Sada je: ned tra 28, 2024 7:32 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto pro 06, 2011 12:13 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Jutros sam uspio napunit rezervoar sa 71.78 litara :D

Vozio sam na rezervi nekih 110 km, a na kompu je pisalo da imam jos za 50 km (uskoro je trebao prebacit na 40 km).

Ovaj rezervoar sam vozio neekonomično po gradu tak da sam uspio odvoziti samo 1020 km.

A, najveci biser cijele price je kad sam nakon punjenja sjeo u auto - nije htio upaliti :mrgreen:

Prvo verglanje nista, zatim drugo oko 6-7 sec i napokon je povuko gorivo 8-)

Biće da sam se vozio na dizelske pare 8-)

Pitanje - koliko ste najvise "uspjeli" natankati u svoje aute?

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: uto pro 06, 2011 12:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 4:29 pm
Postovi: 1789
Lokacija: Sv. Ivan Zelina
52 litre u rezervoar deklariran na 50 litara - pug 206 i lukoil benzinska :roll: :o :shock:

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-

pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: uto pro 06, 2011 1:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
Ja sam uspio na ininoj benzinskoj natočiti 6 litara u kanister od 5 litara :doh:


Vrh
   
PostPostano: uto pro 06, 2011 1:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 4:29 pm
Postovi: 1789
Lokacija: Sv. Ivan Zelina
Citat:
Ja sam uspio na ininoj benzinskoj natočiti 6 litara u kanister od 5 litara :doh:
dobro, tu je uvjek greska, zato i pise na pumpi, ne tociti kolicine manje od 5L, negdje pise i 10!!
jer kao pjene ima previse i nemoze precizno tolko. ali zakociti pistolj, i uz pjenjenje dizela da ti izade jos 2 vise?!? zeznuli su me za 5L minimalno

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-

pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: uto pro 06, 2011 4:27 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Ja sam uspio na ininoj benzinskoj natočiti 6 litara u kanister od 5 litara :doh:
dobro, tu je uvjek greska, zato i pise na pumpi, ne tociti kolicine manje od 5L, negdje pise i 10!!
jer kao pjene ima previse i nemoze precizno tolko. ali zakociti pistolj, i uz pjenjenje dizela da ti izade jos 2 vise?!? zeznuli su me za 5L minimalno

Na Tifonu se eurodizel class pjeni jako malo, i pjena nestane brzo, tak da je moguce brzo natociti doslovno do VRHA :D

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: uto pro 06, 2011 6:16 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Ja sam uspio na ininoj benzinskoj natočiti 6 litara u kanister od 5 litara :doh:
dobro, tu je uvjek greska, zato i pise na pumpi, ne tociti kolicine manje od 5L, negdje pise i 10!!
jer kao pjene ima previse i nemoze precizno tolko. ali zakociti pistolj, i uz pjenjenje dizela da ti izade jos 2 vise?!? zeznuli su me za 5L minimalno

Na Tifonu se eurodizel class pjeni jako malo, i pjena nestane brzo, tak da je moguce brzo natociti doslovno do VRHA :D
kad tocis na benzinskoj a gorivo pjeni to je samo stvar pritiska crpke i razine u tanku-spremniku crpke.
sto se tice kolicine natocenog goriva u kanisteru a drugog stanja na brojcaniku na pumpi na ovu razliku koju ste vi napisali je nemoguce jer je brojac na samom usisu sto bi znacilo da je potopljena
u slucaju da ste primjetili bilokakve nepravilnosti ili netocnosti kod tocenja morate prijaviti ministarstvu za umjeravanje
u vezi onog sto ste napisali da ste natocili vise nego sto je po papirima to je normalno-ispraznite rezervar skroz do kraja i pocmite tociti i 100% cete natociti vise nego sto pise jer je tvornica zadala recimo rezervar od 60 l na koliko je bazdaren a logicno je da mora stati min 62 litre onda dodajmo jos koju godinu sirenja i s godinama cete imati rezervar od 63-64 litre

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: uto pro 06, 2011 10:55 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub ruj 19, 2009 1:13 pm
Postovi: 559
Vozi: S80 ph2 D5 AWD
Lokacija: Zagreb
Leo rezervari se ne šire s godinama nego imaju ekspanzijsku rezervu zbog ljeta. Tko ima vremena pri točenju uvijek može koristit taj kapacitet pogotovo po zimi.

Ja u kanister od 5 ltr uvijek nabijem 6 jer je caka ista kao i sa rezervarom.

