VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

cukanje S80-tke
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=606
Stranica: 1/3.

Autor/ica:  nucleus [ sub kol 25, 2007 4:05 pm ]
Naslov:  cukanje S80-tke

moj tutač ima 170ks, 125 kw 2.4 svima dobro poznati motor sa 243000 km i počeo se javljati jedan problem!!
počeo je cukati. cukanje je najizraženije dok je motor hladan a čim se zagrije i dalje trza ali malo manje. koji put imam osječaj da ne vuče kako spada i potršnja se povečala (još nisam izmjerio jer nisam stigao).

osim na niskim okretajima (oko 2k) gdje jače trza, javlja se trzanje točno na 2,5k i 3k i dalje poslije na višim okretajima ništa. pošto imam plin, trza i na plinu gdje se jače osjeti !!! izbacio je čak i grešku koja kaže da u jednom od cilindara smjesa nije bila dobra (cyl num. 2 missfired), ta greška se javila za sada dva puta!!!!

ima li ko kakvu preporuku. servisi su redoviti MAF-ač čišćen prije 7k km, filter zraka nedavno :!:

Autor/ica:  mikey_rs [ sub kol 25, 2007 4:38 pm ]
Naslov: 

Kak ti je stanje sa svječicama?

Autor/ica:  gonzo [ sub kol 25, 2007 5:28 pm ]
Naslov: 

pregledaj na cil br. 2 kabal,bobinu,svjećicu i vidi jel dobro uštekan konektor od injektora(dizne)

Autor/ica:  nucleus [ sub kol 25, 2007 9:31 pm ]
Naslov: 

svjećice su NGK 136,00 kn kom i rekli su da su dobre !!!
s tim svećkama sam napravio oko 50000 km.

neznam kakve veze ima konektor od injektora ili ti ga dizne kad plin ima svoj set dizni a benzin svoj set :?:

Autor/ica:  gonzo [ sub kol 25, 2007 9:37 pm ]
Naslov: 

tek sam sad vidio da voziš na plin al svejedno u tih 50 tisuća si trebao promjenit svjećice barem 2 puta a najbolje je svakih 20 tisuća tako da prvo vidi svjećke prije nego nastavimo dalje pogađat .
ps. zlayi je jednom 1 svjećica totalno izgorila od plina nakon 20-25 tisuća km čak je i orginalna bila a da ti ne spominjem neke zamjenske.

Autor/ica:  franjo [ sub kol 25, 2007 10:37 pm ]
Naslov: 

imao sam sličan problem na bivšim autima (reno 21, fiat marea),cukanje se znalo tu i tamo javiti. Problem sam riješavao na način da bih skinuo minus kabl s akumulatora na pola sata, time bih resetirao komp i problem bi bio riješen. "Majstor" mi je objasnio da je problem u tome što komp od auto nakon nekog vremena zbog plina počne stvarati krivu smjesu zraka i goriva/plina pa dolazi do piz....ja.

Autor/ica:  DJ [ sub kol 25, 2007 11:48 pm ]
Naslov:  Re: cukanje S80-tke

Citat:
moj tutač ima 170ks, 125 kw 2.4 svima dobro poznati motor sa 243000 km i počeo se javljati jedan problem!!
počeo je cukati. cukanje je najizraženije dok je motor hladan a čim se zagrije i dalje trza ali malo manje. koji put imam osječaj da ne vuče kako spada i potršnja se povečala (još nisam izmjerio jer nisam stigao).

osim na niskim okretajima (oko 2k) gdje jače trza, javlja se trzanje točno na 2,5k i 3k i dalje poslije na višim okretajima ništa. pošto imam plin, trza i na plinu gdje se jače osjeti !!! izbacio je čak i grešku koja kaže da u jednom od cilindara smjesa nije bila dobra (cyl num. 2 missfired), ta greška se javila za sada dva puta!!!!

ima li ko kakvu preporuku. servisi su redoviti MAF-ač čišćen prije 7k km, filter zraka nedavno :!:
Hm, zanimivljivo ... Izgleda da ja imam prvi stadij iste bolesti ... Kod mene kad je motor skroz hladan negdje oko 2.000 rpm osjetim kao da auto vrlo lagano zakaslje ... Ali cim se motor zagrije (sto je dosta brzo) trzanje nestaje. Isto tako, iznad 2.000rpm nema ni traga trzanju.

Auto je bio nedavno na redovitom servisu (160.000), ali trzanje je ostalo isto. Nazalost nemam pojma da li su mijenjali svjecice ili ne ...

Autor/ica:  Izy [ ned kol 26, 2007 8:31 am ]
Naslov:  Re: cukanje S80-tke

Citat:
...izbacio je čak i grešku koja kaže da u jednom od cilindara smjesa nije bila dobra (cyl num. 2 missfired
AFAIK "cyl. num. 2 missfired" je greška koja nema veze sa mješavinom nego sa paljenjem. Naime dolazi ti do knockinga u drugom cilindru zbog problema sa električnom instalacijom tog cilindra. dakle kontroliraj svječice, kablove i bobine! Ako se problem javlja većinom dok je auto vruć onda je veća vjerojatnost da je problem u bobini...

Autor/ica:  nucleus [ ned kol 26, 2007 10:33 am ]
Naslov: 

fala na savjetima, bacit ću pogled za vikend čim se vrnem pa ćemo vidjeti :!:

Autor/ica:  KIKIR6 [ ned kol 26, 2007 10:28 pm ]
Naslov: 

Kaj sad ti je na drugom "missfire" prije je bilo na trečem kad smo gledali auto a onda je Nikola zamjenio bobine, ako je stavio 3 na 2, onda te je..e bobina, i to može biti uzrok cukanja,,

Inače vidim da i drugi imaju problema sa cukanjem na hladno, dokazano je da sva naša goriva nemaju toliko oktano koliko piše pa se događa da auti cukaju na hladno,, najbolje je koristiti gorivo Tifon-a i to što više oktana (98) neznam dali oni imaju 100 oktana, ili OMV 100.

Ja isto imam taj problem sa cukanjem na oko 2000 okretaja, najviše se osječa kad je hladan i pod klimom, ponekad ide ko avion a ponekad mu dođe da vuče dobro do 3000 okretaja, a onda neide dobro poslije, a kad zeza do 3000 onda ide dobro poslije,, U međuvremenu sam mijenjal dizne jer sam stare dal očistiti i onda je auto super išao ali je bio problem ga upaliti nakon 10 min stajanja jer je ukapavao gorivo te zbog toga sumnjam na gorivo ( znači kad je dobival više goriva kroz sjeb. dizne je dobro radio) A to mu nemam gdje podesiti da dobiva više goriva..mada sad kad točim OVM 100 i kad ga svaki dan vozim cca 180 km je to puno manje nego kad sam ga vozil samo gradsku rutu,, auto sad troši 7 lit. na 100 km a vozim se starom cestom do Zeline i onda po autoputu do ZG i po gradu (kreni stani ) a kad po staroj cesti idem preticat radim to u 2 brzini i navijam ga do 7t okretaja, tak da je to super potrošnja.

Drugi tjedan ga budem probal natočiti na Tifonu pa da vidim,, a i moral bi si uzeti malo više vremena da to riješim, jer za svoj auto nemam nikad vremena, javim zapažanja :idea:

Autor/ica:  gonzo [ ned kol 26, 2007 10:40 pm ]
Naslov: 

kiki kad zlayin isto tako nije htjeo palit nakon 10 min stajanja uzrok je bio neispravan regulator pritiska goriva i otkad je to promjenio auto pali ko blesav :lol:

Autor/ica:  iggy [ ned kol 26, 2007 11:58 pm ]
Naslov: 

Citat:
kiki kad zlayin isto tako nije htjeo palit nakon 10 min stajanja uzrok je bio neispravan regulator pritiska goriva i otkad je to promjenio auto pali ko blesav :lol:
I kod mene Zlaj sumnja na isti problem, ali moj ne cuka u vožnji nego samo ima problem sa paljenjem, treba mu malo duže da upali na toplo ili cca 10 min. Kad dodam gas pri paljenju, onda upali, što nikad nisam trebao raditi u prijašnjim autima (bez frgića). Budem vidio, nisam ovaj tjedan uspio otići na dijagnostiku u Vž, a u zagrebu mi se neda.

Autor/ica:  gonzo [ pon kol 27, 2007 8:06 am ]
Naslov: 

nije ni zayin cukao probaj poromjenit >FPR bit che to ok :wink:

Autor/ica:  zlaya [ pon kol 27, 2007 8:57 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
kiki kad zlayin isto tako nije htjeo palit nakon 10 min stajanja uzrok je bio neispravan regulator pritiska goriva i otkad je to promjenio auto pali ko blesav :lol:
I kod mene Zlaj sumnja na isti problem, ali moj ne cuka u vožnji nego samo ima problem sa paljenjem, treba mu malo duže da upali na toplo ili cca 10 min. Kad dodam gas pri paljenju, onda upali, što nikad nisam trebao raditi u prijašnjim autima (bez frgića). Budem vidio, nisam ovaj tjedan uspio otići na dijagnostiku u Vž, a u zagrebu mi se neda.
To su i kod mene simptomi bili i 99% je FPR, cijena je negdje oko 600kn.

Autor/ica:  zmajchek [ pon kol 27, 2007 1:11 pm ]
Naslov: 

mozda su ti filteri od plina zmazani?

Stranica: 1/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/