Citat:
China Oil Company - Namjera im je bila kupit Philips 76 Oil company i Hunt Oil, US su to blokirale...
Negdje sam već napisao da će se Europa, kao i USA, znati zaštiti od kineskih proizvoda. Ovo gore to samo potvrđuje. Naravno da ih ne može zabraniti jer i oni (Europa/SAD) žele izvoziti na Kinesko tržište, a nekog reprociteta mora biti. Europa i SAD nisu Hrvatska koja bi dala guze za nešto što joj u stvari uopće možda i ne treba. Oni znaju što žele i imaju viziju kako to ostvariti.
Što se kineskih brandova tiče oni nemaju tradiciju a tradicija još uvijek tu prolazi. Koji se auti u Hrvata najviše cijene? Koji su najprodavaniji novi automobili? A koji najprodavaniji i najcjenjeniji polovni? Opel, Renault kod novih a san svakog hrvata (osim nastranih poput ljudi s ovog foruma) je valjda Golf/Passat u garaži. Gdje su tu Japanci unatoč svojoj kvaliteti? A gdje su tek Korejanci, a što mislite gdje će biti Kinezi kad jednom dođu na ovo tržište. Zbilja me interesira koliko loš auto mora napraviti Volkwagen ili Opel da se čitavo jedno tržište okrene od te marke? ili još bolje, koliko bolji auto od Opela Volkwagena mora napraviti Briliantz, Hyundai, Toyota ili Honda da se orijentacija nekog zapadnoeuropskog tržišta okrene prema tim markama? Japanci su od 60-tih, kad su počeli s ozbiljnijim izvozom automobila u Europu, uspjeli uzeti dio Europske torte prodaje automobila, ali nisu uspjeli nadmašiti prodajom autohtone brandove. Možda u GB gdje se auto industrija urušila sama u sebe.
Eto, to znači brand, image, tradicija. A prosječni Rvati su kaj se toga tiče tradicionalni narod.