Ako rezervaru sa godinama korišenja raste kapacitet, što je sa obujmom motora?
Jesam sa 2.5 nakon 300 tkm napokon dobio 3.0 pilu? I zašto mi auto ne raste u dužinu kad se već povećao rezervar?


Vrh
   
PostPostano: uto pro 06, 2011 11:10 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Leo rezervari se ne šire s godinama nego imaju ekspanzijsku rezervu zbog ljeta. Tko ima vremena pri točenju uvijek može koristit taj kapacitet pogotovo po zimi.

Ja u kanister od 5 ltr uvijek nabijem 6 jer je caka ista kao i sa rezervarom.

Ako rezervaru sa godinama korišenja raste kapacitet, što je sa obujmom motora?
Jesam sa 2.5 nakon 300 tkm napokon dobio 3.0 pilu? I zašto mi auto ne raste u dužinu kad se već povećao rezervar?
Kao prvo ne podjebavaj
Kao drugo ovo sa širenjem sam sa razlogom napisao jer sam to iz stručnih usta prenio ovdije
A ja sam tebi lijepo napisao da ako me toliko već mrziš jednostavno zaobiđeš sve moje postove!!!

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: sri pro 07, 2011 8:54 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub ruj 19, 2009 1:13 pm
Postovi: 559
Vozi: S80 ph2 D5 AWD
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Leo rezervari se ne šire s godinama nego imaju ekspanzijsku rezervu zbog ljeta. Tko ima vremena pri točenju uvijek može koristit taj kapacitet pogotovo po zimi.

Ja u kanister od 5 ltr uvijek nabijem 6 jer je caka ista kao i sa rezervarom.

Ako rezervaru sa godinama korišenja raste kapacitet, što je sa obujmom motora?
Jesam sa 2.5 nakon 300 tkm napokon dobio 3.0 pilu? I zašto mi auto ne raste u dužinu kad se već povećao rezervar?
Kao prvo ne podjebavaj
Kao drugo ovo sa širenjem sam sa razlogom napisao jer sam to iz stručnih usta prenio ovdije
A ja sam tebi lijepo napisao da ako me toliko već mrziš jednostavno zaobiđeš sve moje postove!!!
Ne mogu jer si admin

ne podjebavam nego samo prošli post potpuno ozbiljno napisao i djelomično tenički obrazložio, ako treba mogu napisat elaborat i rezervoarima na motornim vozilima (sad podjebavam)


Vrh
   
PostPostano: sri pro 07, 2011 10:38 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Na Tifonu se eurodizel class pjeni jako malo, i pjena nestane brzo, tak da je moguce brzo natociti doslovno do VRHA :D
kad tocis na benzinskoj a gorivo pjeni to je samo stvar pritiska crpke i razine u tanku-spremniku crpke.

Ne vjerujem da je stvar samo u tome. To je stvar aditiva i kvalitete odn. "vrste" dizela.

Osim toga i taj dizel se ipak pjeni dok ga tocis, ali pjena jako BRZO nestane. 3-4 sekunde i nema je.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 07, 2011 4:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Na Tifonu se eurodizel class pjeni jako malo, i pjena nestane brzo, tak da je moguce brzo natociti doslovno do VRHA :D
kad tocis na benzinskoj a gorivo pjeni to je samo stvar pritiska crpke i razine u tanku-spremniku crpke.

Ne vjerujem da je stvar samo u tome. To je stvar aditiva i kvalitete odn. "vrste" dizela.

Osim toga i taj dizel se ipak pjeni dok ga tocis, ali pjena jako BRZO nestane. 3-4 sekunde i nema je.
Ja kad natočim Staropramen ili Budvar pjena pada jako, jako sporo. Čak kad potrošiš sve iz posude ostane još pjene. Jel to normalno :?: I skužil sam isto da kad u tu posudu, hm recimo mali rezervoar, natočim cijelu bocu, da zapravo ima mjesta za još malo iz druge. Kak to objasnit :?: Naravno moraš pazit kak utačeš prvu radi te jebene pjene. Mada ni ta pjena zapravo ne smeta nego djeluje prlično estetski, dodaje onak, rekli bi kao neki štih. Jel to od aditiva :?: Kaj je najvažnije ista stvar mi se događa i s Velebitskim pa ponekad i s Karlovačkom jedino za Žuju ne znam jer to već dugo nisam točio ;)

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: sri pro 07, 2011 6:20 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ja kad natočim Staropramen ili Budvar pjena pada jako, jako sporo. Čak kad potrošiš sve iz posude ostane još pjene. Jel to normalno :?: I skužil sam isto da kad u tu posudu, hm recimo mali rezervoar, natočim cijelu bocu, da zapravo ima mjesta za još malo iz druge. Kak to objasnit :?: Naravno moraš pazit kak utačeš prvu radi te jebene pjene. Mada ni ta pjena zapravo ne smeta nego djeluje prlično estetski, dodaje onak, rekli bi kao neki štih. Jel to od aditiva :?: Kaj je najvažnije ista stvar mi se događa i s Velebitskim pa ponekad i s Karlovačkom jedino za Žuju ne znam jer to već dugo nisam točio ;)
1.gorivo-
kao sto sam vam napisao pjenjenje je zbog pritiska u tankovima jer obzirom na brzinu istakanja sasvim je normalno da pjeni jer je i benzin i dizel laksi od vode i kad uzmete brzinu x tezinu x udar dobivate pjenu
nema nikakvih dodatnih aditiva jer sam radio u rafineriji urinj 6 godina i znam cijeli postupak proizvodnje
2.pivo-
vjerovatno ti je problem taj kad otvoris pivo ono full zapjeni i kad je otvaras izlazi velika kolicina co2
to se desava zbog loseg skladistenja piva sto bi znacilo da je bilo negdije na suncu jer mi prilikom punjenja isto kao i karlovacko dodajemo co2 zbog toga sto je pivo dosta mlado i nije odlezalo onih svojih 45 dana svijetlo ili 60 dana tamno i zbog svoje mladosti nema dovoljno vrenja
kod ozujske je druga stvar jer oni imaju drugaciji princip proizvodnje za razliku od karlovacke ili velebitske
i pripazi kad kupujes pivu dali im je skladisteno pivo u tamnom prostoru ili je negdije vani na suncu

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: sri pro 07, 2011 7:51 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri sij 05, 2011 12:37 am
Postovi: 354
Vozi: 850 T5 '94
Lokacija: Rijeka
Citat:
Pitanje - koliko ste najvise "uspjeli" natankati u svoje aute?
:think: 200kuna :mrgreen:

_________________
jednom VOLVO, uvijek VOLVO


Vrh
   
PostPostano: sri pro 07, 2011 8:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
1.gorivo-
kao sto sam vam napisao pjenjenje je zbog pritiska u tankovima jer obzirom na brzinu istakanja sasvim je normalno da pjeni jer je i benzin i dizel laksi od vode i kad uzmete brzinu x tezinu x udar dobivate pjenu
nema nikakvih dodatnih aditiva jer sam radio u rafineriji urinj 6 godina i znam cijeli postupak proizvodnje
:?:

Ne kuzim cemu onda sluzi ovo:

http://www.dowcorning.com/applications/ ... &type=MATL" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.wacker.com/cms/en/products-m ... anguage=en" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.bp.com/sectiongenericarticle ... Id=7036919" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 07, 2011 10:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Po definiciji pjena, bilo koja, se sastoji od plina koji izlazi iz tekućine ili krute tvari i tvori plinovite dijelove unutar tekućine ili krute tvari. Sama pjena produkt je nekoliko faktora mora postojati mehanički rad, moraju postojati aktivne komponente koje smanjuju površinsku napetost i omogućuju da je vrijeme formiranja pjene duže od njezinoga raspada.
Dakle, rad imamo i on je predstavljen pumpom koja povlači gorivo iz rezervoara, po prirodi stvari kako radi pumpa ga miješa a potom se isto događa i prilikom ulaska goriva u tank vašeg vozila, pri tome zrak se nađe zarobljen u tekućini i pokušava izaći van. Većina zraka zađe odmah zbog toga što je puno rjeđe nego okolna tekućina (gorivo) odnosno hidrauličkog pritiska koje gorivo vrši na plin (zrak) koji je veći nego pritisak atmosfere. Zadnji dijelovi zraka koji su ostali u gorivi izlaze puno sporije a dodatno ih usporava i površinska napetost zbog koje se formira pjena a oni ostaju zarobljeni u njoj.
Dakle sve se svodi na kemiski sastav diesela i benzina. Diesel je masniji i površinska napetost je veća nego ona kod benzina. Koliko sam ja čitao po forumira u diesel dodaju silikon ne bi li smanjili pjenjenje nafte.
A sad vi koji se kužite u pivo :-) Iako se ja ne kužim baš u naftu.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan