Citat:
Jesi vidio crash testove premium europljana pred 10 godina? Kad netko pita za BMW 328 iz 97., da li netko spominje crash test?
Naravno, ja. Između ostalog to je bio jedan od razloga zašto sam kupio Volvo V40.
Citat:
BTW, nakon zadnjeg crasha neke brilliance limuzine, kinezi su se uhvatili posla i cini se popravili situaciju. Slazem se, gust je vrlo bitan. Ali, ti apriori onda tvrdis da je kineski coupe sa turbo motorm manji gust za voznju od Clia 1.4?
Ne baš. Tvrdim samo da ni jedan ni drugi ne bih vozio iz gušta. Clio bi mi bio eventualno privlačan kao druga opcija za po gradu. Al kak imam bicikl.....
Citat:
Ali, mi ovdje pricamo o autima za 20k eura. Koliko image-a mozes dobit za te novce?
Puno ako ne kupuješ nove kineze nego polovne Šveđane. Ionako je moja politika da ne treba kupovati novi auto (između ostalog jer nemam para za to

), polovni su sasvim dobri. Za mene.
Citat:
I koliko dugo ce image svega ispod premium segmenta biti bitan? Tak i tak ce uskoro Dacia imati suv-lookalike sa mehanikom iz Nissana Qashqaia, Skode vec po nekim stvarima prelaze i VW. Da se razumijemo, u rangu 80-100k eura ne broje se novci nego se gleda kako ce netko izgledat pred "publikom" (sto je VW sa phaetonom jako dobro osjetio), no rang do 30k eura mislim da ce biti jako uzdrman kad Kinezi navale.
Volkswagenu je trebalo 30 godina da se od prvog Passta i Golfa "pametnom" politikom odvoji od narodnog vozila i postane, recimo, premium brand. Mitshubishiju to nije uspjelo. Ni Hyundaiu. Vjerovatno neće ni Kinezima. 60-tih godina je japanska auto industrija bila tamo gdje je danas kineska. I krenuli su na europu i SAD upravo malim automobilima, nižom cijenom i kvalitetom. Kao što vidiš europa i dalje proizvodi male automobile. Istina je da su japanci uzelio svoj dio pod europskim suncem ali i da se Europa znala obranitiod njih. Bude se i od Kineza. Pogotovo ako nebudu napredovali u kvaliteti.
Citat:
Ono sto se ovdje ne spominje su posljedice kineske navale. Iskreno, mene strasi takva buducnost. Kako je krenulo, vrlo brzo cemo doci do situacije da ce se SVE proizvoditi u Kini. A pod "SVE" mislim i na brandove, ne samo na proizvode. Cijela me prica podsjeca na audio proizvode iz Kine koji svojim karakteristikama ponekad tuku i 10x skuplju renomiranu konkurenciju (Shanling, Shengya, Xindak).
Je još je i Franjo Šafranek (Majetić) u "tko pjeva zlo ne misli", čija radnja je smještena u predratnu 1935 rekal da bu žuta rasa preplavila svijet i to kod Žnidaršića na gemištu

Nema mijest panici. I kinezima bu jednom porastal snadard i nebude više bilo tak isplativo seliti proizvodnju tam. Ni Mađarska više nije tak jeftina kak je bila. Ne slažem se da Kinski auto brendovi tuku u svemu 10x skuplju konkurenciju. Osim cijenom. Na koncu iako postoji Lexus, još uvijek se rađe kupuje BMW, Mercedes, Jaguar.... Tradicija je tradicija, a Lexus nije baš od jučer i sve je samo ne loš.
Citat:
P.S. Sto se tice kopiranja. Danas je pristup tehnologiji takav da kopiranje ne znaci nuzno i biti korak unazad. Sreca je sto se kineski proizvodi smatraju necim sto mora biti barem 3x jeftinije od svakog drugog, da bi se o njemu uopce razmisljalo. Uvjeren sam da kinezi mogu proizvest skoro bilo koju stvar barem 30% jeftinije od drugih, no da li bi ta roba imala kupaca? Mislim da jos ne... Srecom.
Daj si mira, nemreju nam ti kinezi niš. Baš te zamišljam kak s svemirom u šuiroko razljapljenim očima prodaješ tvojeg žuću i ko hipnotiziran ulaziš u dučan Brilianza i naručuješ jednog kupea. I nekak mi tu mozak zblokira. Neznam zakaj
