Citat:
2 tcode:
Grip itekako ovisi o širini gume, ali ne isključivo. Naime širina gume je samo jedan od faktora uz smjesu koja određuje trenje, zatim oblik površine, inercijska masa, rotirajuča masa, pritisak na površinu...blah-blah....
Ulovio si se u antituning raspravu, jer ste i ti i on u pravu ali i u krivu. Ključan pojam je kao i u svemu ostalome proporcionalno dimenzioniranje! Prevelika širina može biti kontra-efektna isto kao i premala širina. Isto kao i npr. veličina turbine na nekom motoru... Ako neznaš sve podatke o tom motoru nemožeš dati ni pravilnu ocjenu veličine turbine, zar ne?
Zato IMHO izvuci se iz te rasprave čim prije možeš jer je to vjerujem mlaćenje prazne slame bez relevantnih podataka i matematičkih proračuna....

Grip gume ne ovisi o širini, i dalje govorimo isključivo o gripu prilikom ubrzavanja (riječ je o 402m iz SR-a). Ostali pojmovi koje si ovdje doslovno nabacao zajedno nemaju smisla.
A evo i relevantnih podataka za matematički proračun, radi se o Fiat Unu, gume trenutno na autu su yokohama a48, dimenzije 185 65 R14, pa da ne, kako ti kažeš, mlatimo praznu slamu.
Za samu raspravu se ne brini, spreman sam dokazati svoju tvrdnju i matematičkim proračunima ako treba

.