Sada je: sri lip 25, 2025 9:40 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 128 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 ... 9 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Samo mi jedna stavr nije jasna u ovoj priči s čim ti upravljaš toliki tlak u motoru. tj ko ti je mapirao auto,kolko sam skužio neki hibrid imaš gore, jel kovano unutra kaj, šta si riješio s elektronikom, nekako mi razbacuješ te brojke boostanja onako olako, da ti nebi skupljao klipove i kljipnjače po cesti, si bio na valjcima kolko ti auto ima konja na tih 2 bara, jebote sav se naježim kad pišem 2 bara i sjetim se tcoda brrrrrrrrrrr................


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Ni meni sad nije puno toga jasno...

Imam pitanje. Kad vozim ajde malo ga stisnem tj. nije bitno stanem, UGASIM auto i pokusam otvorit cep vode sve 5 dok ne pocne voda sibat van iz posude....
Jel to normalno ili? :?

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:43 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
radim dva posla pa nemrem prdnut...al kad uhvatim neki godišnji idem na valjke ...
stavio sam mehanički boost kontroler koji je namiješten na oko 1,3 jer kad sam promijenio turbo centrala ju je spustila na 0,4.
a imam i neko dugme u kabini :lol: koje ide na 2 bara to bi bio overboost. al to je ludo na 150 samo prošlajfa u sekundi :o :o :o za sad radi odlično , prošo sam tako oko
20 000km a i ne šparam ga,potrošnja je 23
puno planova ima al vremena nema .kovanog nema a iskreno neznam dali če ga ikad biti.jel se uopče zna da je nekom pukla klipnjača na t5??
ili samo priče...

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:48 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
pazi nesmiješ ga gasiti i otvarati čep dok se ne ohladi malo.ja stanem i pustim ga da se iskulira ugasi ventilator pa ga mogu skinuti al dok auto radi još.
kad ga ugasiš neko vrijeme temperatura raste i normalno voda izlazi vani.čak je ludo tako vaditi čep.

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:56 pm 
Offline

Pridružen/a: čet lis 11, 2007 3:20 pm
Postovi: 33
Lokacija: Ljubljana
Možda ti čep u kojem je ventil ne radi pravilno, znači ne izpušta previsokog tlaka. :roll:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:58 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
e na to se nisam sjetio !!
bravo i hvala !!

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 12:13 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
a da ne ispušta bile bi cijevi nadrukane . možda previše ispušta

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 12:28 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
radim dva posla pa nemrem prdnut...al kad uhvatim neki godišnji idem na valjke ...
stavio sam mehanički boost kontroler koji je namiješten na oko 1,3 jer kad sam promijenio turbo centrala ju je spustila na 0,4.
a imam i neko dugme u kabini :lol: koje ide na 2 bara to bi bio overboost. al to je ludo na 150 samo prošlajfa u sekundi :o :o :o za sad radi odlično , prošo sam tako oko
20 000km a i ne šparam ga,potrošnja je 23
puno planova ima al vremena nema .kovanog nema a iskreno neznam dali če ga ikad biti.jel se uopče zna da je nekom pukla klipnjača na t5??
ili samo priče...
Je je pusto su priče moš se mislit premalo ti imaš s tim konja i momenta da bi trenutno strgao taj motor, i na kraju mi opet nisi rekao kojom elektronikom ti to sve upravljaš ili ti je MBC i otac i majka u toj priči s našarafljenim hibridom gore onako, skino serijsku i stavio ovu koja daje puno više pa dok ide ide, kakva ti je smjesa, što je s EGT-m itd, ako si samo tlak dirao onda se fakat kockaš u kojoj igri nevidim da češ dobit osim slomnjenog motora.....


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 4:42 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
evo vidi staru brtvu gdje je puštala komp.
slika

slika

slika

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 10:58 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Nemaš kaj misliti ----- glava dole


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 10:59 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Nemaš kaj misliti ----- glava dole


E samo sam tebe čekal :wink: A niš frčem rukave........

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 11:07 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
ne zaleči se , meni nije radio ventilator , cijevi su bile ko kamen itd.polako... :shock:

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 11:13 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ma ventilator radi,voda cilkulira, temp ok,čak sam nabavil nekakav čep koji mi se čini prejak pa sad više ne izbacuje vodu van,kaj baš i nije dobro.Kiki jedno pitanjce jel je glava od 2.0 T5 2.3 T5 ista :?: Imam jednu doma uređenu pa sam mislil čenđati.

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 11:15 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
eto ga...
več skida glavu...
pročitaj svoj post pa vidi...
sve ok , malo si zabrijao mislim... :D :D

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 11:17 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Bogami neznam napamet, moram provjeriti......ali mi se neka čini da nije----- al da ne bubamo napamet ---- javim


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 128 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 ... 9 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan