To se može napraviti u svakom volvo servisu. Što se tiče mašine, onih najskupljih djelova (turbo, bosch puma), to se može napraviti i u tzv. "bosch" servisu. Klimu je lako isprobat jel radi jel im je to slaba točka. Upališ i vidiš jel hladi.
No treba biti realan, predmetni auto je star najmanje 10-11 godina i teško da ćeš naći primjerak koji nema barem 250.000km jer tko je kupio taj auto taj ga je dosta vozio. S tim kilometrima i za cijenu koja je 4-5K € ne možeš očekivati da će auto biti apoteka. Kao i svaki auto u taj ćeš morati ulagati, ali ćeš se zato voziti u velikoj udobnoj i sigurnoj limuzini koja uvijek ima snage i relativno malo troši (6-8lit.). Ako je auto uredno servisiran i nije s njim divljano motor mora proć barem 400.000, a za karoseriju ne brini jer to ne može istrunut.
_________________ S 70, 2.5 TDI, '99
|