VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
Da li kupiti Volvo sa turbom? http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=568 |
Stranica: 4/5. |
Autor/ica: | tcode [ pet kol 17, 2007 12:15 pm ] |
Naslov: | |
Hehe, konačno da se slažemo oko iste stvari. |
Autor/ica: | gonzo [ pet kol 17, 2007 12:23 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Hehe, konačno da se slažemo oko iste stvari.
slažemo se mi uvjek ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ pet kol 17, 2007 2:24 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: VGT turbina je sasvim nešto drugo, i da, sa njom se reducira turbo lag.
o turbo lagu i govorim cijelo vrijeme ![]() Citat: onda je pametnije ići sa manjom turbinom da bi se izbjegla velika turbo rupa (16T)
|
Autor/ica: | tcode [ pet kol 17, 2007 2:26 pm ] |
Naslov: | |
Mislim da je vrijeme da se ta dva različita pojma objasne. Gonzo, imaš čast ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ pet kol 17, 2007 4:20 pm ] |
Naslov: | |
turbo rupa se nalazi u niskom području okretaja motora gdje još turbina nije razvila dovoljno okretaja da počne puniti tlak. ako je ispušna strana kučišta turbine manja bit će i manja turbo rupa a to isto vrijedi za veličinu lopatice u ispušnoj strani. turbo lag je samo kašnjenje turbine(odaziv) zbog npr. inercije lopatica dakle kad se vozimo recimo na 4,5-5 tisuća okretaja te kad pustimo gas pa ga ponovno dodamo potrebno je turbini nešto malo vremena da se ponovno zavrti i to zovemo turbo lag. turbo lag ovisi o veličini lopatica turbine te veličini samog ispušnog kućišta(vrsti ispušne grane)jer što su ona manja to je i manji turbo lag. |
Autor/ica: | nucleus [ pet kol 17, 2007 9:20 pm ] |
Naslov: | |
svka čast dečki, još malo pa bum sam slagal neki turbak ![]() istina još me malo muči kakva je na kraju razlika između turbo rupe i turbo laga ![]() ![]() meni to zvuči ista stvar rečena na dva različita načina sa istom posljedicom ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ pet kol 17, 2007 10:22 pm ] |
Naslov: | |
u principu u jednom i drugome stanju auto neide punom snagom osim što turborupa može duže trajati ako smo na jako niskim obrtajima u visokoj brzini |
Autor/ica: | Izy [ sub kol 18, 2007 6:00 pm ] |
Naslov: | |
2 gonzo: A kako onda na engleskom glasi termin za "turbo rupu" s obzirom da tvrdiš kako "turbo rupa" i "turbo lag" nisu isti pojam ![]() ![]() ![]() ![]() Ili sam ja nekaj krivo shvatio?! ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ sub kol 18, 2007 7:22 pm ] |
Naslov: | |
nisam stručnjak za eng. jezik al mislim da to t-code zna još bolje obajsniti,ti si dobro shvatio jer postoji razlika kad motor ne razvija dosta ispušnih plinova i nemože zavrtiti turbinu u njeno optimalno područje rada (mali obrtaji) i ono drugo kad turbo nemože trenutno razviti puni tlak nakon puštanja pa naglog dodavanja gasa zbog inercije lopatica,loše izvedene ispušne grane te velikog ispušnog kućišta turbine da ne nabrajam dalje. što se mene tiče ja bi to gurnuo sve u isti koš jer te sve iste stvari koje sam naveo utječu i na jedno i na drugo. kako smanjiti turbo rupu i pojačati odaziv na gas?; bolje izvedena ispušna grana sa manje kutova,poliranje ispušnih kanala te poliranje grane iznutra manje ispušno kućište turbine,manja turbo rupa ali zato problemi na visokim obrtajima..(back pressure)=pad snage ball bearing kuglični lageri keramičke lopatice recirkulirajući ventili optimirati nastrujavanje zraka na lopatice veći promjer ispuha ,smanjiti otpor ispušnim plinovima varijabilna geometrija turbine T-code dodaj još ti nešto meni ne pada više na pamet što bi napisao ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sub kol 18, 2007 10:58 pm ] |
Naslov: | |
Citat: 2 gonzo: A kako onda na engleskom glasi termin za "turbo rupu" s obzirom da tvrdiš kako "turbo rupa" i "turbo lag" nisu isti pojam
Djelomično si dobro shvatio. Namjerno sam naveo Gonzu na razmišljanje i da pokuša odvojiti ta dva pojma jer u jednom postu objašnjava kako bi moglo biti problema sa turbo rupom, a onda u drugom, gdje ja spominjem turbo lag, tvrdi da zapravo cijelo vrijeme misli baš na to. To nikako nisu isti pojmovi.![]() ![]() ![]() ![]() Ili sam ja nekaj krivo shvatio?! ![]() Na engleskom se ono što mi zovemo turbo rupa naziva "boost threshold", odnosno kod nas bi stručni termin bio "prag potiska", a to je rotacijska zona pri kojoj je turbina efikasna, obično od 2000 okretaja naviše. LAG prevedeno na hrvatski znači "zaostajanje" i "vremenski pomak" te je prevedeno kao RUPA u mehaničarskom riječniku zbog kratkoće izraza kao i zato što simbolizira vremensku rupu i ne predstavlja ništa drugo no vrijeme potrebno da se turbina zavrti zbog svoje inercije (lopatice na kotačićima imaju neku masu, a postoji i trenje između osovine i ležaja koja nosi kotačiće, trenje između plinova koji okreću lopatice i kučišta itd.). |
Autor/ica: | gonzo [ ned kol 19, 2007 12:00 am ] |
Naslov: | |
imaš pravo t-code ali sa većom turbinom povećava se jedno i drugo nažalost ![]() |
Autor/ica: | nucleus [ ned kol 19, 2007 12:31 pm ] |
Naslov: | |
Citat: imaš pravo t-code ali sa većom turbinom povećava se jedno i drugo nažalost
ali nekako imam osjećaj kad takva turbina počne rokati da je onda samo fun & games ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ ned kol 19, 2007 5:14 pm ] |
Naslov: | |
Citat: imaš pravo t-code ali sa većom turbinom povećava se jedno i drugo nažalost
Turbo rupa ovisi gotovo jedino o plinskoj strani kućišta, čisto sumnjam da je turbina koju R koristi bitno veće plinske strane. Lag također neće biti pretjeran, sjeti se koliki kompresorski kotačić ja sada imam, sigurno je bitno teži od 14t kotačića pa stvar radi besprijekorno.
![]() |
Autor/ica: | gonzo [ ned kol 19, 2007 7:49 pm ] |
Naslov: | |
T5, ispitan stari dobri motor koji u startu daje 250hp i ima kompresiju 8,5:1 te drži nešto malo više od 350hp na stock internalima, sasvim dovoljno za sprint od 0-100 za 5,5-5,8sec i V-max od preko 265kmh 8) |
Stranica: 4/5. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |