Blok, glava, klipnjače, klipovi, ležaji, ventili, to ti je sve isto.
Dizne su ti iste, ali su na D24 naštelane na 135bar, a na D24TIC na 155bar-a, a u nekim ljućim aplikacijama idu i do 165bar.
Bregaste su ti iste što se tiče lifta, samo D24 bregasta nešto duže otvara, pa bih ja radije nju pravio.
Pumpa, kao što znaš, je različita između atmosferskog i turbo...zašrafiš pumpu i grane sa turbaka na "obični" i dobijaš čistog turbaka - pumpe su iste, agregati su isti, kompresioni odnos je isti...
Jedino što još trebaš je prebaciti "remote" filter ulja sa turbaka, pošto se na atmosfercu filter šarafi ravno u blok, a na turbaku tu dođe turbina, pa je tu zašarafljen adapter, a filter je ispred traverze, sa adapterom za hladnjak ulja, koji atmosferac takođe nema.
To je to što mi na prvu pada na pamet...
_________________ En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.
|