teflonskih lajtunga sa opletom.
Iz toga zaključujem da su serijski lajtunzi prilično dobri i da se ne rastežu previše kad se ulje zagrije.
Ne znam kak se Alan vozi, ali prema svojem iskustvu kočnice su dovoljno dobre za svakodnevnu normalnu uporabu, iako treba jače stiskati u odnosu na neke druge aute s kojima sam imao doticaja. Dobro za doziranje (nema cukanja) ali traži jaču nogu i manji respekt prema papučici.
I kad sam bio na Grobniku nije bilo nikakvih problema sa kočenjem niti pregrijavanjem, ali da osjećaj na papučici može biti bolji to svakako da.

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 07, 2009 11:45 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ako su ti serijski lajtunzi zdravi, ja ih ne bih dirao na tvom mjestu. Sa boljim diskovima i agresivnijim pločicama smanjit će se i potrebna sila pritiskanja papučice za kočenje.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto srp 14, 2009 11:06 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub stu 29, 2008 6:50 pm
Postovi: 317
Vozi: s60 2.4D
Lokacija: Bjelovar
ja prije nekih dvadesetak dana mijenjao prednje pločice, stavio TRW i mogu kazat da sam zadovoljan.
išlo se malo na more i do Cavtata i nazad bez brige, nema škripanja, cviljenja niti nekih drugih neželjenih zvukova. što je bolja nizbrdica bolje grizu

_________________
do not repair something if it is not broken


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan