Sada je: sub lip 21, 2025 1:55 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 82 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pet lis 24, 2008 7:48 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Jasan je meni dio za 4x4, a i Acin audi je ove godine polomio mjenjač :evil: , no taj auto je zbilja previše naturpijan...
A za širinu i trenje - naveo sam vlastito isprobavanje, i sve su dimenzije približno sličnog promjera i stavljene na istu felgu i isti auto - sa većima ide slabije, sa manjima vrti bezveze u prazno, zlatna sredina, kasnije je bio eksperiment i sa 16" na istom autu - rezultat - 195/45 R16 taman, dok je već 205/40 R16 malo teže za okretat...
A na Alpinu su kasnije stavljene 195/60 R13 jer tada nije bilo lako doći do 205/60 R13, ali s njima je kako rekoh bio cirkus za krenuti, samo se 'krivio' :lol:

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lis 24, 2008 8:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
"What factors are important in terms of tyre grip? Tyre width has no direct relation to the amount of grip generated; it is a secondary factor, and the width basically relates to cooling potential and so the tyre compound that can be used. The size of the contact patch has no bearing on the amount of grip generated at all, apart from the extreme of where the compound is getting so hot that it no longer acts as a solid (and therefore doesn't follow Amonton's Law). The tyre pressure has no direct bearing on the level of grip (apart from aquaplaning), but it does have a bearing on the heating and cooling characteristics of the tyre. Having a lower tyre profile gives improved handling through reduced sidewall stress and improved contact patch shape stability."

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lis 24, 2008 8:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Neznam o cemu uopce razglabate kad je to nauka za sebe...Pogledajte samo f1 kad su skinuli traction control...
Nije sve u autu, ima nesto i u vozacu.... :wink:

Nisam u tim vodama SR-a ali ako je takav problem ta trakcija, zasto se ne ide na nekakav sistem traction controla??? :oops:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lis 24, 2008 9:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nisam u tim vodama SR-a ali ako je takav problem ta trakcija, zasto se ne ide na nekakav sistem traction controla??? :oops:
Postoje razni launch, traction, flat shift i ini sistemi koji se koriste. No, kako je na SR-u jedino važno prijeći tih famoznih 402 m u što kraćem vremenu, jasno je da je traction control samo nužno zlo. Jer traction control "smanjuje" okretni moment, a time i snagu motora, sve do te mjere dok se kotač ne prestane vrtiti u prazno. Drugim riječima, opet se sve svodi na to koliko trenje možeš ostvariti između gume i podloge. Jedino što traction control ispravlja je loš osjećaj za trakciju guma na podlogu kod vozača :lol:. Ako je vozač ok, traction control je samo smetnja.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lis 24, 2008 9:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Pravit cu se da sam te razumio..... :lol: :lol: :lol: :lol: 8)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lis 24, 2008 9:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Pravit cu se da sam te razumio..... :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
Ma kak ne kužiš?? Recimo da imaš jako ćelavu i staru gumu, te da je trenje između nje i podloge katastrofalno malo, pa se kotač vrti ko na ledu. Uključiš traction control i šta se dogodi? Ta elektronika ograniči snagu motora do te mjere dok se kotač ne počne normalno kotrljati po podlozi bez proklizavanja. A to će biti cca 5 km/h ako ne i manje. I što si na kraju dobio? Prijeđenih 402m za 2 minute :lol:

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lis 24, 2008 10:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Ajde dobro, a sta je sa najboljom zvakacom od gume???
Pretpostavimo da stavis siroku gumu, ono i 20"gume, najbolju gumu sve naj... I traction control...
Kako bi to izgledalo?

I uostalom sta se nebi dalo nekakav comp ugradit pa da lijepo odredis kvalitetu asfalta, gume, vrijeme, temperature i sva cudesa...pa da on to izracuna ili sta ja znam pa da te katalpultira... :lol: :lol: :lol: :lol: Samo serem... :wink:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 82 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan