Sada je: ned tra 28, 2024 2:45 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet srp 09, 2009 12:28 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet srp 02, 2009 12:56 pm
Postovi: 45
Vozi: S80 D5
Lokacija: Novi Zagreb
Pozdrav!Ukratko,primjetio sam u zadnje vrijeme,najčešće prilikom prvog paljenja i kretanja da mi mjenjač ne želi prebacivati brzine nego vozi u drugoj ili trećoj do 5500,a kada pustim gas drzi na 2000 i šalta gore dole konstantno.Nakon nekoliko paljenja i km sve se vraća u normalu. Inače mi več neko vrijeme svjetli žuta strelica za koju su mi rekli u servisu da je selektor brzina,ali da to nema veze sa ovim. Da li je netko imao sličan problem i moze li se negdje testirati automatski mjenjač? Hvala
Zaboravih, auto ima cca 270 000 i koliko vidim u servisnoj ulje u mjenjaču nije mjenjano


Vrh
   
PostPostano: čet srp 09, 2009 1:52 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Žuta strelica znači i kvar mjenjača. :wink: Odabrao si krivi servis :!: Mogao bi biti problem ulja mada njegova izmjena je malo kompliciraniji problem.Pročačkaj po netu za opis izmjene ulja ili pričekaj da se javi Grim on je negdje našao taj link

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet srp 09, 2009 2:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Kod mene je na T5Ru bio slican problem. Nije htio prebacit brzine i palio je strelicu. Problem je bio pn-switch, zamijenjen kod Biskupa. Nakon toga je mjenjac radio bez greske.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet srp 09, 2009 2:54 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Možda će ispast glupo pitanje ,ali imaš li dosta ulja u getribi :?:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: čet srp 09, 2009 4:31 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet srp 02, 2009 12:56 pm
Postovi: 45
Vozi: S80 D5
Lokacija: Novi Zagreb
bilo bi super ako je samo do pn-switch-a,mislim da sam vidio da i nije tako skup?!
ulja u getribi ima dovoljno,jedino sto nije nikad mjenjano, to sam mislio prvo napraviti


Vrh
   
PostPostano: čet srp 09, 2009 9:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Chris, kad ti se to iduce dogodi, stani, ugasi auto i 10ak puta prodji sa rucicom od P do R. Upali i tad bi trebalo sve radit ok ako je pn-switch. Meni je pomagalo, no nije trajno rjesenje...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet srp 09, 2009 11:31 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet srp 02, 2009 12:56 pm
Postovi: 45
Vozi: S80 D5
Lokacija: Novi Zagreb
Hvala na savjetima i nadam se da će mi to pomoći,barem privremeno dok ne posjetim Varaždin


Vrh
   
PostPostano: pet srp 10, 2009 9:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ulje svakako promijeni. AT getribe najčešće krepavaju zbog osnovnog ne održavanja, tj. promjene ulja. A popravci koštaju bolesno puno. Dva slučaja unutar zadnja tri mjeseca, frendu na Renaultu Vel Satis-u krepala getriba, popravak 20 000 kn. Drugom frendu na Peugeot-u 607, cifre su se kretale u rasponu od 12-20 000 kn. Na kraju je imao sreće, pa je naletio na rabljenu u ok stanju za "samo" 6 000 kn. Obojica nikada nisu mijenjali ulje.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet srp 10, 2009 9:27 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Slazem se sa deckima, definitivno promijeni ulje. Trosak parsto kuna, a sigurno ces mirnije spavat.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 1:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
... a sigurno ces mirnije spavat...
Uskoro idem na redovni godišnji servis na 260.000 km, mjenjač radi besprijekorno. Ni prethodni vlasnik nije s njim imao problema, ali je ulje preventivno promijenio na 130.000 km.
Iako je o ovim automatskim mjenjačima na forumu puno toga napisano, dilema je ostala: ipak ga promijeniti i mirnije spavat, ili se držati one "Mujo nahrani svinje i ništa ne diraj" pa ne čačkati mjenjač koji odlično radi... i mirnije spavat?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 1:42 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub ruj 19, 2009 1:13 pm
Postovi: 559
Vozi: S80 ph2 D5 AWD
Lokacija: Zagreb
ja sam na svojim i službenim automaticima mjenjao ulje u automatskoj getribi svakih 50.000 km

ima jedan čika oko Varaždina koji vrlo uspješno rastavlja i popravlja automatike - ono što servis prodaje u kompletu kao jedan dio od 20.000kn on rastavi u dijelove i naručuje samo ono kaj se potrošilo


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 7:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 4:29 pm
Postovi: 1789
Lokacija: Sv. Ivan Zelina
to i mene zanima, jel pustiti da radi kak radi do sad.
ili mjenjati ulje, pa se mozda havarija dogodi?!?

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-

pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 8:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
AT mjenjač zahtijeva servis isto kao i motor ili zamjena disk pločica koje su dotrajale,na svom bivšem zelenku
dok je još imao AT mjenjao sam ulje mada je sve radilo kak treba ali nakon izmjene staro ulje je više
ličilo na ulje iz friteze nakon naporne smijene nego na ulje koje bi trebalo podmazivati i hladiti getribu.
Nenad je na dosta AT-getriba mjenjao ulje i nakon toga su auti puno bolje šaltali.
Po meni kak Grim veli parsto kuna i mirnije spavaš.

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 8:42 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Ne kuzim kaj svi radite cirkus od te zamjene ulja. Naravno da je boje zamijeniti ulje. Te price o dizanju taloga i nemam pojma kaj jos su urbana legenda. Lijepo slijedi uputstva i OBAVEZNO 10 PUTA PROVJERI JESI LI KUPIO PRAVO ULJE jer krivo ulje je uzrok kasnijih problema u 99% slucajeva.

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: uto sij 17, 2012 2:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Prije par dana, primijetio sam sljedeće: dok je motor (pa i mjenjač) hladan, sve je ok. Kad se zagrije, prilikom kretanja vozila s mjesta (znači šaltanja iz N u D ili R) osjeti se kao da mjenjač nije spojio iz prve nego sa zakašnjenjem. Nema nikakvog lupanja, trzanja, već je osjećaj sličan onome kao kad 4-cilindraš radi na 3 cilindra pa "preskače". Ovo se osjeti samo kod kretanja vozila iz mjesta, kad ubacim u D ili R. Ako ga držim u D ili R na mjestu s pritisnitom kočnicom, zna se osjetiti više puta.

Motor na leru radi mirno, a u vožnji nema nikakvih problema - nakon kretanja šalta normalno sve do četvrte i natrag. Količina ulja u mjenjaču je ok, boja ulja je ok, nema nikakvih neuobičajenih zvukova ni mirisa.

Btw. gore sam slučajno krivo napisao: prethodni vlasnik nije ulje mijenjao na 130.000 km nego na 130.000 milja, što znači da ulje sada ima oko 60.000 km.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan