VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
Prevelika potrošnja ulja? https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=975 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | Armin [ pon pro 03, 2007 7:45 pm ] |
Naslov: | Prevelika potrošnja ulja? |
Postavio sam ovo pitanje ovdje jer pretpostavljam da se radi o istom motoru kao u S40. Naime, moj stari ima renault laguna, 1.8 (mislim da je 16V jer je 90 KS), godište 1997. Kupljena nova, prešla za ovih skoro deset godina svega 82000 km. Vozi je samo stari i vrlo rijetko ja. Ono što sam uočio bila je potrošnja ulja, još otkad je bila nova. Naime, nivo ulja bi pao na minimum do vremena izmjene ulja (nekih 7000-8000 km). Prvih nekoliko izmjena stari je išao u ovlašteni servis dok ih nije upitao za tu potrošnju. Tamo su mu rekli da to nije normalno i da bi trebalo rastaviti cijeli motor i uraditi ne znam šta. Pošto je moj stari auto smatrao novim iako je već istekla garancija, mislio je da je to samo izvlačenje novca i nije više nikada otišao tamo. Narednih godina ulje je mijenjao kod nekog majstora koji mu je govorio da su to neka "divlja" ulja koja isparavaju itd. Zadnjih 2-3 godine nisam provjeravao nivo ulja u njegovom autu jer sam mislio da je sada sve OK (naime, kod lagune, kada se upali, prvih 30-40 sekundi kazaljka temperature pokazuje nivo ulja u motoru) jer kad god sam ja sjeo u auto kazaljka je pokazivala da je tako. Do sinoć. Zadnju izmjenu ulja (novembar-studeni prošle godine) sam odveo auto u ovlašteni servis gdje su nasuli ELF 10W-40. Od tada je auto prešao tek 7000 km. Sinoć primjetim čudan zvuk motora. Pogledam ulje - DALEKO ISPOD MINIMUMA. Dospem cijeli litar - I DALJE ISPOD MINIMUMA!! Napominjem da je auto prešao tek 7000 km od zadnje izmjene, da moj stari ne forsira auto, motor ne dimi. Je li to normalna potrošnja ulja za taj motor? Meni to nikako ne djeluje normalno. Ne znam koliko dugo je stari vozio tako (on to ne provjerava jer auto još smatra relativno novim obzirom na kilometražu) i ne znam kakva je šteta mogla nastati na motoru. Eto, malo sam se raspisao, nadam se da ne zamjerate. P.S. Zar ulje može ispariti? |
Autor/ica: | grimreaper [ pon pro 03, 2007 9:15 pm ] |
Naslov: | |
Nazalost, ne mogu ti pomoc oko pitanja, vec samo navest da je rijec o 1.8 8v motoru. |
Autor/ica: | Tomaz40 [ pon pro 03, 2007 9:52 pm ] |
Naslov: | |
Prva stvar je, da je motor koji ima Laguna isti kao onaj u Volvu 440, 460, 480. S/V 40 ima drugčiji motor. Ulje ne može ispariti ali je više mogučnosti zašto ga auto pije. Možda samo koji semering ne radi i pušta ulje, možda nešto ne valja kod teflona, možda ga motor zaista pije negdje oko bata (ne znam kako vi kažete obročkom ![]() Predlažem, da ideš s autom do mehaničara, pa da se provjeri prije neko ide cijeli motor k vragu. |
Autor/ica: | Armin [ uto pro 04, 2007 4:29 pm ] |
Naslov: | |
Bio danas kod mehaničara, promijenio ulje i filter. Motor je u potpunosti suh, nigdje ne pušta ulje (barem ono što se može vidjeti pogledom ispod haube i pogleda odozdo kad je auto na dizalici) a iz auspuha uopće ne dimi. Ovaj put sam umjesto ELF usuo Castrol magnatec 10W-40 pa ćemo vidjeti eventualnu potrošnju. |
Autor/ica: | Tomaz40 [ uto pro 04, 2007 5:04 pm ] |
Naslov: | |
Magnatec je bivši TXT. Ne znam dali je Castrol promijenio samo ime ili je i ulje drugčije, ali Magnatec je kao druga generacija TXT-a. U Sloveniji TXT je bilo vrlo popularan i mislim da se s tim uljem vozilo više od 25% svih auta. Problem kod TXT ulja bio je, da su se dosta brzo mnogo smanjile molekule ulja. To znači da nakon servisa prvih nekoliko 1000 km nije pio ni kapi, a poslije je počeo i s pitjem ulja. Predlažem, da redovito kontroliraš nivo ulja i nakon nekoliko 1000 kilometra. |
Autor/ica: | Armin [ uto pro 04, 2007 7:09 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Magnatec je bivši TXT. Ne znam dali je Castrol promijenio samo ime ili je i ulje drugčije, ali Magnatec je kao druga generacija TXT-a.
OK, hvala na savjetu. Vidjećemo kako će se sada ponašati.
U Sloveniji TXT je bilo vrlo popularan i mislim da se s tim uljem vozilo više od 25% svih auta. Problem kod TXT ulja bio je, da su se dosta brzo mnogo smanjile molekule ulja. To znači da nakon servisa prvih nekoliko 1000 km nije pio ni kapi, a poslije je počeo i s pitjem ulja. Predlažem, da redovito kontroliraš nivo ulja i nakon nekoliko 1000 kilometra. |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |