Sada je: ned tra 28, 2024 3:05 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 47 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto sij 04, 2011 12:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Taj kiler kad procuri ne procuri bez veze :wink: Kod turbaka u pravilu znači da je otišla brtva glave i onda nabije kompresiju u rashladni sustav a taj kilerčič je najslabija točka ako čep na posudi besprijekorno ne funkcionira(a u gro slučajeva ne funkcionira),te bi stoga prije promjene istog trebalo ustanoviti dali motor nabija kompresiju u rasladni sustav :wink:
Pošto znam sljedeče pitanje :D ajmo ovako:Nakon malo žešče vožnje treba auto ostaviti na mjestu da radi u leru dok se ne upali ventilator i u gasi.Nakon toga bi se čep rasladne tekučine morao dati otvoriti bez da voda iz posude krene van.Ako kreče vrlo naglo i burno onda je brtva u k.
Napominjem da određeni tlak u sustavu uvijek postoji te netreba previše zabrinjavati ako kod odvrtanaja čepa se čuje "čuh" to je normalno,samo nesmije nakon gašenja ventilatora voda iči van.
Postoji i još jedna mogučnost.Ako je pukla negdje posuda za vodu ili crijeva od istog sistema moguče je da u procesu hlađenja i zagrijavanja dođe do toga da u sistem uđe zrak te samim tim poveča tlak u sustavu pa rezultat može biti varljiv.Znači potrebno je vrlo pažljivo provijeriti sustav da negdje ne propušta što je vidljivi ako je u sistemu antifriz jer on ostavlja trag.Iz iskustava posuda od vode puca na onom maloj cijevčici oja služi za povrat vode u posudu ili na podnožju čepa(malo ga treba prodrmati dok radi motor i ako pušta počet če se pojavljivati mjehuriči)
I da poplovnih kilera više nemam,jer je to potrošna roba a kod kupovine zamjenskih pazite što uzimate jer mnogi "made in china"imaju takav slab protok kroz svoje sače da si na tome nemožete zagrijati niti nožni palac :wink:

Ps:Nadam se da ovaj savjet vrijedi onih 100kn uloženih u članstvo VKH-a :!:
Da, brtva je kao što si rekao u k. Javim se na PM.
S druge strane kad malo razmislim, je li to zaista simptom brtve glave? Ne želim pametovati, samo razmišljam. Nikada prije nije nedostajalo antifriza u posudi, motor se ne pregrijava niti se ikad pregrijao, gumena crijeva nisu tvrda pod pritiskom, ulje u motoru tj. na štangici mjerača i čepu je čisto - nema emulzije, a naglo otvoriti čep posude neposredno nakon gašenja ventilatora? Pa sistem je pod stalnim pritiskom (ne znam točno koliki pritisak treba biti), nije li normalno da tada ide van? Nije li pametnije popraviti curenje / promijeniti taj mali kiler pa pratiti neko vrijeme kaj se događa? Naravno, promijeniti i čep jer čep posude je vjerovatno, kako si i sam rekao, neispravan tj. ne pušta kao što bi trebao ili ne pušta uopće.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: uto sij 04, 2011 4:20 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
čep otvara na 1,5 bara,mislim da je normalno kad ga otvoriš da malo poraste nivo vode u posudi
e sad, ako čep na 1,5 bar ne otvori to mora negdi izbiti
ako imaš sivi čep, ti su bili loši i kasnije su zamjenjeni sa zelenim, iako je na oba ista oznaka (150kPa)
kad skineš obloge i ugledaš kiler, znaćeš što je

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: uto sij 04, 2011 5:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
čep otvara na 1,5 bara,mislim da je normalno kad ga otvoriš da malo poraste nivo vode u posudi
e sad, ako čep na 1,5 bar ne otvori to mora negdi izbiti
ako imaš sivi čep, ti su bili loši i kasnije su zamjenjeni sa zelenim, iako je na oba ista oznaka (150kPa)
kad skineš obloge i ugledaš kiler, znaćeš što je
Zasad sam danas nabavio čep i to baš taj zeleni jer je bijeli / sivi u k. i očito ne radi pa normalno da tlak mora negdje izbit.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: uto sij 04, 2011 5:57 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ne tvrdim da je brtva!Ja sam samo iznio svoja iskustva.Promijeni klier i ostalo pa ako se to ponovi znaš na čemu si :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto sij 04, 2011 7:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ne tvrdim da je brtva!Ja sam samo iznio svoja iskustva.Promijeni klier i ostalo pa ako se to ponovi znaš na čemu si :wink:
Da uzmem onda onaj u AHC ili :?:

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: uto sij 04, 2011 8:34 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Možeš :wink: Smiješni novci pa ak i nebude dobar nije strašno :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto sij 04, 2011 10:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Možeš :wink: Smiješni novci pa ak i nebude dobar nije strašno :wink:
Pa jest, a i kineski je pa ak to bude baš tak kak si rekel da ne grije baš najbolje, nikom niš jer na cjeniku ionako piše da je to hladnjak za grijanje :lol:.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: čet sij 06, 2011 10:36 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ne tvrdim da je brtva!Ja sam samo iznio svoja iskustva.Promijeni klier i ostalo pa ako se to ponovi znaš na čemu si :wink:
A jesi li ga voljan ti mijenjati u nedjelju :?: Imat ćeš šegrta :wink:

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: čet sij 06, 2011 9:35 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Citat:
Ne tvrdim da je brtva!Ja sam samo iznio svoja iskustva.Promijeni klier i ostalo pa ako se to ponovi znaš na čemu si :wink:
A jesi li ga voljan ti mijenjati u nedjelju :?: Imat ćeš šegrta :wink:
A zakaj tu vijek dočeka mene :?:
Javis se da vidim jel bu vremena :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet sij 07, 2011 6:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Ne tvrdim da je brtva!Ja sam samo iznio svoja iskustva.Promijeni klier i ostalo pa ako se to ponovi znaš na čemu si :wink:
A jesi li ga voljan ti mijenjati u nedjelju :?: Imat ćeš šegrta :wink:
A zakaj tu vijek dočeka mene :?:
Javis se da vidim jel bu vremena :D
Jbg, loše vrijeme, nemrem na cesti, a garaže ni na vidiku.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: pet sij 07, 2011 9:23 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Jeli je ovo kiler koji se traži :?: http://www.ahc.hr/index.php/proizvodi/h ... -volvo-850" onclick="window.open(this.href);return false;
Buraz, hvala na linku - naručio, stiže danas - stiglo.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: pet sij 07, 2011 6:48 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri pro 10, 2008 11:16 am
Postovi: 1357
Vozi: 850 2.0 plin
Lokacija: Koprivnica
Citat:
Citat:
Jeli je ovo kiler koji se traži :?: http://www.ahc.hr/index.php/proizvodi/h ... -volvo-850" onclick="window.open(this.href);return false;
Buraz, hvala na linku - naručio, stiže danas - stiglo.
Kad ugradiš javi jel grije kak treba.

_________________
You drive BMW if you want to be someone!
You drive Mercedes if you are someone!
You drive Volvo if you don't care!


Vrh
   
PostPostano: ned sij 09, 2011 1:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Namjeravao sam otići do Nenada, ali nisam stigao nego sam samo odmaknuo tepih da vidim kak to izgleda jer otkad sam promijenio čep na posudi količina antifriza je stabilna i ne pada. Vidi se suhi trag od curenja na podu točno ispod ulaza crijeva u kiler grijanja međutim sve je suho i zasad ne curi ništa. :wink:

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned sij 09, 2011 2:46 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri pro 10, 2008 11:16 am
Postovi: 1357
Vozi: 850 2.0 plin
Lokacija: Koprivnica
Oćeš reći da je problem bio samo u čepu :?:

_________________
You drive BMW if you want to be someone!
You drive Mercedes if you are someone!
You drive Volvo if you don't care!


Vrh
   
PostPostano: ned sij 09, 2011 7:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Oćeš reći da je problem bio samo u čepu :?:
Tako izgleda :? . Ali teško je to reći s ovako kratkim gradskim vožnjama. Radnim danom napravim otprilike 2 x 5km. Tu se zaista ne stigne ni propisno zgrijat. Danas popodne sam se malo provozao i zagrijao ga, ništa nije curilo. Idući vikend ću ga otić malo bolje zgrijat i zavrtit pa ću vidjet pušta li i dalje.

_________________
850 T-5


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 47 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan