VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
Kinezi? http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1100 |
Stranica: 2/3. |
Autor/ica: | dgovorcin [ pet sij 04, 2008 2:40 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Jesi vidio crash testove premium europljana pred 10 godina? Kad netko pita za BMW 328 iz 97., da li netko spominje crash test?
Naravno, ja. Između ostalog to je bio jedan od razloga zašto sam kupio Volvo V40.Citat:
BTW, nakon zadnjeg crasha neke brilliance limuzine, kinezi su se uhvatili posla i cini se popravili situaciju. Slazem se, gust je vrlo bitan. Ali, ti apriori onda tvrdis da je kineski coupe sa turbo motorm manji gust za voznju od Clia 1.4?
Ne baš. Tvrdim samo da ni jedan ni drugi ne bih vozio iz gušta. Clio bi mi bio eventualno privlačan kao druga opcija za po gradu. Al kak imam bicikl.....
Citat: Ali, mi ovdje pricamo o autima za 20k eura. Koliko image-a mozes dobit za te novce?
Puno ako ne kupuješ nove kineze nego polovne Šveđane. Ionako je moja politika da ne treba kupovati novi auto (između ostalog jer nemam para za to ![]() Citat: I koliko dugo ce image svega ispod premium segmenta biti bitan? Tak i tak ce uskoro Dacia imati suv-lookalike sa mehanikom iz Nissana Qashqaia, Skode vec po nekim stvarima prelaze i VW. Da se razumijemo, u rangu 80-100k eura ne broje se novci nego se gleda kako ce netko izgledat pred "publikom" (sto je VW sa phaetonom jako dobro osjetio), no rang do 30k eura mislim da ce biti jako uzdrman kad Kinezi navale.
Volkswagenu je trebalo 30 godina da se od prvog Passta i Golfa "pametnom" politikom odvoji od narodnog vozila i postane, recimo, premium brand. Mitshubishiju to nije uspjelo. Ni Hyundaiu. Vjerovatno neće ni Kinezima. 60-tih godina je japanska auto industrija bila tamo gdje je danas kineska. I krenuli su na europu i SAD upravo malim automobilima, nižom cijenom i kvalitetom. Kao što vidiš europa i dalje proizvodi male automobile. Istina je da su japanci uzelio svoj dio pod europskim suncem ali i da se Europa znala obranitiod njih. Bude se i od Kineza. Pogotovo ako nebudu napredovali u kvaliteti.Citat: Ono sto se ovdje ne spominje su posljedice kineske navale. Iskreno, mene strasi takva buducnost. Kako je krenulo, vrlo brzo cemo doci do situacije da ce se SVE proizvoditi u Kini. A pod "SVE" mislim i na brandove, ne samo na proizvode. Cijela me prica podsjeca na audio proizvode iz Kine koji svojim karakteristikama ponekad tuku i 10x skuplju renomiranu konkurenciju (Shanling, Shengya, Xindak).
Je još je i Franjo Šafranek (Majetić) u "tko pjeva zlo ne misli", čija radnja je smještena u predratnu 1935 rekal da bu žuta rasa preplavila svijet i to kod Žnidaršića na gemištu ![]() Citat: P.S. Sto se tice kopiranja. Danas je pristup tehnologiji takav da kopiranje ne znaci nuzno i biti korak unazad. Sreca je sto se kineski proizvodi smatraju necim sto mora biti barem 3x jeftinije od svakog drugog, da bi se o njemu uopce razmisljalo. Uvjeren sam da kinezi mogu proizvest skoro bilo koju stvar barem 30% jeftinije od drugih, no da li bi ta roba imala kupaca? Mislim da jos ne... Srecom.
Daj si mira, nemreju nam ti kinezi niš. Baš te zamišljam kak s svemirom u šuiroko razljapljenim očima prodaješ tvojeg žuću i ko hipnotiziran ulaziš u dučan Brilianza i naručuješ jednog kupea. I nekak mi tu mozak zblokira. Neznam zakaj ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | marko-svibje [ pet sij 04, 2008 3:10 pm ] |
Naslov: | |
Sve što je cijenjeni mladić iznad mojega teksta napisao stoji,-ime nosi cijenu.Prije 1-2god.u Autoklubu je izašao tekst "Za 7000€ dobijete i klimu".Naravno riječ je o kineskom vozilu koje malo liči na Opel Agilu.Zamislite koliko će taj auto preći km,gdje ćete ga održavat(servisi).Čime se mi zamaramo?!Kakvi kinezi,kakvi Briljansi.kinezi nam nisu do koljena.Kako će njihovo vozilo konkurirati Europskim.Sve drugo možda, ALI AUTI NEMA ŠANSE.Nije neki Šnj-Žnj pametniji od Henrija Forda!!! |
Autor/ica: | nenad [ pet sij 04, 2008 3:16 pm ] |
Naslov: | |
Sve je to super kaj vi prićate samo zaboravljate jednu stvar,do 90% svih dijelova u europskim autima je proizvedeno u Kini pa i ono kaj piše made in PRC ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet sij 04, 2008 3:25 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
Jesi vidio crash testove premium europljana pred 10 godina? Kad netko pita za BMW 328 iz 97., da li netko spominje crash test?
Naravno, ja. Između ostalog to je bio jedan od razloga zašto sam kupio Volvo V40.
Citat: Puno ako ne kupuješ nove kineze nego polovne Šveđane. Ionako je moja politika da ne treba kupovati novi auto (između ostalog jer nemam para za to ![]() ![]() Citat: Volkswagenu je trebalo 30 godina da se od prvog Passta i Golfa "pametnom" politikom odvoji od narodnog vozila i postane, recimo, premium brand. Mitshubishiju to nije uspjelo. Ni Hyundaiu.
VW premium brand? Kako da ne. Zasto spominjes Hyundai i Mitsubishi? Prvi je tek u proboju, drugi u problemima. Zasto ne spominjes Infiniti, Lexus i ostale istocnjake koji gaze europske premium proizvodjace u Americi? Citat: Ne slažem se da Kinski auto brendovi tuku u svemu 10x skuplju konkurenciju. Osim cijenom. Na koncu iako postoji Lexus, još uvijek se rađe kupuje BMW, Mercedes, Jaguar.... Tradicija je tradicija, a Lexus nije baš od jučer i sve je samo ne loš.
Ne citas, napisao sam "audio" ne "auto" ![]() Citat: Daj si mira, nemreju nam ti kinezi niš. Baš te zamišljam kak s svemirom u šuiroko razljapljenim očima prodaješ tvojeg žuću i ko hipnotiziran ulaziš u dučan Brilianza i naručuješ jednog kupea. I nekak mi tu mozak zblokira. Neznam zakaj
Dobro, nije da ne spavam nocu zbog toga. No, gledano cisto sa aspekta audio industrije: pred 20-30 godina hifi industrija je cvjetala. Od velikih proizvodjaca, do egzotike iz garaza. Gdje je to danas? Danas svi kupuju 5.1 kucna kina u Pevecu, a opstaju samo veliki koji se prilagodjavaju trzistu pa i sami izlaze sa jeftinim proizvodima koji ih drze na trzistu. Ne tvrdim da ce autoindustrija doci na isto, auti su ipak nesto drugo. No, kinezi ce i tu uskoro zagrabit veliki komad kolaca.
![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet sij 04, 2008 3:28 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Sve što je cijenjeni mladić iznad mojega teksta napisao stoji,-ime nosi cijenu.Prije 1-2god.u Autoklubu je izašao tekst "Za 7000€ dobijete i klimu".Naravno riječ je o kineskom vozilu koje malo liči na Opel Agilu.Zamislite koliko će taj auto preći km,gdje ćete ga održavat(servisi).Čime se mi zamaramo?!Kakvi kinezi,kakvi Briljansi.kinezi nam nisu do koljena.Kako će njihovo vozilo konkurirati Europskim.Sve drugo možda, ALI AUTI NEMA ŠANSE.Nije neki Šnj-Žnj pametniji od Henrija Forda!!!
Sorry, al tu si nadrobio svega i svacega. Ovo kaj ti spominjes je prvi kineski val, i tu nije bilo dileme - smijeh. A siguran sam da su i sami Kinezi znali da od toga nece biti nista. Dali su aute lokalnim dilerima, bez servisne mreze, podrske i iceg drugog. Dakle, probni balon. A ovo "nije neki snj-znj pametniji od Henrija Forda"... Necu komentirat ![]() |
Autor/ica: | BORIS [ pet sij 04, 2008 3:32 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Sve je to super kaj vi prićate samo zaboravljate jednu stvar,do 90% svih dijelova u europskim autima je proizvedeno u Kini pa i ono kaj piše made in PRC
Nije baš 90% ali nije baš ni SF, pogledajte kinu prije 10g, kad su smakli one studoše na trgu, pogledajte sad, ![]() a probajte zamisliti za sljedečih 10g ![]() E, sad pogledajte nas prije 10 i za 10, kome se piše svijetlija budučnost ![]() (PRC = People's Republic of China) |
Autor/ica: | dgovorcin [ pet sij 04, 2008 3:52 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Sve je to super kaj vi prićate samo zaboravljate jednu stvar,do 90% svih dijelova u europskim autima je proizvedeno u Kini pa i ono kaj piše made in PRC
Slažem se, mogu oni napraviti i 99,99% dijelova, ali ne i neki brand. Kaj kome na ovim prostorima znači Guangdong, Zhonghua, Chery, Asimco ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet sij 04, 2008 4:39 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Slažem se, mogu oni napraviti i 99,99% dijelova, ali ne i neki brand. Kaj kome na ovim prostorima znači Guangdong, Zhonghua, Chery, Asimco
U audio krugovima Vincent jako dobro kotira. ![]() ![]() |
Autor/ica: | C70 [ pet sij 04, 2008 11:24 pm ] |
Naslov: | |
Evo jedno pitanje visa vi Kineskih proizvoda...Znate li koji je najprodavaniji skuter u HR...Boatian... Made in PRC...Ma možemo mi trubit koliko god hočemo i šta hočemo i ovo i ono...ponavljan Kinezi (cijena) su realnost... |
Autor/ica: | dgovorcin [ ned sij 06, 2008 5:42 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
U audio krugovima Vincent jako dobro kotira.
I u slikarskim, Van Gogh ![]() ![]() |
Autor/ica: | franjo [ pon sij 07, 2008 11:05 pm ] |
Naslov: | |
Vidim da su se neki dotakli i pitanja chrash testa od prije 10 g, za one koji ne znaju prvi auto na svijetu s četiri zvijezdice na chrash testu je volvo s/v 40 iz 1997 god. ![]() |
Autor/ica: | franjo [ pon sij 07, 2008 11:13 pm ] |
Naslov: | |
He, he izmislio sam novu riječ "chrash". ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ uto sij 08, 2008 1:58 pm ] |
Naslov: | |
Evo, poboljšali su se http://www.youtube.com/watch?v=TT7ydFwHq4w |
Autor/ica: | BORIS [ uto sij 08, 2008 2:20 pm ] |
Naslov: | |
Za takvo poboljšanje im je trebalo max. 6 mjeseci, što tek mogu napraviti za 6 godina ![]() ![]() ![]() Ali još je davne '98 Lev Andropov (Russian Cosmonaut) rekao: "...Components. American components, Russian Components, ALL MADE IN TAIWAN!..." ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stranica: 2/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |