VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
pozdrav od novoga člana , pitanje S40 https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=70 |
Stranica: 1/3. |
Autor/ica: | Al_Bundy [ sri vel 21, 2007 7:56 pm ] |
Naslov: | pozdrav od novoga člana , pitanje S40 |
poštovanje ukratko da se predstavim zovem se Darko i dolazim iz Zg. trenutno sam u fazi nabavke vozila pa bih vam postavio pitanje glede modela S40 2.0 16v 1996 god, i ima prijeđenih 136 000 km. postoje li neke "slabe" točke kod ovoga modela i na što bih trebao posebno obratiti pažnju pošto je to auto star 11 god. hvala |
Autor/ica: | grimreaper [ sri vel 21, 2007 9:33 pm ] |
Naslov: | |
Moja preporuka, ne uzimaj prije modelske godine 98. Ja imam 1.8 iz 96. i auto je osjetno losiji od kasnijih serija. Sa 98. godinom je ovjes dosta uredjeniji, nove su kocnice, i jos par stvari. 96. godina nije bas sreca, te prve serije su u usporedbi sa kasnijim skroz drugi auti. Ako vec serija 40 onda definitivno 98. ili kasnije, i to 2.0T ili T4. Ta 2 motora su najbolje podesena (cak bi stavio 2.0T ispred T4), i sto je najbolje - imaju mehaniku od vecih modela. Ovi slabiji imaju Renaultove mjenjace i jos neke dijelove. Iduca preporuka bi bila da bacis oko na 850, naravno ako ti se svidja. Nije skuplji, a osjetno je bolji auto. |
Autor/ica: | tcode [ sri vel 21, 2007 11:27 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Moja preporuka, ne uzimaj prije modelske godine 98. Ja imam 1.8 iz 96. i auto je osjetno losiji od kasnijih serija. Sa 98. godinom je ovjes dosta uredjeniji, nove su kocnice, i jos par stvari. 96. godina nije bas sreca, te prve serije su u usporedbi sa kasnijim skroz drugi auti.
2.0T može biti ispred T4 jedino zbog niže grupe prilikom plaćanja osiguranja Ako vec serija 40 onda definitivno 98. ili kasnije, i to 2.0T ili T4. Ta 2 motora su najbolje podesena (cak bi stavio 2.0T ispred T4), i sto je najbolje - imaju mehaniku od vecih modela. Ovi slabiji imaju Renaultove mjenjace i jos neke dijelove. Iduca preporuka bi bila da bacis oko na 850, naravno ako ti se svidja. Nije skuplji, a osjetno je bolji auto. ![]() |
Autor/ica: | zlaya [ čet vel 22, 2007 7:53 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Moja preporuka, ne uzimaj prije modelske godine 98. Ja imam 1.8 iz 96. i auto je osjetno losiji od kasnijih serija. Sa 98. godinom je ovjes dosta uredjeniji, nove su kocnice, i jos par stvari. 96. godina nije bas sreca, te prve serije su u usporedbi sa kasnijim skroz drugi auti.
2.0T može biti ispred T4 jedino zbog niže grupe prilikom plaćanja osiguranja Ako vec serija 40 onda definitivno 98. ili kasnije, i to 2.0T ili T4. Ta 2 motora su najbolje podesena (cak bi stavio 2.0T ispred T4), i sto je najbolje - imaju mehaniku od vecih modela. Ovi slabiji imaju Renaultove mjenjace i jos neke dijelove. Iduca preporuka bi bila da bacis oko na 850, naravno ako ti se svidja. Nije skuplji, a osjetno je bolji auto. ![]() ![]() |
Autor/ica: | Al_Bundy [ čet vel 22, 2007 8:06 am ] |
Naslov: | |
hvala na odgovorima , to što vi kažete je u redu samo sam jako ograničen sa buđetom ( 5500 €) . ako se nađe takav auto za te novce neču uopče dvojiti oko toga . |
Autor/ica: | grimreaper [ čet vel 22, 2007 9:46 am ] |
Naslov: | |
Citat: hvala na odgovorima , to što vi kažete je u redu samo sam jako ograničen sa buđetom ( 5500 €) .
Zugs je za te novce dobio V40 2.0T iz 98.
ako se nađe takav auto za te novce neču uopče dvojiti oko toga . |
Autor/ica: | grimreaper [ čet vel 22, 2007 9:50 am ] |
Naslov: | |
Citat:
2.0T može biti ispred T4 jedino zbog niže grupe prilikom plaćanja osiguranja
I 2.0T je preko 110kW pa spadaju u istu klasu.![]() No, i dalje mislim da je 2.0T bolji izbor iz sljedecih razloga: - T4 grublje razvija snagu, i duze je mrtav (veci turbo) pa je za svakodnevnu voznju losiji izbor - 200KS je ruku na srce previse za sasiju serije 40 (govorim o serijskim autima, ne o preradama) - 2.0T manje trosi (zugsov trosi cak manje i od mog 1.8) - na kraju krajeva, i ljudi iz Volva kazu da je 2.0T najbolji motor u toj seriji hehe Dakle, ovo je sve sa stajalista "civilne primjene". Ako cemo o osnovi za tuning, onda je prica drugacija. |
Autor/ica: | tcode [ čet vel 22, 2007 10:07 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
2.0T može biti ispred T4 jedino zbog niže grupe prilikom plaćanja osiguranja
I 2.0T je preko 110kW pa spadaju u istu klasu.![]() No, i dalje mislim da je 2.0T bolji izbor iz sljedecih razloga: - T4 grublje razvija snagu, i duze je mrtav (veci turbo) pa je za svakodnevnu voznju losiji izbor - 200KS je ruku na srce previse za sasiju serije 40 (govorim o serijskim autima, ne o preradama) - 2.0T manje trosi (zugsov trosi cak manje i od mog 1.8) - na kraju krajeva, i ljudi iz Volva kazu da je 2.0T najbolji motor u toj seriji hehe Dakle, ovo je sve sa stajalista "civilne primjene". Ako cemo o osnovi za tuning, onda je prica drugacija. ![]() Što se tiče tuning potencijala T4 motora, u pravu si. Da je T4 duže duže mrtav, i tu si u pravu, ali ne zbog veće turbine, jer turbo lag je uvjetovan veličinom plinske strane turbo punjača, a u oba slučaja taj dio je isti, nego zbog serijske mape za T4. Kada Gonzo dođe na meet, demonstrirat će ti kako T4 može stvoriti tlak gotovo trenutno. Znam da to ovako čitajući zvuči kao naučna fantastika, no imat ćeš se prilike uvjeriti u to. Ti ljudi koji ti pričaju da je 2.0T najbolji motor u toj seriji ili ne znaju ili ti lažu. Nažalost, T4 za 5,5 k ojra je za sada izuzetno teško naći, pod uvjetom da liči na nešto. |
Autor/ica: | tcode [ čet vel 22, 2007 10:16 am ] |
Naslov: | |
Potrošnja T4-ke također može biti manja od 2.0T. Kako? Sa novom mapom, okretni moment se podiže po gotovo cijelom rpm području, a najviše u donjem i to zapravo pridonosi ekonomičnijoj vožnji. Naime, auto postane bitno jači i agilniji na niskim okretajima, te nije potrebno često posezati za ručicom mjenjača. Moj osobni rekord je potrošnja od 6,3l na 100 km (prije ozbiljnijih prerada). |
Autor/ica: | Don Corleone [ čet vel 22, 2007 12:17 pm ] |
Naslov: | |
Dobro nam došao! 8) |
Autor/ica: | dugi [ čet vel 22, 2007 12:52 pm ] |
Naslov: | |
Pozdrav Al_Bundy i dobro nam došao na forum nadam se da ćeš što prije kupit pilu,učlanit se u klub pa da se vidimo na jednom od sljedećih sastanaka. P.S. Nadam se da ćeš poslušat savjete od dečkih jer zbilja znaju kaj pričaju,a u to smo se uvijerili i jućer na sastanku. |
Autor/ica: | grimreaper [ čet vel 22, 2007 12:52 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
A niš, onda 2.0T uopće nema prednosti, sorry
![]() Što se tiče tuning potencijala T4 motora, u pravu si. Da je T4 duže duže mrtav, i tu si u pravu, ali ne zbog veće turbine, jer turbo lag je uvjetovan veličinom plinske strane turbo punjača, a u oba slučaja taj dio je isti, nego zbog serijske mape za T4. Kada Gonzo dođe na meet, demonstrirat će ti kako T4 može stvoriti tlak gotovo trenutno. Znam da to ovako čitajući zvuči kao naučna fantastika, no imat ćeš se prilike uvjeriti u to. Ti ljudi koji ti pričaju da je 2.0T najbolji motor u toj seriji ili ne znaju ili ti lažu. Nažalost, T4 za 5,5 k ojra je za sada izuzetno teško naći, pod uvjetom da liči na nešto. Nemoj se ljutit, ali do tih podataka sam dosao od prijatelja koji je radio na razvoju motora u Volvu. Sime je i registriran ovdje na forumu, no zbog posla nije bas aktivan. E sad ako on ne zna, onda... Sto se tice motora, ima tu jos malo cimbenika koji utjecu na ponasanje osim velicine plinske strane turbo punjača ![]() Bilo kako bilo, ja govorim iskljucivo o serijskom paketu, i mislim da se toga treba drzat. Sto se moze postic preradama nije bitno. |
Autor/ica: | tcode [ čet vel 22, 2007 1:49 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
A niš, onda 2.0T uopće nema prednosti, sorry
![]() Što se tiče tuning potencijala T4 motora, u pravu si. Da je T4 duže duže mrtav, i tu si u pravu, ali ne zbog veće turbine, jer turbo lag je uvjetovan veličinom plinske strane turbo punjača, a u oba slučaja taj dio je isti, nego zbog serijske mape za T4. Kada Gonzo dođe na meet, demonstrirat će ti kako T4 može stvoriti tlak gotovo trenutno. Znam da to ovako čitajući zvuči kao naučna fantastika, no imat ćeš se prilike uvjeriti u to. Ti ljudi koji ti pričaju da je 2.0T najbolji motor u toj seriji ili ne znaju ili ti lažu. Nažalost, T4 za 5,5 k ojra je za sada izuzetno teško naći, pod uvjetom da liči na nešto. Nemoj se ljutit, ali do tih podataka sam dosao od prijatelja koji je radio na razvoju motora u Volvu. Sime je i registriran ovdje na forumu, no zbog posla nije bas aktivan. E sad ako on ne zna, onda... Sto se tice motora, ima tu jos malo cimbenika koji utjecu na ponasanje osim velicine plinske strane turbo punjača ![]() Bilo kako bilo, ja govorim iskljucivo o serijskom paketu, i mislim da se toga treba drzat. Sto se moze postic preradama nije bitno. BTW Dobrodošao ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ čet vel 22, 2007 3:55 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Nema ljutnje među nama (odnosno barem ne sa moje strane). Raspravit ćemo ovo jednom prilikom na meet-u, nema smisla da dalje zbunjujemo čovjeka.
Pa tak jasno da nema ljutnje. Zasto bi bilo, kad samo razgovaramo. No, nadam se da se slazeomo oko toga da ispod 2.0T ne treba gledat, makar i za svakodnevnu upotrebu BTW Dobrodošao ![]() ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ čet vel 22, 2007 5:39 pm ] |
Naslov: | |
dobro došao za početak ako već uzimaš X40 atmosferca uzmi radje 20,16v nego 1,8 16v jer taj 1,8 sa 120ks baš neide s mjesta vozio sam ga puno puta i ide puno slabije nego TDI A4 90ks a što se tiče potrošnje ne troši ništa previše manje nego moj T4 |
Stranica: 1/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |