VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
Kompresija ??? https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=841 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | tcode [ pon stu 05, 2007 12:37 pm ] |
Naslov: | |
Ne treba miješati kompresioni omjer sa izmjerenim tlakom u cilindrima! Ovako različite kompresije u cilindrima definitivno nisu u redu. Ako ne troši ulja, najverojatnije je problem u glavi, tj. u dosjedu ventila. |
Autor/ica: | BORIS [ pon stu 05, 2007 12:57 pm ] |
Naslov: | |
prateći problem s Rudolfom malo me je strah uopče micati glavu, jel ima kakve šanse da se to na neki drugi način provjeri, ako ne koliko bi ta igra stajala, mislim cca (skidanje glave, brušenje, dosjedi, možda vodilice ((da li on ima vodilice ili se stavljaju deblji ventili)), naravno barem dotičnih 8 ventila ako ne i svi, možda hidropodizači i naravno brtve + ruke). Jel postoji šansa da je zup. remen preskočio za samo jedan zub pa onda sve to otvara i zatvara kad ne bi trebalo ![]() Da bar nisu ventileki zgoreli ,,, ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pon stu 05, 2007 1:01 pm ] |
Naslov: | Poor coldstart and bad driveability B4XX4S2/S3 MY 00 |
SERVICE: Update the EMS2000 control unit by using the VEMSprog Evo što piše za tvoj problem, to je onak iz prve,, daj malo bolje opiši problem. |
Autor/ica: | BORIS [ pon stu 05, 2007 1:34 pm ] |
Naslov: | |
Pa, problem je takav da je auto uvezen 06/04 a ja ga kupio 05/05, kao nitko ga nije htio zbog boje, auto je stajao godinu dana, Ok meni paše. Na probnoj vožnji sve je djelovalo kak treba (malo subjektivno = moj prvi Volvo), kad sam došao po auto opet sve super. Počelo je s čudnim paljenjem: ponekad lovi na 2-3 cilindra, strese se, samelje nešto i onda sve normalno, bez obzira hladno/toplo, u prosjeku svaki 10x ali nikad kad nekome želim pokazati ![]() ![]() Prošlo ljeto trebao brzo stići do Novske pa sam ga dosta forsirao, nakon toga išao na neka brda, a Volvo jedva u prvoj ide uz brdo, nije neka uzbrdica ja bi lakše s biciklom prošao nego on s 136KS, na povratku mi se upalila lampica s oznakom motora, stao ponovno upalio i onda sve OK. Išao sam u Bosch servis u Lučkom da mi očitaju grešku, ali nema greške, Autoprofi ne radi na tak "novim" autima ![]() Auto nekad ide bolje nekad slabije mislio sam da je stvar u gorivu pa sad stalno točim MB100 na OMV-u, nema uočljive razlike. Potrošnja ulja je ok, auto ne dimi, potrošnja goriva 11-11,5 litara što isto mislim da je normalno u gradskoj vožnji. Ulovio sam u prolazu čovjeka koji vozi V40 1,8 '98 i zamolio da proba moj auto, ovaj tvrdi da njegov bolje ide ![]() Prošli mjesec vozio do Splita max. 190km/h možda bi još malo ali me strah (ne brzine več auta), potrošnja ispod 10l. Moram u Vž, ali kak kad radim, kaj da uzmem bolovanje ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pon stu 05, 2007 1:42 pm ] |
Naslov: | |
daj mi molim te zadnjih 6 brojeva šasije...... |
Autor/ica: | BORIS [ pon stu 05, 2007 2:47 pm ] |
Naslov: | |
Sorry, bio na gablecu VIN:.....619522 |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pon stu 05, 2007 3:06 pm ] |
Naslov: | |
Evo našao/ znači može biti uzrokovano sa Software-om kao što sam gore opisao, ili druga stvar zbog povratnih plinova iz rezervara preko sistema za odzračivanje, znači u grani se nakupi plinova od goriva te auto teško upali i trese dok to ne probavi.. Servisna solucija je ugradnja dodatnog ventila na sistem, ali mislim da ta igra košta cca 900-1000 kn (ventil+elek. instalacija). Prije bilo kakve odluke bi trebalo svakak auto pregledati od strane stručne osobe, jer je to najmjerodavnije. |
Autor/ica: | BORIS [ pon stu 05, 2007 3:29 pm ] |
Naslov: | |
2 Kikir6: Lijepo mi je čuti da ne moram skidati glavu, OK moram isplanirati dolazak u Vž, kome da se javim i što da kažem, mislim da si ti več napravio pola posla što se tiče detekcije, nije da ne vjerujem da je problem u glavi ![]() ![]() Može li se ta stvar riješiti u istom danu ili moram organizirati prijevoz doma ![]() Hvala ![]() |
Autor/ica: | BORIS [ pon stu 05, 2007 3:49 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Ne treba miješati kompresioni omjer sa izmjerenim tlakom u cilindrima!
Ovako različite kompresije u cilindrima definitivno nisu u redu. Ako ne troši ulja, najverojatnije je problem u glavi, tj. u dosjedu ventila. tcode respect no nadam se da nije problem u glavi, makar i meni to zvuči logično što se tiče kompresije, ali zar ne bi to onda trebalo izazivati konstantne probleme, a ne samo povremene (ne znam koji faktor utječe na njihovo pojavljivanje). Sorry malo kompliciram samo da ne otvaram motor, nemoj zamjeriti... |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pon stu 05, 2007 4:14 pm ] |
Naslov: | |
Nazoveš na 042/241-321 traži Tonija, dogovori pregled vozila a kad bude auto kod njih nek me nazovu da im objasnim što da kontroliraju. Remen se po tvorničkim specifikacijama mijenja na 120000 km, ali sam ga ja uvijek mijenjao na 90000km jer je već bio dosta napucan, pa zlu ne trebalo. Tester može pokazati sve greške u vezi el. dijelova vozila te dali je skidana kilometraža ( ako u međuvremenu nisu bile poništavane greške ili servis ) Može se to riješiti isti dan. |
Autor/ica: | BORIS [ pon stu 05, 2007 4:20 pm ] |
Naslov: | |
![]() |
Autor/ica: | tcode [ pon stu 05, 2007 6:37 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
tcode respect no nadam se da nije problem u glavi, makar i meni to zvuči logično što se tiče kompresije, ali zar ne bi to onda trebalo izazivati konstantne probleme, a ne samo povremene (ne znam koji faktor utječe na njihovo pojavljivanje). Sorry malo kompliciram samo da ne otvaram motor, nemoj zamjeriti... ![]() ![]() Prije bilo kakvog otvaranja motora bilo bi najbolje da odeš do Biškupa, pa da ti naprave taj software upgrade, a i spoje elektroniku na pravi Volvo tester, na njemu će moći očitati i onaj CEL koji si imao upaljen. Tek tada, ako i dalje bude problema, treba razmišljati o otvaranju motora, iako, moram ti priznati, nisam baš previše optimističan glede onog ispisa sa mjerenja kompresije. |
Autor/ica: | BORIS [ pon stu 05, 2007 7:17 pm ] |
Naslov: | |
Nisam baš ni ja, ali živim u nadi ![]() |
Autor/ica: | nuc [ pon stu 05, 2007 8:30 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Nisam baš ni ja, ali živim u nadi
nisi jedini ![]() ![]() |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |