Sada je: sub tra 27, 2024 10:35 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 37 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet stu 24, 2011 12:02 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 05, 2007 8:14 am
Postovi: 1427
Vozi: volvo 850
Lokacija: beli zagreb grad
imam ti ja 2.0 benzinac za prodat ;)

_________________
Butt Sex is WilD, And it Don´t Cause No CHILD!!!
http://www.zm-design.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: čet stu 24, 2011 12:58 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Ne znam kako je kod vas ali samo pri pomisli na papirologiju,ateste,biljege i promjene dokumenata i tko zna što sve ne,ja bih radije promjenio auto ili vozio tak kak je.A što ako kupiš neki motor koji je u banani?Možda tebe ipak zeza plin...Membrana možda?


Vrh
   
PostPostano: čet stu 24, 2011 9:09 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub ruj 19, 2009 1:13 pm
Postovi: 559
Vozi: S80 ph2 D5 AWD
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
1. Nemoj uspoređivat 2.0 td sa 4 cilindra i 2.5 tdi sa pet
2. Kad završiš na burzi rada javi nam se za nekoliko tuning savjeta
3. Jel znaš uopće šta pišeš ili je bitan broj postova???
Ajde mi pojasni što je pjesnik htio reći pod brojevima 2 i 3.
Provociraš ili je nešto drugo u pitanju?
čovjek koji traži pomoć je lijepo napisao da je na burzi (znači da ne radi) i pita za dizel motor a ovdje dobiva savjete kako ubacit što većeg turbaka u svoj auto!
je li to normalno? :think:


Vrh
   
PostPostano: čet stu 24, 2011 9:17 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub ruj 19, 2009 1:13 pm
Postovi: 559
Vozi: S80 ph2 D5 AWD
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
1. Nemoj uspoređivat 2.0 td sa 4 cilindra i 2.5 tdi sa pet
2. Kad završiš na burzi rada javi nam se za nekoliko tuning savjeta
3. Jel znaš uopće šta pišeš ili je bitan broj postova???
1.nije 2.0 nego 1.9
2.jel čovjek pitao za savjet? Je i koji je tvoj problem po tom pitanju
3.ja ću pisat koliko god ja hoću jer imam pravo izrazit svoje mišljenje a ako te te brojke toliko opterećuju to je tvoj problem a ne moj?!
opterećuje me utoliko što redovito čitam forum i u svakom ali SVAKOM topicu moram čitat tvoje postove, koji uglavnom nemaju veze sa početnim postom.
Dođe mi muka kad kliknem view new posts a desna strana ekrana pozeleni jer je tvoj svugdje zadnji, ako nije zadnji predzanji je ali ti to unutar par sati korigiraš

Kad te netko pita za savjet radije pregrizi jezik nego da dijeliš savjete koji vode u krivom smjeru.
Utrpaj prvo u svoj auto T-5 (još uvijek to nisi napravio) pa onda pametuj čovjeku koji se financijski bori sa trenutnim postavkama auta

Ako misliš da je sve u konjima, pogledaj jedan moj post sa linkom da se 2.5 TDI može dignut na 250ks i uredno funckionirat kao auto za svaki dan - i di je sad tvojih 200 benzinsko plinskih konja?
O alternativnim gorivima za 2.5 TDI koja su daleko ispod cijene plina neću ni pričati je nikada nećeš shvatiti. A vjerojatno misliš da sam neuko đ...e i pričam gluposti ali Nenad zna kako stvari stoje samo se nadam da neće te informacije širti dalje ljudima poput tebe. :violin:

OVER & OUT


Zadnja izmjena: NeMiran, dana/u čet stu 24, 2011 11:58 am, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: čet stu 24, 2011 9:48 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Opsla, dečki loptu na zemlju :!:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: čet stu 24, 2011 10:15 am 
Offline

Pridružen/a: uto stu 22, 2011 1:59 pm
Postovi: 9
Vozi: volvo 850glt
posle svih ovih savjeta ipak mislim da mi je najbolje i najisplativije,da se okrenem i poradim na plinu,promijenio sam mu ljetos i membranu i filter,nebi trebalo da je do toga,ali nesto nece....prvi put kad sam bio kod majstora[prosle godine]rekao mi je da je protokomer otisao,posle toga sam nabavio polovni protokomer,ali ga nesto gusi i na benzin ga odmah ugasi,drugi mi je rekao da dolazi do mijesanja benzina i plina..da ga i to gusi i gasi...sad trenutno kad upalim auto na plin mi radi a na benzin ga odmah ugasi i nece da prima gas...stvarno neznam sta je...u mom kraju nema pouzdanog majstora za plin,,molio bih sve koji se razumiju oko plina na ovom autu da mi pomognu i daju savjet..unapred hvala svima na razumijevanju...pozdrav iz Berana - Moontenegro.....


Vrh
   
PostPostano: čet stu 24, 2011 10:33 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ajmo, plinašiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :!:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: čet stu 24, 2011 11:03 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
@NeMiran - ja ovaj forum smatram svojim drugim dnevnim boravkom i ove ljude sve smatram dobrim ljudima a neke i velikim prijateljima a s nekima se čujem češće nego sa svojim ocem
Ja možda nisam 100% iskusan u mehanickom smislu ali isto tako nikad nikoga nebi navodio na krivi put
Gospodin koji je pokrenuo ovu temu možda je na birou ali ako ima novaca za zamjenu na dizelski motor ima i za moj prijedlog i to navodim opet PRIJEDLOG a ne nagovor
Ako sam ja prekršio bilo koje pravilo kako nalaže zakon ovog foruma ja brišem sve svoje postove od prvog dana do danas
Ako sam ista krivo napisao ispravite me
A što se tiče samih mojih postova imaš na početnoj strani na dnu svih foruma opciju "oznaci sve forume pročitanim" kad me nec toliko ne podnosiš mrziš ili što li već

Lp

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: čet stu 24, 2011 11:05 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
A sad se vratimo na temu?!

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: čet stu 24, 2011 11:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
nemoj mislit da bi ti dizel manje trosio
850 TDI u najgorim zimskim gradskim uvjetima ne može trošit više od 8,5 lit. Svakog benzinca grad ubija, motor na semaforu loče u leru dok diesel u istoj situaciji troši na kapaljku. Čim je temperatura pala ispod nule moj je na 14 lit (i to je normalno) pa ti sad računaj ;) . Ljeti se u istim uvjetima vozim s potrošnjom 10,5 do 11lit, a na otvorenoj cesti se (štedljivo) mogu voziti i sa 7,5lit. Diesel i benzin po potrošnji goriva nisu za usporedbu.
Sve to što si napisao stoji ali kao primjer ću navest grad Rijeku(brda semafori gužve itd-kao i u svakom većem gradu) a auto moj s40 sa td motorom
Evo ovaj auto kao ni bilo koji drugi s40 u rijeci neće da potroši manje od 8 do max 10 litara što bi bilo kad preracunamo u kune bilo cca90kn/km
Sad realno gledano jedan t5 po gradu potroši cca15 litara plina što bi u parama bilo 75 kn na 100 km a na to budimo realni vozis se ko čovjek u autu od preko 200 ks
Još jedan primjer-Nenad mi je živi dokaz
U 9 mjesecu Nenad me provozao ali stvarno nije štedio gasa na Lukinoj t5-ici koja ima ugrađen plin i potrošnja je iznosila 12.6 litara plina što bi bilo oko 60 kn a ja mislim zapravo tvrdim da je isplativije nego dizel(govorimo dugoročno ako cijene plina ne podivljaju)
Dakle dizel je isplativije imat na regi jer nemaš atesta i puno kw
Ne vidim da se Rijeka razlikuje od Zagreba u smislu potrošnje goriva :o . Benzinski motor se po potrošnji goriva ne može uspoređivati s dieselom i mislim da to više i ne treba posebno elaborirati. Koliko me sjećanje služi, diesel motor od svih motora s unutarnjim sagorijevanjem ima najveću iskoristivost, a najmanji toplinski gubitak energije. Neka me netko ispravi, ako griješim. Vozim benzin, vozio sam i diesel i plin.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: čet stu 24, 2011 3:17 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri pro 10, 2008 11:16 am
Postovi: 1357
Vozi: 850 2.0 plin
Lokacija: Koprivnica
Citat:
posle svih ovih savjeta ipak mislim da mi je najbolje i najisplativije,da se okrenem i poradim na plinu,promijenio sam mu ljetos i membranu i filter,nebi trebalo da je do toga,ali nesto nece....prvi put kad sam bio kod majstora[prosle godine]rekao mi je da je protokomer otisao,posle toga sam nabavio polovni protokomer,ali ga nesto gusi i na benzin ga odmah ugasi,drugi mi je rekao da dolazi do mijesanja benzina i plina..da ga i to gusi i gasi...sad trenutno kad upalim auto na plin mi radi a na benzin ga odmah ugasi i nece da prima gas...stvarno neznam sta je...u mom kraju nema pouzdanog majstora za plin,,molio bih sve koji se razumiju oko plina na ovom autu da mi pomognu i daju savjet..unapred hvala svima na razumijevanju...pozdrav iz Berana - Moontenegro.....
Prvo moraš složit da ti auto na benzin radi kako treba. Zatvori plin na boci da budeš siguran da ne dolazi do miješanja. Tek nakon toga možeš počet slagat plin.

_________________
You drive BMW if you want to be someone!
You drive Mercedes if you are someone!
You drive Volvo if you don't care!


Vrh
   
PostPostano: čet stu 24, 2011 6:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Citat:
posle svih ovih savjeta ipak mislim da mi je najbolje i najisplativije,da se okrenem i poradim na plinu,promijenio sam mu ljetos i membranu i filter,nebi trebalo da je do toga,ali nesto nece....prvi put kad sam bio kod majstora[prosle godine]rekao mi je da je protokomer otisao,posle toga sam nabavio polovni protokomer,ali ga nesto gusi i na benzin ga odmah ugasi,drugi mi je rekao da dolazi do mijesanja benzina i plina..da ga i to gusi i gasi...sad trenutno kad upalim auto na plin mi radi a na benzin ga odmah ugasi i nece da prima gas...stvarno neznam sta je...u mom kraju nema pouzdanog majstora za plin,,molio bih sve koji se razumiju oko plina na ovom autu da mi pomognu i daju savjet..unapred hvala svima na razumijevanju...pozdrav iz Berana - Moontenegro.....
Lijepo si organiziraj put u naše krajeve,dogovori sa nekim od mahera za Volvo(a na našem forumu ih,hvala Bogu,ima) da ti to srede.I još k tome upoznaš neke nove ljude...A što se tiče ovih gore prepirki,mislim da nam je ustavno pravo omogućilo da kažemo svoje mišljenje,a isto tako i da komentiramo to isto mišljenje.Stoga,nepotrebne trzavice...


Vrh
   
PostPostano: pet stu 25, 2011 1:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
A jedno pitanje?
Jel ti ikad radio auto dobro na plin? I def. si prvo slozi auto da radi na benzin pa tek onda trazi kvar u plinu.

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
PostPostano: pet stu 25, 2011 10:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
Dakle dizel je isplativije imat na regi jer nemaš atesta i puno kw
Rega, atest... koje je sve dodatne troškove za očekivati nakon ugradnje plinske instalacije (osim same ugradnje)?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 25, 2011 10:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Citat:
Citat:
Dakle dizel je isplativije imat na regi jer nemaš atesta i puno kw
Rega, atest... koje je sve dodatne troškove za očekivati nakon ugradnje plinske instalacije (osim same ugradnje)?
Dizel je isplativiji ako plin nije vec u autu.
Taj plin se uopce ne ispalti imati na legalno kad pogledas 100 kuna eko-testa naspram 500 kuna za plin + 1500 ateste(vaga pa atesti i to, pa malo birokratskih pranja trci simo trci tamo).
Ma to je samo do nase drzave, znam da sljedeci moj auto na plin nece sigurno imat atest na plin dokle god se ne promjeni nesto u nasoj lijepoj.
i uostalom ko te pita dal imas papire za to osim na tehnickom a prosao pola europe sa takvim autom, pa da bi pogledali ili nesto.
Ko ih hebe.

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 37 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan