Citat:
Da, ali ako na osnovnog Focusa dodam tih 6.100€ i još od negdje nabavim 3.200€ mogu uzeti Focusa ST-a s Volvaških 225KS,
dok za samo 30€ manje Volvo nudi isti C30 (1,6D PSA) s Momentum opremom.
Ford Focus ST 2,5(Volvo) - Volvo C30 1,6D(PSA) Momentum =31€
i kaj sad: voziti Ford s Volvo motorom od 225KS ili Volvo s Peugot/Citroenovim motorom od 109KS
U toj dilemi bih racionalnim razmišljanjem kupio ST-a, a neracionalnim C30 T5. 8) I uopće me ne dira razlika u cijeni. Jer u nekom cjenovnom razredu možeš kupiti ne znam, srednjeg Mondea, Focusa ST ili osnovnog Volva. A kako 100 ljudi ima 100 ćudi, na cesti viđam sva ta tri modela jer tih 100 ćudi imaju razne želje/potrebe. Da smo svi racionalni kao što neki sudionici ove rasprave žele pokazati da jesu, svi bismo se vozili u Dacijama Logan. Ali nije tako i sva sreća da nije.
Moje želje i potrebe pri kupovini auta su bile da je komotan za moje gabarite, brz, siguran i udoban, baš tim redoslijedom. U igri su bili Alfa 166 3,2 V6 (malo rabljena 12000 km) te novi Saab 9-3 2.3T Aero, Subaru Legacy 3.0 (samo kao automatic), Volvo S60 2.5T, Honda Accord 2,4. Sve neka egzotika.

Isprobao sam ih sve, Honda i Alfa su bili jeftiniji, svi ostali skuplji od Volva. Vizualno, Alfa mi je bila prva, pa Volvo, Subaru, Honda, Saab. Po osjećaju u vožnji Honda je zaostajala, ostali su tu negdje. Kupio sam valjda je jasno šta, iz vrlo prostih razloga: u Alfi i Hondi sam zapinjao glavom za krov, Saab je bio skučen u dužinu, Subaru preuzak i tada bez ručnog mjenjača. Naravno da je bilo još želja poput AWD pogona, 18 colnih kotača i slično, ali su izašle iz limita. Znači, kupio sam auto u koji prvenstveno stanem, a koji mi se tek na drugom mjestu sviđa i na trećem ide.
Za nepune dvije godine ću isplatiti lizing, i već pomalo razmišljam što ću dalje. Vrlo se bojim da to Volvo više neće biti, osim ako ne ostanem na postojećem. Ne zato jer mi se ne sviđaju, baš naprotiv. Bilo što bi mi došlo u obzir a da je malo familijarnije od S60 (XC60, V70, S80) prelazi sve limite cijena i postaje mi van dohvata. I ova rasprava mi uopće ne pomaže, jer sam i prije i sad znao da Passata neću voziti, pa makar ih prodavali po 15000 eura.

Kako je netko rekao, voziti starije generacije pa dok idu, u tom smislu mi se sviđa ideja o pronalasku nekakvog V70R s kraja proizvodnje (2006 ili 07) i guštati u njemu dok ide.
