VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
D5 motor https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=596 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | Messiah [ čet kol 23, 2007 8:40 am ] |
Naslov: | D5 motor |
Evo jedno pitanje koje me jako zanima. (Za Kikija) koja je razlika u starom motoru D5 od 163 KS i novog od 185 KS?? Da li su to isti motori, i jel samo razlika u software-u tj. ECM-u?? |
Autor/ica: | mikey_rs [ čet kol 23, 2007 11:26 am ] |
Naslov: | |
Kolko je meni poznato nije isti motor te da je 'redizajniran' al Kiki će ti objasniti bolje... |
Autor/ica: | KIKIR6 [ čet kol 23, 2007 3:00 pm ] |
Naslov: | Re: D5 motor |
Citat: Evo jedno pitanje koje me jako zanima. (Za Kikija)
koja je razlika u starom motoru D5 od 163 KS i novog od 185 KS?? Da li su to isti motori, i jel samo razlika u software-u tj. ECM-u?? Ima dosta razlike, sam motor je razvijen iz starog D5 Drugačiji turbo, ima sistem zatvaranja usisne grane,injektori,komplet EMS, usis, ispuh |
Autor/ica: | DJ [ čet kol 23, 2007 3:23 pm ] |
Naslov: | |
Stari motori 2.4D i D5 (130KS i 163KS) su isti - razlika je samo u softwareu. Analogno nema razlika (osim softwarea) kod novih motora 2.4D i D5 (163KS i 185KS). Iz starijeg motora se kod ozbiljnih tunera izvlaci oko 197Hp / 470Nm, a iz novijeg oko 220Hp / 455Nm. |
Autor/ica: | tcode [ čet kol 23, 2007 3:31 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Stari motori 2.4D i D5 (130KS i 163KS) su isti - razlika je samo u softwareu.
Super, ako su isti, a razlika je samo u software-u, što "ozbiljnije tunere" sprečava da i na starije motore stave isti software, pa izvuku i iz njih 220 HP????
Analogno nema razlika (osim softwarea) kod novih motora 2.4D i D5 (163KS i 185KS). Iz starijeg motora se kod ozbiljnih tunera izvlaci oko 197Hp / 470Nm, a iz novijeg oko 220Hp / 455Nm. |
Autor/ica: | DJ [ čet kol 23, 2007 3:33 pm ] |
Naslov: | |
Nismo se razumijeli ... Napisao sam (bar se nadam): Stari 2.4D = stari D5, novi 2.4D = novi D5 a ne: Stari 2.4D = stari D5 = novi 2.4D = novi D5 |
Autor/ica: | grimreaper [ čet kol 23, 2007 6:03 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Nismo se razumijeli ... Napisao sam (bar se nadam):
Meni se vise cini da je novi D5 = nista, a novi 2.4d = stari D5. Kaj ne?
Stari 2.4D = stari D5, novi 2.4D = novi D5 |
Autor/ica: | tcode [ čet kol 23, 2007 6:03 pm ] |
Naslov: | |
Istina, krivo sam te shvatio. Ipak nisam siguran da je to baš tako kao što tvrdiš, obično su kod jačih modela i nešto veće turbine, no to ne tvrdim jer nisam u svom životu pogledao niti jedan diesel S60 ispod haube. ![]() |
Autor/ica: | DJ [ čet kol 23, 2007 6:57 pm ] |
Naslov: | |
Jos jedanput sam provjerio podatke ... Grim: sigurno postoji razlika izmedju starog D5 i novog 2.4D ... Ako nista drugo, razlika u kompresiji to pokazuje. tcode: Nemam nigdje podataka o "periferiji". Blok motora je sigurno isti, dok turbina ... Ne znam. Ipak ostajem kod misljenja da je razlika samo u softwareu, inace mi nije jasno zasto tuneri ne bi koristili potencial vecih turbina i slicnog. Nisam nasao niti jednog tunera, koji bi npr. novog D5 tunirao na vise konja nego novog 2.4D. Sabrani podaci sa interneta: Stari motor: Za OBA modela: Code D5244T Manufacturer Volvo Type S-5 Wet sumped DOHC 20 valves total 4 valves per cylinder Main bearings Construction aluminium block & head Bore × stroke 81.00mm × 93.20mm 3.19 in × 3.67 in Bore/Stroke ratio 0.87 Displacement 2401 cc (146.518 cu in) Unitary capacity 480.2 cc/cylinder Compression ratio 18.00:1 Za 2.4D: Max. output 129.8 PS (128.0 bhp) (95.4 kW) @4000 rpm Max. torque 280.0 Nm (207 lbft) (28.6 kgm) @1750 rpm Maximum rpm Coolant Water Specific output 53.3 bhp/litre 0.87 bhp/cu in Specific torque 116.62 Nm/litre Za D5: Max. output 162.2 PS (160.0 bhp) (119.3 kW) @4000 rpm Max. torque 340.0 Nm (251 lbft) (34.7 kgm) @1750 rpm Maximum rpm Coolant Water Specific output 66.6 bhp/litre 1.09 bhp/cu in Specific torque 141.61 Nm/litre Novi D5: 2.4D / D5 Configuration Transverse Transverse 20 valve 20 valve Cylinders 5 5 Engine capacity, cc 2400 2400 Bore & stroke, mm 81 x 93.1 81 x 93.1 Max. output ECE PS 163 185 kw 120 136 rpm 4000 4000 Max. torque ECE Nm 340 400 rpm 1750-2750 2000-2750 Octane rating Diesel Diesel Fuel system Common Rail Common Rail direct injection direct injection Compression ratio 17.3:1 17.3:1 Novosti kod novog motora: Improved performance with lower emissions 13 percent gain in power, 17.5 percent gain in torque Larger, electronically controlled turbocharger Improved fuel injection system More powerful engine management system More efficient EGR system Maintenance-free particulate filter Six-speed gearboxes (manual and automatic) Wikipedia o D5 motorima: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_D5_engine Citat: There are two generations of D5 engines. The first generation was introduced in 2001; the second generation was introduced in 2005. The second generation has a reduced compression ratio, a water cooled VNT turbocharger with a bigger compressor and an electric servo motor to adjust the vanes, an improved EGR system, a throttle valve, revised intake and exhaust ports and a newer generation of common-rail direct injection with improved injectors.
Jos jedna vazna razlika: stari motori su EURO3, novi su EURO4.
Volvo has a special version of the D5 for use in the S40, V50 and C70 models that produces 180 hp and 350 NM of torque. The engine compartments of these cars are smaller so the engine has a different intake manifold and other parts. |
Autor/ica: | KIKIR6 [ čet kol 23, 2007 9:37 pm ] |
Naslov: | Re: D5 motor |
Citat: Citat: Evo jedno pitanje koje me jako zanima. (Za Kikija)
koja je razlika u starom motoru D5 od 163 KS i novog od 185 KS?? Da li su to isti motori, i jel samo razlika u software-u tj. ECM-u?? Ima dosta razlike, sam motor je razvijen iz starog D5 Drugačiji turbo, ima sistem zatvaranja usisne grane,injektori,komplet EMS, usis, ispuh A kaj se mučite pa sam vam to sve napisao u gornjem tekstu samo u skračenom obliku jer nisam imal vremena,, I novi 2,4D je isti kao i novi D5 samo kaj je softverski spušten na 163 KS |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |