VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=3776
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  Chris850 [ čet srp 09, 2009 12:28 pm ]
Naslov:  850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

Pozdrav!Ukratko,primjetio sam u zadnje vrijeme,najčešće prilikom prvog paljenja i kretanja da mi mjenjač ne želi prebacivati brzine nego vozi u drugoj ili trećoj do 5500,a kada pustim gas drzi na 2000 i šalta gore dole konstantno.Nakon nekoliko paljenja i km sve se vraća u normalu. Inače mi več neko vrijeme svjetli žuta strelica za koju su mi rekli u servisu da je selektor brzina,ali da to nema veze sa ovim. Da li je netko imao sličan problem i moze li se negdje testirati automatski mjenjač? Hvala
Zaboravih, auto ima cca 270 000 i koliko vidim u servisnoj ulje u mjenjaču nije mjenjano

Autor/ica:  nenad [ čet srp 09, 2009 1:52 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

Žuta strelica znači i kvar mjenjača. :wink: Odabrao si krivi servis :!: Mogao bi biti problem ulja mada njegova izmjena je malo kompliciraniji problem.Pročačkaj po netu za opis izmjene ulja ili pričekaj da se javi Grim on je negdje našao taj link

Autor/ica:  grimreaper [ čet srp 09, 2009 2:07 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

Kod mene je na T5Ru bio slican problem. Nije htio prebacit brzine i palio je strelicu. Problem je bio pn-switch, zamijenjen kod Biskupa. Nakon toga je mjenjac radio bez greske.

Autor/ica:  dugi [ čet srp 09, 2009 2:54 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

Možda će ispast glupo pitanje ,ali imaš li dosta ulja u getribi :?:

Autor/ica:  Chris850 [ čet srp 09, 2009 4:31 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

bilo bi super ako je samo do pn-switch-a,mislim da sam vidio da i nije tako skup?!
ulja u getribi ima dovoljno,jedino sto nije nikad mjenjano, to sam mislio prvo napraviti

Autor/ica:  grimreaper [ čet srp 09, 2009 9:45 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

Chris, kad ti se to iduce dogodi, stani, ugasi auto i 10ak puta prodji sa rucicom od P do R. Upali i tad bi trebalo sve radit ok ako je pn-switch. Meni je pomagalo, no nije trajno rjesenje...

Autor/ica:  Chris850 [ čet srp 09, 2009 11:31 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

Hvala na savjetima i nadam se da će mi to pomoći,barem privremeno dok ne posjetim Varaždin

Autor/ica:  tcode [ pet srp 10, 2009 9:25 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

Ulje svakako promijeni. AT getribe najčešće krepavaju zbog osnovnog ne održavanja, tj. promjene ulja. A popravci koštaju bolesno puno. Dva slučaja unutar zadnja tri mjeseca, frendu na Renaultu Vel Satis-u krepala getriba, popravak 20 000 kn. Drugom frendu na Peugeot-u 607, cifre su se kretale u rasponu od 12-20 000 kn. Na kraju je imao sreće, pa je naletio na rabljenu u ok stanju za "samo" 6 000 kn. Obojica nikada nisu mijenjali ulje.

Autor/ica:  grimreaper [ pet srp 10, 2009 9:27 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

Slazem se sa deckima, definitivno promijeni ulje. Trosak parsto kuna, a sigurno ces mirnije spavat.

Autor/ica:  Mrky [ čet stu 03, 2011 1:32 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

Citat:
... a sigurno ces mirnije spavat...
Uskoro idem na redovni godišnji servis na 260.000 km, mjenjač radi besprijekorno. Ni prethodni vlasnik nije s njim imao problema, ali je ulje preventivno promijenio na 130.000 km.
Iako je o ovim automatskim mjenjačima na forumu puno toga napisano, dilema je ostala: ipak ga promijeniti i mirnije spavat, ili se držati one "Mujo nahrani svinje i ništa ne diraj" pa ne čačkati mjenjač koji odlično radi... i mirnije spavat?

Autor/ica:  NeMiran [ čet stu 03, 2011 1:42 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

ja sam na svojim i službenim automaticima mjenjao ulje u automatskoj getribi svakih 50.000 km

ima jedan čika oko Varaždina koji vrlo uspješno rastavlja i popravlja automatike - ono što servis prodaje u kompletu kao jedan dio od 20.000kn on rastavi u dijelove i naručuje samo ono kaj se potrošilo

Autor/ica:  robert.g06 [ čet stu 03, 2011 7:34 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

to i mene zanima, jel pustiti da radi kak radi do sad.
ili mjenjati ulje, pa se mozda havarija dogodi?!?

Autor/ica:  MARTY [ čet stu 03, 2011 8:38 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

AT mjenjač zahtijeva servis isto kao i motor ili zamjena disk pločica koje su dotrajale,na svom bivšem zelenku
dok je još imao AT mjenjao sam ulje mada je sve radilo kak treba ali nakon izmjene staro ulje je više
ličilo na ulje iz friteze nakon naporne smijene nego na ulje koje bi trebalo podmazivati i hladiti getribu.
Nenad je na dosta AT-getriba mjenjao ulje i nakon toga su auti puno bolje šaltali.
Po meni kak Grim veli parsto kuna i mirnije spavaš.

Autor/ica:  V70 [ čet stu 03, 2011 8:42 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

Ne kuzim kaj svi radite cirkus od te zamjene ulja. Naravno da je boje zamijeniti ulje. Te price o dizanju taloga i nemam pojma kaj jos su urbana legenda. Lijepo slijedi uputstva i OBAVEZNO 10 PUTA PROVJERI JESI LI KUPIO PRAVO ULJE jer krivo ulje je uzrok kasnijih problema u 99% slucajeva.

Autor/ica:  Mrky [ uto sij 17, 2012 2:11 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20V 95 god, automatski mjenjač

Prije par dana, primijetio sam sljedeće: dok je motor (pa i mjenjač) hladan, sve je ok. Kad se zagrije, prilikom kretanja vozila s mjesta (znači šaltanja iz N u D ili R) osjeti se kao da mjenjač nije spojio iz prve nego sa zakašnjenjem. Nema nikakvog lupanja, trzanja, već je osjećaj sličan onome kao kad 4-cilindraš radi na 3 cilindra pa "preskače". Ovo se osjeti samo kod kretanja vozila iz mjesta, kad ubacim u D ili R. Ako ga držim u D ili R na mjestu s pritisnitom kočnicom, zna se osjetiti više puta.

Motor na leru radi mirno, a u vožnji nema nikakvih problema - nakon kretanja šalta normalno sve do četvrte i natrag. Količina ulja u mjenjaču je ok, boja ulja je ok, nema nikakvih neuobičajenih zvukova ni mirisa.

Btw. gore sam slučajno krivo napisao: prethodni vlasnik nije ulje mijenjao na 130.000 km nego na 130.000 milja, što znači da ulje sada ima oko 60.000 km.

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/