Sada je: uto lip 24, 2025 1:27 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 19 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri pro 10, 2008 10:54 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Sorry ako je već bilo.

Molim sve kolege koji imaju dizele, da napišu ukratko sljedeće:

1. koji motor?
2. koje ulje?
3. interval zamjene?
4. zašto baš to ulje?


Evo moj info:

1. 2.5 TDI
2. FINA Excel 10W40
3. 8-9 tkm (2x godišnje prije ljeta i prije zime, filter svaki put)
4. zadovoljava spec. iz uputa, mada je u VADIS-u poslije preporučeno 5W40, ali kak ovog uopće ne troši ostao sam na tome

Hvala.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 10, 2008 11:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
1. 1.9DI (comon rail)
2. LIKWI MOLY 10W40 DIESEL
3. 10 000 km
4. Po meni najbolje odgovara motoru,tiši je rad.

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: sri pro 10, 2008 11:26 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
1. koji motor? Renaultov cDI 1.9 sa 115 HP u Volvo V40 1.9D
2. koje ulje? Shell Helix Diesel ultra 5W-40 (zadnje 4 godine) a u zadnje vrijeme Midland Synowa 5W-40, obadva full sintetička ulja.
3. interval zamjene? 10000 km
4. zašto baš to ulje? Jer ispunjavaju i premašuju po Volvu predviđenu minimalnu normu za moj motor a to je po ACEA -B2/B3 odnosno API-CF . Shell ispunjava API-CF, ACEA-A3/B3/B4, a Midland API-SM-CF • ACEA A3/B3/B4-04, C3-04. Midlan je skoro duplo jeftiniji od Shella pa ga koristim u zadnje vrijeme.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sri pro 10, 2008 8:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
midland rocks :D

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet pro 11, 2008 7:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:

2. a u zadnje vrijeme Midland Synowa 5W-40, obadva full sintetička ulja.
Hvala obojici!

E, a sad tebe još molim info gdje i pošto je ovaj Midland? :-)

Naglo mi se dopalo kad sam vidio da je from Sweden! :clap:

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 11, 2008 7:26 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
2. LIKWI MOLY 10W40 DIESEL
A, tebe molim za ovo - gdje i pošto?

THNX.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 11, 2008 7:30 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Evo moj info:

1. 2.5 TDI
2. FINA Excel 10W40
Lijepo molim znalce odgovor.

Da li su mogući problemi ako se nakon dugogodišnjeg korištenja 10W-40 polusintetskog, počne koristiti 5W-40 full sintetsko?

Ili je to urbana legenda?

Do sad mi ništa ulja nije trošio, mogu li očekivati da će 5W-40 trošiti i je li to normalno, itd...? :?:

Hvala.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 11, 2008 9:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:

2. a u zadnje vrijeme Midland Synowa 5W-40, obadva full sintetička ulja.
Hvala obojici!

E, a sad tebe još molim info gdje i pošto je ovaj Midland? :-)

Naglo mi se dopalo kad sam vidio da je from Sweden! :clap:
Hmm, nije from Sweden nego Switzerland al nema veze. Našao sam ga na bezninskoj pumpi Park nasuprot OMW-u kod Coca-Cole, Ljubljanska avenija. Litra je, negdje oko 62 kune ak se dobro sječam. Mislim da bez bojazni možeš preći na Full sintetiku ali s obzirom da je do sada auto vožen na polusintetiku i na to da ima poprilično km neznam koliko će mu to sad značiti u produljenju životnog vijeka.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: čet pro 11, 2008 10:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Liqui Moly sam ja vidio za kupit u PVC-u... I to 5W-40 po nekoj smjesnoj cijeni 4l ako se ne varam za 350 kuna ili 5 litara nisam siguran 100%

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
PostPostano: pet pro 12, 2008 12:07 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon stu 10, 2008 12:04 am
Postovi: 115
Lokacija: Zagreb
Ljudi vole kupovati i koristiti što "bolje" ulje, čak i onda kad po preporuci proizvođača auta to zaista nije potrebno. Jednako tako i izmjena ulja na pola preporučene kilometraže nema baš previše smisla. Današnja polusintetička i sintetička ulja se mjenjaju na cca svakih 15k km. Mislim isto tako da nema potrebe u stare kante natakati skupu ful sintetiku. Za Tdi motore starije konstrukcije ide polusintetika za turbo diesele. To ulje je obično 10w40 i ima sve potrebne aditive da npr podmazuje turbinu usprkos visokoj temperaturi isl. Fulsintetika 5w40 je za npr pumpedise diesel motore. Ja osbno na glupom Golfu (petica 2.0 tdi) mjenjam ulje na redovnom servisu, svakih 15 000 km i to 5W40, na Defenderu, 2.5 Tdi jedanput godišnje, trebalo-netrebalo. U njega ide 10W40. Momentalno koristim Shell, zato što imam 20% pousta na to ulje. U Golfa moram nadoljevati ulje, u Defendera ne.

_________________
fwdlose.jpg


Vrh
   
PostPostano: pet pro 12, 2008 1:32 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Doljevanje ulja nema veze o versti ulja nego o samom motoru,Evo uzmi u obzir bilo koji Opel motor,od prvog dana troše ulje ma koje god na natočio.ali i svakom motoru ne paše isto ulje.Ja sam jedamput stavio MOBIL 5W40 i motor je bio puno bučniji nego sa LIQIem

@Saša.Ja mislim da nebi motor smio trošit 5W više nego 10W(u tvom slučaju ništa)ali ponavljam ne ponašaju se sva ulja jednako u svakom motoru

Ulje sam platil oko 350 kuna,6 lit.i to mi je bila već treća izmjena i do sad sam pre zadovoljan tim uljem

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: pet pro 12, 2008 8:47 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
@deda - u golfa sa PD motorima mora ići ulje po normi 505.01 i to 0W30 ili 5W30, i zato ti troši ulje što trpaš 5W40 kojih koliko mi se čini nema u 505.01 specifikaciji, tj bar do skoro nije bilo.

@v40 neno - ne pričaj gluposti za Opela. Ja sam 2 godine imao Astru Sport 2.0 16v 100kW i napravio sam 50k km i 3 izmjene ulja (2 Mobil1, 1 Castrol RS) i vozim se fajn brzo non stop, znači ne šparam, ulje mijenjam svakih 12-13k km i NIKAD nisam nadolijevao ulje u nju, od izmjene do izmjene je palo ulje sa max na šipki do pola otprilike, a vožnja je bila kako rekoh nimalo nježna. Ista stvar sa punčevom Vectrom 1.6i 55kW, evo 10 godina se čovjek vozi, mijenja ulje svakih 10k km (castrol magnatec stalno) i nikad nije bilo potrebe za nadolijevanjem ulja između izmjena, a isto čovjek ima tešku nogu. I još sam ja imao prije i Vectru 2.0i, Kadetta 1.5 Tdi, Kadetta 1.6i, masu njih moj stari i nikad problema s uljem nije bilo. Nisam Opel fan da me ne shvatite krivo ali ne volim kad se priča bzvz o nekoj marki automobila a da to nije istina.

@hal - ako si zadovoljan sa uljem i motor ga ne troši, nemaš potrebe mijenjati proizvođača.

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: pet pro 12, 2008 9:01 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
@jopis - ovo s 505.01 ti je malo veča glupost, ne kužim kako možeš stajati iza takvih tvrdnji :think:


Vrh
   
PostPostano: pet pro 12, 2008 9:24 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon stu 10, 2008 12:04 am
Postovi: 115
Lokacija: Zagreb
2 Jopis, Tiskarska greška, u Golfu je 5W30, Shell helix plus, prije toga Esso iste gradacije, a prije Essa Texaco. Auto na 10-12k km potroši do 2l ulja bez obzira o koje se proizvođaču ulja radilo. U firmi imamo i Pasata isto 2.0 tdi isti motor, samo 170 ks, jednako troši ulje. Na servisu kažu da je to normalno.

_________________
fwdlose.jpg


Vrh
   
PostPostano: pet pro 12, 2008 12:14 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
@hal - ako si zadovoljan sa uljem i motor ga ne troši, nemaš potrebe mijenjati proizvođača.
Da... Vec sam ovo jednom odlucio, pa cu najvjerojatnije opet...

Thnx.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 19 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan