Sada je: sri srp 16, 2025 6:16 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet srp 15, 2011 10:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
Pozdrav,posjedujem Volvo V40 1.8GDI,auto sam nedavno uvezao,zacrtao sam volvo i samo volvo,nisam mislio ovaj GDI motor,al dobro.

Imam jedan veliki problem,nakon velikog servisa majstor mi je rekao da mi je slomljen taj neki senzor,kaze slomljena je kopca, al senzor radi i ovako jer je spojen,nisam obracao paznju na to onda
auto mi oko 2000 obrtaja malo zatrza,al jedva primjetno,pa su mi rekli da su mi kablovi za svjecie malo korozirali da je zbog toga,njih sam jucer poručio



Uglavnom odvedem auto na dijagnostiku i izbacuje mi gresku visokotlacni senzor goriva (jel to FRP senzor),i to je ocito slomljeno rukvanjem,auto je prije servisiran u ovlastenom Volvo servisu u njemackoj,sad da li su oni gore to slomili ili ovdje to neznam jer nakon servisa nisam znao da je to nesto,jer i majstor mi je to hladno rekao.(predpostavljam da su ovi ovdje)

slika

Sad odem do u ovlasteni Volvo servis i taj senzor mi kosta nov oko 600km (2400kn) :shock:

Jel zna netko ili moze bilo kako provjeriti da li odgovara s nekog drugog auta ili drugog motora da potrazim po otpadu,motor je 1.8 GDI ,u BiH rijedak motor,po otpadima ih nema nikako

hvala :)


Zadnja izmjena: CoL3, dana/u pet ruj 30, 2011 4:28 pm, ukupno mijenjano 2 puta.

Vrh
   
PostPostano: pet srp 15, 2011 11:50 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Probaj ti potražiti nekoga ko slaže i dila mitsubiši motore :wink: Možda ti pomogne prije nego mi :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet srp 15, 2011 2:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
ja sam sada njega pricvrstio fino,ne hoda,a evo vec 2 tjedna je on hodao,al mi je potrosnja izvrsna,meni je otvorena i dalje 6l,kombinirana 7l,a vuce normalno,sad sam ga pricvrstio,malo ga oprobam,4-om do 160km/h on ide savršeno,da mi na dijagnostici nije izbacilo gresku ne bih ni znao da je to skupo i da nesto znaci.
Jel ja njega mogu nastaviti ovako voziti,a planiram plin ugraditi ovih dana jer dosta kilometraze prelazim,hoce li mi to smetati ?


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 30, 2011 4:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
da opet upitam

vec sam se javljao s ovim problemom,ali tek sada vidim da je puknut kabal od ovog senzora,sto je uradio netko od stručnih majstora :twisted:

to je ovo

slika


ide ovdje

slika

slika

ovako vozim vec 2 mjeseca jer se auto ponasa normalno,mislio sam da je samo kopča puknuta,ali danas rekoh bas da vidim kad vidim da je ono skroz odlomljeno :twisted:
da li se moze posebno naruciti ovaj kabal da netko od električara to sredi jer cijel taj senzor kosta 600 i nesto km,odnosno vise od 2400kn

kako mi steti ovo motoru dok nije ispravno ?

hvala :)


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 30, 2011 4:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
i jel se moze ovo zalemiti,moze li posluziti nek drugi flet kabal,jel zna netko tko se razumije u struju


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 30, 2011 4:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Možeš i običnim žicama to prespojiti, a sam konektor zaliti npr. vrućom plastikom. Bilo tko malo vičniji lemilici će ti to napraviti. Čemu točno služi na tvom motoru ne znam.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 30, 2011 5:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
aha,hvala,nosio bih to u servisera sto pravi televizije i sl. da zalemi ako se moze
znaci vjerovatno cu uspjeti rijesiti problem,a valjda sluzi kao i u svakom drugom autu,samo sto je za ovaj motor sa direktnim ubrizgavanjem mnogo skuplji nego za obicni 1.8i :S


Vrh
   
PostPostano: ned lis 02, 2011 6:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Prvi motor za koji sam čuo da serijski ima senzor pritiska goriva. Regulator imaju svi, ali to je sasvim druga stvar.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: ned lis 02, 2011 8:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
ma ima tih svojih mušica,taj senzor bruka para kosta,svjecice po komadu vise od 5x skuplje od obicnih,sto jest jest,trosi malo,neki dan isao da rođak kupi auto u bijeljinu u bosni,do nazad meni prosjek 6.2l bio,sve smo gonili i prestizali,u njega audi a6 2.6 uzeo prosjek oko 13l ,samo sto je preskup za odrzavat i evo nitko nezna oko njega raditi
ako budem ovo morao komplet mjenjati uzeo bih radije novi motor,imam ponudu za 2.0 T 118KW B4204T,1998 god. za oko 6000kn,samo neznam kakvi su ovo motori,kako sam nacuo da su mnogo bolji oni nakon redizajna od 2000-e


Vrh
   
PostPostano: ned lis 02, 2011 8:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
samo motor, bez kompletne instalacije i mjenjaca ne uzimaj.
a taj dio sto te zeza, vise te smeta nego zeza jer i sam kazes da ne primjecujes razliku u radu motora. budi strpljiv i trazi po netu, ili probaj nekom odnijeti da zalemi. ne bacaj lovu bez veze.


Vrh
   
PostPostano: ned lis 02, 2011 10:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
motor je u kompletu,mjenjac,vodena pumpa,kompresor klime,servo pumpa,alnaser...
a ujutro odoh do mehanicara da mi skine ovaj senzor da odem zalemiti,mislio sam da je to malikomad,ali nije,to ide uz cijeli blok motora ili glavu,sta je vec,pa se mora skinuti usisna grana da bi se mogao skinuti taj senzor,i idem ga probati zalemiti onda,a evo imam probloema,taj dan je doo radilo,vec od druge voznje poceo je da mi se gasi cim ne drzim gas,cim obrtaji padnu,ugasi se,tako mi zna u krivini kad kocim se ugasiti :o


Vrh
   
PostPostano: ned lis 02, 2011 10:59 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6573
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
ali ako mislis mjenjat motor koji je drugciji od onog kojeg imas valjda i znas da uz taj motor i mjenjac trebas jos puno puno toga za izmjeniti
valjda si toga svjestan

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: pon lis 03, 2011 12:01 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ako se ne varam imačeš puno zajebancije kod promjene tog motora.Tvoj mjenjač je ak se ne varam od renola(di je rikverc-gore lijevo?)pa ima polugu a M56 koji dolazi sa 2.0T motorom ima sajle pa bi trebalo bušiti određene rupe.K tome ti niti kilometar sat ne odgovara jer informacije o brzini uzimaju sa različitih mjesta.Sve u svemu previše zajebancije :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon lis 03, 2011 12:16 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
nisma znao,mislio sam kako je benzinac da nema neke komplikacije,mislio sam svakako kada bi ovaj volvo ostao kod mene dovesti stranca T4 raspakovati i napakovati,ostatak prodati,to su sad samo mastanja...
nije u mene od renola,u mene je mitusbishi,rikverc je dole desno,isto kao 5-a,samo kontra,nema poluge niti pristiskanja


Vrh
   
PostPostano: pon lis 03, 2011 12:20 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6573
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
po meni neisplativa solucija a ti kako hoces
ja sam isto planirao staviti u svog dizela od 115 KS ali kad sam vidjeo da trebam izmjeniti skoro cijeli auto osim karoserije odustao sam momentalno

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan