VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
C30 new edition https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=986 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | ronnie [ čet pro 06, 2007 8:57 pm ] |
Naslov: | |
Hm! ![]() €€€€€€€€€€€€€€€€€€ ![]() |
Autor/ica: | DJ [ pet pro 07, 2007 12:09 am ] |
Naslov: | |
Karavan?? Pa V50 je tocno to ... Karavanska verzija C30 ... Zar ne? |
Autor/ica: | BORIS [ pet pro 07, 2007 8:25 am ] |
Naslov: | |
![]() V30 ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet pro 07, 2007 9:25 am ] |
Naslov: | |
Citat: Karavan??
V50 je karavanska verzija od S40.
Pa V50 je tocno to ... Karavanska verzija C30 ... Zar ne? |
Autor/ica: | DJ [ pet pro 07, 2007 2:32 pm ] |
Naslov: | |
A S40 limuzinska od C30 ![]() Cini mi se da sam procitao da je platforma za C30/S40/V50 jednaka ... Kao i motori, interier i prednji dio auta. Popravite me ako grijesim. EDIT: evo, sa wikipedije: Citat: The Volvo C30 is a compact car produced by the Volvo division of Ford's Premier Automotive Group. The C30 is a three-door, four-seat hatchback powered by I4 and I5 engines. Despite the name, the car is the hatchback / coupe version of the S40/V50/C70 luxury vehicle range and therefore uses the same Volvo P1 platform as its siblings.
EDIT #2:vir: http://www.worldcarfans.com/9071206.008 ... 0-rendered Citat: In the midst of C30 five door reports circulating the web, we confirmed with a Volvo representative that a five-door was not part of their product planning. Instead it would be something else, which left the door open to speculate a sportback / wagon version of the C30 possibly to be called the V30.
Fellow Scandinavians at AutoMotorSport Sweden have followed through on the story with reliable information that it will be a V30 wagon along with this excellent artist interpretation of what the vehicle may look like. To be built on the new Ford Focus platform the V30 is set for launch some time between 2010 and 2012. Volvo's research shows positive public reception for a larger XC100 SUV in America and Russia but strict CO2 requirements are forcing Volvo to think small, possibly by way of an XC30. ![]() Ako je za vjerovati wikipedii, S40 nece dobiti nasljednika, a V50 ce postati karavanska verzija novog S60 (isto kao sto je V70 karavanska verzija S80). To ostavlja prostor za novog malog karavana, koji ce ocito biti V30 ... |
Autor/ica: | grimreaper [ pet pro 07, 2007 3:06 pm ] |
Naslov: | |
Ako se ne varam, C30 je na skracenoj platformi, kaj ne? Slicno kao A3 i A4? C30 "karavan" pretpostavljam da ce biti konkurent 5-vratnoj A3ojci... |
Autor/ica: | DJ [ pet pro 07, 2007 3:35 pm ] |
Naslov: | |
Tu nemam pravog odgovora, posto istu platformu (Volvo P1 odnosno Ford C1) koriste i Ford i Mazda ... Tesko je reci kakve preinake se prave za pojedini model ... To bi jedino mehanicari mogli reci kakve su stvarno razlike izmedju S40 i C30. http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_C1_platform |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pet pro 07, 2007 3:38 pm ] |
Naslov: | |
C30, S40 i V50 koriste potpuno istu platformu zajedno sa Ford C-Max i Mazda3. |
Autor/ica: | Branimir [ pet pro 07, 2007 3:53 pm ] |
Naslov: | |
Citat: C30, S40 i V50 koriste potpuno istu platformu zajedno sa Ford C-Max i Mazda3.
I Focus.
|
Autor/ica: | Tomaz40 [ pet pro 07, 2007 4:48 pm ] |
Naslov: | |
Citat: A S40 limuzinska od C30
Koliko znam (ni to nije baš mnogo) Volvo je več potrdio, da če biti samo još jedan faclift za S60-ku, onda je za S60 fajrund. Sumnjam, da če prestati sa proizvodnjom S40 i S60.
![]() Ako je za vjerovati wikipedii, S40 nece dobiti nasljednika, a V50 ce postati karavanska verzija novog S60 (isto kao sto je V70 karavanska verzija S80). To ostavlja prostor za novog malog karavana, koji ce ocito biti V30 ... |
Autor/ica: | BORIS [ pon pro 10, 2007 8:35 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: C30, S40 i V50 koriste potpuno istu platformu zajedno sa Ford C-Max i Mazda3.
I Focus.I Mazda 5 |
Autor/ica: | Hrvan [ sub sij 05, 2008 5:35 pm ] |
Naslov: | |
Da, to je problem, kaj auti sve više djele različite dijelove. Tu su pobjednici oni iz vw, audi, škoda, seat grupe - 17 auta dijele isto podvozje... Al mislim da je veći problem kad se djeli elektronika. Pa se onda dogodi da je na testu toyota corolla crkla usred tunela, zbog boschove elektronike, koju su japanci odlučili koristiti. To je sve zbog utrke za što većom zaradom... No dijeliti podvozje sa fordom je ok, budući da ih svi stalno hvale i dobivaju nagrade. Kolko sam upoznat ono od mondea je sad najbolje podešeno. A čudi me da fakat pokušavaju smanjit broj modela na tržištu, s obzirom da se svi natječu kolko će modela izbacit. Primjer bolesnoga je c1, c2, c3 i c4 hb ![]() |
Autor/ica: | Hong Kong [ čet svi 22, 2008 4:07 pm ] |
Naslov: | |
![]() ![]() |
Autor/ica: | iggy [ pet svi 23, 2008 12:13 am ] |
Naslov: | |
Nadam se da je ovo photoshop, da ovo niko nije napravio od auta. ![]() |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |