Citat:
Probaj malo detaljnije pregledati, da stvarno nije nešto drugo.
Vidio sam par rikavanja turbina, jednom auto nije išao više od 90 (a trebalo mu je da i do toga dođe) i pošteno je dimio,
jednom je izletilo svo ulje van i bila je kvalitetna dimna zavjesa....
Jedno pitanje, samo, koliko otprilike izdrže te turbine??
ja sam sa svojim na 130 tkm pa pitam dal da polako počnem stavljati novce na stranu...
ne gazim ga dok se ne zagrije, i ne gasim ga odmah kad stanem (ako sam jače vozio).
ostavim ga minutu dvije da se malo ohladi..
a ulje mijenjam svakih cca 12.000 km...
iskreno mi se čini da tu nema pravila, jer sam vidio gdje se turbina razletila na cca 90.000 (bilo jednom na oko 70tkm),
a bilo i slučajeva gdje je riknula i na cca 230 tkm....
vjerojatno ovisi i o načinu vožnje, servisima i još tisućuu faktora.
A jel bilo slučajeva gdje nije riknula? Pitam jer je kod mene na satu 217xxxkm a nisam ništa dirao. Zadnje dvije godine otkad je auto kod mene idem na servis svakih 10000-12000km ovisno o slobodnom vremenu. Na 214000km mi je prošao EGR i njega sam zamjenio.
Što se crijeva na turbini tiče to nisam dirao. Da li da to preventivno promjenim na sljedećem servisu ili ne? Auto normalno ide, mirno radi, ne dimi, sve OK za sada.