Sada je: ned srp 06, 2025 10:43 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: S80 d5
PostPostano: uto stu 13, 2007 7:24 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 13, 2007 7:10 pm
Postovi: 1
Zanima me dali ga netko ima , i dali mi može nešto reč o njemu :P


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto stu 13, 2007 7:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
A kaj te zanima? Mislim, D5 su inače jako dobri motori - lepi penzionerski. Ak već imaš nekaj zapikirano takvo i znaš ko ga je vozil i kak onda OK, al ak si mislil da je to auto za tebe jer malo troši onda ipak zemi benzinca (i turbaka ak oćeš) i deni plin - ipak je malo isplatljivije. Moj još nemam plin al radi se na tome.
Moral bi i malo više podatki dat (npr. godište) pa da ti znamo i nekaj više povedat. Za mene to je predobar avtek: prostran, udoban, velik, dosta opreme (al opet zavisi kaj očekuješ). 9/10

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto stu 13, 2007 10:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Mislim, D5 su inače jako dobri motori - lepi penzionerski.
Jesi vozio ti kad D5icu? Vjeruj mi, auto opremljen tim motorom moze biti jako nepenzionerski. 340Nm se fino osjeti :wink:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 14, 2007 12:19 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Citat:
Jesi vozio ti kad D5icu? Vjeruj mi, auto opremljen tim motorom moze biti jako nepenzionerski. 340Nm se fino osjeti :wink:
Na žalost nisam Grim (al čujem samo pohvale), al nisam niti tolko mislil na način rada kolko na potrošnju. Daleko više mi se svidja plin i turbo neg dizel i turbo. Al znamo kak je s plinom - treba ugraditi i treba onda i voziti.

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 14, 2007 9:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Citat:
Mislim, D5 su inače jako dobri motori - lepi penzionerski.
Jesi vozio ti kad D5icu? Vjeruj mi, auto opremljen tim motorom moze biti jako nepenzionerski. 340Nm se fino osjeti :wink:
Moze, slazem se, ali ipak radije ganjam 20 Nm manje, iz benzina. Vozio sam S60 D5 163ks od petka do ponedjeljka (moj je bio u servisu) i mogu reci:
+ potrosnja (nisam uspio preko 7,5 litara), osjecaj izmedju 1600 i 2000 okretaja kad naglo raste moment
- zvuk, tresnja, raspon okretaja, kratak mjenjac (prva 40, druga 80, treca 120 itd), miris iz auspuha

Auto se u voznji preko 100 kmh ne cuje nista vise od benzinca osim kad ga se pritisne. Ali ispod toga razlika je osjetna. I jos k tome sto je motor tromiji u smislu da teze dize i pusta okretaje, a to onda trazi i drugaciji nacin saltanja (vise vremena na kvacilu). Nespretnije za gradsku voznju.
Na 160 se u petoj vrti na 3300 okretaja, dok se 2.5T vrti na 3500. Zato benzinac moze u trecoj 180, a ovaj za to trazi cetvrtu. Na benzincu njeznije raste moment i nema tolikog stiskanja u sjedalo, ali kad prodise (od 1500 do 2500) ubrzava osjetno bolje. I dulje.
Rado bih probao verziju od 185 konja, ali vjerujem da cu se nastaviti drzati svoje devize: Vlasnici dizelasa uzivaju prilikom tankiranja (ako ima najlon rukavica), vlasnici benzinaca uzivaju u voznji. 8) :lol:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 14, 2007 10:27 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Istina, od modernih turbo dizlaša jedino su bolji turbo benzinci. Po načinu razvijanja snage, kulturi rada motora i buci. Iako svaki od tih motora vozi se na svoj način uvjetovan razlikama u načinu razvijanja snage/okretnog momenta. Dizli mogu sve ili skoro sve na malo drugačiji način nego što to rade turbo benzinci. Užitak je zagarantiran i u dizelašima koji sasvim lijepo zalijepe u sic prilikom međuubrzanja. Ostalo je po onoj latinskoj: de gustibus non est disputandum.
Nego osvrnuo bih se još samo na ono što si napisao pod minus:
- zvuk, tresnja, raspon okretaja, kratak mjenjac (prva 40, druga 80, treca 120 itd), miris iz auspuha
Molim te daj objasni kak si to ustanovil ovu zadnju opsaku :lol: :lol: i tko to u vožni primjeti osim možda prolaznika :?: ili imaš neke čudne sklonosti :lol: :lol: :lol:
P.S. nadam se da se nebuš uvredil.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 14, 2007 10:41 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 11:32 am
Postovi: 90
Lokacija: Ljubljana
Vozio sam (stari) S80 D5 ... Strasno mi se svidio, jedan od najboljih dizela koje sam ikad vozio. U direktnoj usporedbi sa mojim (2.4 170KS) je D5 pobjednik, prvenstveno zbog potrosnje (naravno) a i zbog lezernije voznje. Kad trebam snagu kod svoga, to znaci saltanje 2 brzine nize i tek onda po gasu ... Ali to nije razlika izmedju 2.4 i D5, cak ni izmedju benzina i dizela, vec se radi o razlici izmedju atmosferskog i turbo motora. Vjerujem da je jedan post prije pomenuti 2.5T jos puno elasticniji.

Najveci minusi? Dizel nikad nije imao i najvjerovatnije nikad nece ni imati dobar zvuk. Sve sto mogu napravit, je da ga sto vise utisaju ... D5 nije pretjerano glasan, ali nema tu usporedbe sa zvukom jednog dobrog benzinca na 5000-6000rpm. Drugi minus: brzo nestane okretaja, pa kod malo duzih preticanja jedna brzina nece biti dosta.

A ono o kvacilu nisam dobro razumio ... Meni se je cinilo sasvim OK, zbog specifike dizel motora mi je normalna gradska stop&go voznja u dizelu cak ugodnija (manje potrebnog gasa i manje osjetljivo kvacilo).

Suma sumarum: D5 (kao nijedan drugi dizel) nije "driver's car". Ako volis dinamicnu voznju, onda kupi benzinca. Ali ako kupujes auto za svakodnevnu voznju, onda je D5 odlican izbor.

_________________
Scio me nihil scire.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 14, 2007 12:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Vozio sam 2.4 20v, d5, i 2.5T u V70tki Ph2.
Suma sumarum: D5 je po meni itekako "drivers car", pod uvjetom da se prihvati cinjenica da principi rada dizelskog i benzinskog motora nisu isti. Slazem se, D5 relativno brzo izgubi snagu (probajte neki TDI, pa cete vidit kaj znaci usko podrucje rada), no uz moj stil voznje (gdje ne vozim cesto preko 4000okretaja) to dolazi do izrazaja vrlo rijetko. Sa druge strane, voznja po zavojitoj cesti je meni bila osjetno dinamicnija sa D5icom nego sa 2.4 20v. Benzinac cim padne u nize okretaje mrtvilo, D5 ima manje muke jer mu je moment nisko smjesten. 2.5T i D5 ne usporedjujem, jer ih ne smatram konkurentima. Gledano sa aspekta rabljenih auta, cijene su tu negdje, ali ne i kod novih auta. Sto se tice elasticnosti, 2.5T brze hvata gas (naravno) i ima vece podrucje rada, ali nije elasticniji.

Slazem se, zvuk kod dizela nije nesto sa cime se mogu pohvaliti.

BTW, zasto mi se cini da bi ova tema mogla krenut istim smjerom kao i ona sa vozimvolvo.si :lol:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 14, 2007 1:39 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
A čovjek vas je samo pitao što mislite o S80 D5 :idea:

D5 motor je sasvim dobra kombinacija za S80 jer ima dobar okretni moment i fino se vozi. ( možeš ga voziti polako uz minimalno šaltanje brzina, a možeš se i ganjati jer ima potencijala)
Jedino na što treba obratiti posebnu pozornost je: da se koristi odgovarajuće ulje (preporućena zamjena 10-15Tkm),te obavezno tankirati Eurodiesel.

Ja ti preporućam da prije odluke za kupnju probaš voziti takav auto, te da vidiš dali ti to odgovara.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 14, 2007 1:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Molim te daj objasni kak si to ustanovil ovu zadnju opsaku :lol: :lol: i tko to u vožni primjeti osim možda prolaznika :?: ili imaš neke čudne sklonosti :lol: :lol: :lol:
P.S. nadam se da se nebuš uvredil.
Pa lijepo, auto radi, izadjem van, otvaram ogradu, udahnem friski jutarnji zrak i njusim ono... :roll:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 14, 2007 1:52 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 11:32 am
Postovi: 90
Lokacija: Ljubljana
Citat:
Vozio sam 2.4 20v, d5, i 2.5T u V70tki Ph2.
Suma sumarum: D5 je po meni itekako "drivers car", pod uvjetom da se prihvati cinjenica da principi rada dizelskog i benzinskog motora nisu isti. Slazem se, D5 relativno brzo izgubi snagu (probajte neki TDI, pa cete vidit kaj znaci usko podrucje rada), no uz moj stil voznje (gdje ne vozim cesto preko 4000okretaja) to dolazi do izrazaja vrlo rijetko. Sa druge strane, voznja po zavojitoj cesti je meni bila osjetno dinamicnija sa D5icom nego sa 2.4 20v. Benzinac cim padne u nize okretaje mrtvilo, D5 ima manje muke jer mu je moment nisko smjesten. 2.5T i D5 ne usporedjujem, jer ih ne smatram konkurentima. Gledano sa aspekta rabljenih auta, cijene su tu negdje, ali ne i kod novih auta. Sto se tice elasticnosti, 2.5T brze hvata gas (naravno) i ima vece podrucje rada, ali nije elasticniji.

Slazem se, zvuk kod dizela nije nesto sa cime se mogu pohvaliti.

BTW, zasto mi se cini da bi ova tema mogla krenut istim smjerom kao i ona sa vozimvolvo.si :lol:
Grim, u tvome postu ima previse kontradiktornih izjava, pa nisam siguran na sta da se nadovezem ... U jednom trenutku govoris da rijetko prelazis 4000rpm a u drugome da je bila voznja po zavojitoj cesti dinamicnija sa D5 ... Ako je dinamicna voznja atmosferca za tebe pod 4000rpm, onda mogu mislit kako je to izgledalo ;-) Po mome misljenju trenutacno ne postoji dizelski motor na svijetu, koji bi se mogao okarakterizirati kao "driver's car" ... Bas zbog cinjenice, da principi rada dizelskog i benzinskog motora nisu isti. Isto tako ocigledno moj hrvatski nije sto bi trebao biti ... Sta znaci elasticniji? Kako god bilo, najbolje je servirati podatke, pa neka svatko sam sebi pravi racunicu:

Motorbezeichnung 2.4 2.5T 2.4D (163KS, de facto jednak kao stari D5)
Max. Drehmoment 225 Nm 320 Nm 340 Nm
bei 4500 U/min 1500 - 4500 U/min 1750 - 2750 U/min

Ali mislim da ima nekih paralela, gdje se obojica slazemo, tako da mozemo dati SuLeu koliko toliko koherentan savjet:
1.) D5 je fenomenalan motor, bolji od 2.4 170KS
2.) 2.4 170KS je mrtav pod 4000rpm
3.) zvuk D5 je losiji od benzinaca
4.) D5 prije izgubi snagu

Ja bi upozorio samo na jos jednu stvar, a to je ocuvanost motora ... Kod novog auta nema dileme da su turbasi bolji izbor, ali kod rabljenog ipak tu treba malo pripaziti. Kao sto sam vec vise puta rekao: ako se dobije dobro ocuvan turbas (bilo benzinac ili dizel) sa poznatom povijesti, onda je to best buy. Ali ako se ne zna sta se kupuje, onda je sigurnije kupiti atmosferca, jer troskovi zamjene turbine nisu maleni. Da ne govorimo kako su turbo motori ipak izlozeni puno vecim naporima nego ne-turbasi.

_________________
Scio me nihil scire.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 14, 2007 2:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Vozio sam 2.4 20v, d5, i 2.5T u V70tki Ph2.
Suma sumarum: D5 je po meni itekako "drivers car", pod uvjetom da se prihvati cinjenica da principi rada dizelskog i benzinskog motora nisu isti. Slazem se, D5 relativno brzo izgubi snagu (probajte neki TDI, pa cete vidit kaj znaci usko podrucje rada), no uz moj stil voznje (gdje ne vozim cesto preko 4000okretaja) to dolazi do izrazaja vrlo rijetko. Sa druge strane, voznja po zavojitoj cesti je meni bila osjetno dinamicnija sa D5icom nego sa 2.4 20v. Benzinac cim padne u nize okretaje mrtvilo, D5 ima manje muke jer mu je moment nisko smjesten. 2.5T i D5 ne usporedjujem, jer ih ne smatram konkurentima. Gledano sa aspekta rabljenih auta, cijene su tu negdje, ali ne i kod novih auta. Sto se tice elasticnosti, 2.5T brze hvata gas (naravno) i ima vece podrucje rada, ali nije elasticniji.

Slazem se, zvuk kod dizela nije nesto sa cime se mogu pohvaliti.

BTW, zasto mi se cini da bi ova tema mogla krenut istim smjerom kao i ona sa vozimvolvo.si :lol:
A sto je bilo u toj raspravi, 300 postova pretpostavljam? 8)
Istina je da atmo protiv turba ima slabe sanse. Jedino uz barem 40% vecu kubikazu, zato i tvoja opaska o 2.4 20v stoji. Sto se tice elasticnosti, 2,5T pocne vuci na 1500 okretaja i ne umire do 6000, D5 pocne (brutalnije) na cca 1700 i krepava na 4000 ili malo vise. Niti jednim niti drugim nema problema u kretanju u drugoj, skretanjima na gradskim krizanjima u trecoj i slicno. Cak je lakse benzincem krenuti iz lergasa u drugoj nego dizelasem.
Ja ih bas smatram direktnim konkurentima (i to onaj D5 sa 185 ks), jer su bliskih perfomansi i slicne cijene (benz je malo skuplji). Kod rabljenih su naravno relacije malo drugacije.
Ili ja elasticnost gledam na pogresan nacin? :?:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 14, 2007 2:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
A čovjek vas je samo pitao što mislite o S80 D5 :idea:
Ja ti preporućam da prije odluke za kupnju probaš voziti takav auto, te da vidiš dali ti to odgovara.
To je i jedina preporuka koju bih mu mogao dati. Ako mu se svidja neka kupi, ako ne, boze moj...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 14, 2007 2:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
[quote="DJ"][/quote]

Slazem se sa svime sto si napisao. Ja isto rijetko prelazim 4000 okretaja jer jednostavno u svakodnevnoj voznji nema potrebe. Ali dobro je znati da ima jos mjesta na brojacu okretaja ako zatreba. :P


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 14, 2007 3:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Grim, u tvome postu ima previse kontradiktornih izjava, pa nisam siguran na sta da se nadovezem ... U jednom trenutku govoris da rijetko prelazis 4000rpm a u drugome da je bila voznja po zavojitoj cesti dinamicnija sa D5 ... Ako je dinamicna voznja atmosferca za tebe pod 4000rpm, onda mogu mislit kako je to izgledalo ;-)
Zasto je to kontradiktorno? D5icu sam drzao unutar njenog randog podrucja (dakle, do 4000 okretaja), atmosferac se vrtio u drugom podrucju (koje je svejedno padalo i na 3000 okretaja). Ako govorimo i o podrucju iznad 4000, opet je snagom (barem subjektivno) D5 bio koplje ispred.

Bilo kako bilo, vratimo se mi na temu.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan