VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
Cijene Volova http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2461 |
Stranica: 6/6. |
Autor/ica: | ruka [ čet lis 09, 2008 10:34 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Ne osvrčite sa na Rukina razmišljanja
ako ga naprave i ak se vrate na stare staze kojima su isli kupil bum ga pa kolko god bu kostal. obecajem.![]() ![]() Ovo za renol, buraz te ganja godinama, megani, scenic i ta klasa-to je saka jada. Laguna, to je vec nesto jace. onaj test s modusom je farsa, volvo bez motora i bez konstrukcije odbojnika, samo je plastika bila, a u ostalom volvo je i u tim generacijama imao zone deformacime i ojacanu kabinu...vidi rollover testove starih dvojki, po par puta se prevrcu i padaju na krov a krov se ne guzva. To su bila kola, sad je i volvo ko renol, sigurnost baziraju na brdu jastuka a auti su svi od papira. Ovo za otvaranje jastuka, skeptican sam prema tom podatku.. |
Autor/ica: | nenad [ čet lis 09, 2008 11:38 pm ] |
Naslov: | |
Slažem se s Rukom,a da podkrijepim te tvrdnje sam budem rekao da kaj se tiće renola a i drugih francuskih vozila samo probaj otići u dučan po neki dio a da nisi uzeo taj dio da ga pokažeš ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Hong Kong [ pet lis 10, 2008 1:50 am ] |
Naslov: | |
Cim mognem pogledacu cijene Volvo u Kini i drug tjedan u HKongu bas me zanima. A sto se tice rezervnih dijelova ma to je bajka u Volvo servisu. Hoces spisak? hahaha Moto Volvo servisa= Novo za Novo. |
Autor/ica: | Branimir [ pet lis 10, 2008 9:08 am ] |
Naslov: | |
Citat: Ovo za renol, buraz te ganja godinama, megani, scenic i ta klasa-to je saka jada. Laguna, to je vec nesto jace.
Obzirom da na dvorištu imam po primjerak relativno mladih i Volva i Renaulta, i iako nisu iste klase glavni smjerovi matičnih kompanija su jasno vidljivi. Volvo povremeni škripucne u vozačkom sjedalu, negdje u armaturi ispod volana i to je manje više to. Renault ne škripi (još) nigdje. Ima zgodnih stvari poput automatskih svjetala, automatske ručne kočnice, otvor tanka bez čepa i slično. Ugodan za voziti, tih, udoban, komotan. Ali isto tako je prepun osebujnih rješenja koja su rađena ad hoc i jednostavno su morala biti takva jer drugog načina nije bilo. Na Volvu promijenim žarulju i zračni fillter zajedno za 15 minuta. Na Renolu za žarulju treba barem pola sata guranja ruke u preuski otvor i napipavanja naslijepo. Filter zraka? Izvaditi akumulator, otkopčati centralu motora, odmaknuti u stranu hrpu kabela i kutiju filtra izvući van. Posao od 2 sata. Drugi primjer: voziš se Volvom autocestom 150 po kiši, brisači brišu i sve je super. Voziš se isto Renolom, i sve je super osim.....kad se treba prestrojiti u vanjskim retrovizorima se ne vidi NIŠTA jer se voda s vjetrobrana cijedi po prednjim bočnim staklima i zaklanja retrovizore. Da ne govorim o supermodernonečitljivoj digitalnoj instrument ploči, hrpi loše spojene plastike, kartici-ključu koja baš smeta u džepu. |
Autor/ica: | ruka [ pet lis 10, 2008 9:38 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Ovo za renol, buraz te ganja godinama, megani, scenic i ta klasa-to je saka jada. Laguna, to je vec nesto jace.
Obzirom da na dvorištu imam po primjerak relativno mladih i Volva i Renaulta, i iako nisu iste klase glavni smjerovi matičnih kompanija su jasno vidljivi. Volvo povremeni škripucne u vozačkom sjedalu, negdje u armaturi ispod volana i to je manje više to. Renault ne škripi (još) nigdje. Ima zgodnih stvari poput automatskih svjetala, automatske ručne kočnice, otvor tanka bez čepa i slično. Ugodan za voziti, tih, udoban, komotan. Ali isto tako je prepun osebujnih rješenja koja su rađena ad hoc i jednostavno su morala biti takva jer drugog načina nije bilo. Na Volvu promijenim žarulju i zračni fillter zajedno za 15 minuta. Na Renolu za žarulju treba barem pola sata guranja ruke u preuski otvor i napipavanja naslijepo. Filter zraka? Izvaditi akumulator, otkopčati centralu motora, odmaknuti u stranu hrpu kabela i kutiju filtra izvući van. Posao od 2 sata. Drugi primjer: voziš se Volvom autocestom 150 po kiši, brisači brišu i sve je super. Voziš se isto Renolom, i sve je super osim.....kad se treba prestrojiti u vanjskim retrovizorima se ne vidi NIŠTA jer se voda s vjetrobrana cijedi po prednjim bočnim staklima i zaklanja retrovizore. Da ne govorim o supermodernonečitljivoj digitalnoj instrument ploči, hrpi loše spojene plastike, kartici-ključu koja baš smeta u džepu. A njemu nikako nije jasno zašto ja ne želim kupiti novi auto. ![]() |
Autor/ica: | Hong Kong [ pet lis 10, 2008 11:56 am ] |
Naslov: | |
Sto se tice mijenjanja zarulja ipak mislim, da je na XC90 to najbrze. Povuces dvije metalne polugice van i u roku par sekundi imas lampe ako hoces i na stolu jer je kabel sa konektorom dugacak skoro pola metra. Ili jednostavno cijeli far odkopcas sa jednim konektorom i mijenjas bilo koju zarulju na stolu. Svaka im cast. Pohvala. |
Autor/ica: | grimreaper [ sub lis 11, 2008 10:03 pm ] |
Naslov: | |
Eto, danas smo stari i ja isli vidit malo Mondeo. Iskreno, pomalo sam razocaran. Iz daleka sve to izgleda lijepo, no detalji razocaravaju: - volan je prekrcat gumbima koji ne odaju dojam solidnosti - konzola ergonomija nula bodova - plastika unutrasnjosti je odlicna, no gumbi na konzoli ostavljaju jako jeftin dojam - ona fensi smensi instrument ploca je komplicirana za koristenje iako djeluje jako efektno - sony radio je ocajan izgledom - hauba nema hidraulicke podizace nego se koristi onaj "drzac"... To nisam vidio godinama - maska sprijeda izgleda vrlo jeftino i kicasto - preglednost ne postoji kao pojam - gdje god se pogleda "pod lim" auto ostavlja dojam dosta slamperski odradjenog posla (zadnje sam to vidio kod Fiat Stila) Da nije sve tako lose, moram priznat da kao komplet auto izgleda sasvim OK (Titanium sport naravno hehe). Unutrasnjost je solidno izradjena, sjedala odlicna, polozaj za volanom odlican, dosta mjesta, ogroman gepek. Kompletan dojam je takav da auto jako puno nudi za novac, no konstantno u sitnicama podsjeca da postoje jos uvjek razlozi zasto Mondeo nije premium auto. Slican dojam mi je ostavila nova Mazda 6. Zato i dalje stojim kod tvrdnje da postoje razlozi zasto Volvo kosta koliko kosta. Iducih dana idem na probnu voznju, trenutno nisu imali ni jednog na raspolaganju. Boris (poznanik koji radi u salonu) mi tvrdi da ce me odusevit, pa su ocekivanja velika... Na kraju krajeva, to je i najbitnije. |
Autor/ica: | Vili [ ned lis 12, 2008 12:34 am ] |
Naslov: | |
Ja ne kužim kako je ta nova generacija Mondea uopće prošla u serisku proizvodnju. Taj dizajn..... Isto je i sa novom generacijom Focusa, pogotovo nakon redizajna. Stari modeli su mi bili puno ljepši. |
Autor/ica: | ruka [ ned lis 12, 2008 6:27 am ] |
Naslov: | |
Citat: Eto, danas smo stari i ja isli vidit malo Mondeo. Iskreno, pomalo sam razocaran. Iz daleka sve to izgleda lijepo, no detalji razocaravaju:
jel vrijedi ovo što si nabrojao tolike razlike u cijeni naspram v70? - volan je prekrcat gumbima koji ne odaju dojam solidnosti - konzola ergonomija nula bodova - plastika unutrasnjosti je odlicna, no gumbi na konzoli ostavljaju jako jeftin dojam - ona fensi smensi instrument ploca je komplicirana za koristenje iako djeluje jako efektno - sony radio je ocajan izgledom - hauba nema hidraulicke podizace nego se koristi onaj "drzac"... To nisam vidio godinama - maska sprijeda izgleda vrlo jeftino i kicasto - preglednost ne postoji kao pojam - gdje god se pogleda "pod lim" auto ostavlja dojam dosta slamperski odradjenog posla (zadnje sam to vidio kod Fiat Stila) Da nije sve tako lose, moram priznat da kao komplet auto izgleda sasvim OK (Titanium sport naravno hehe). Unutrasnjost je solidno izradjena, sjedala odlicna, polozaj za volanom odlican, dosta mjesta, ogroman gepek. Kompletan dojam je takav da auto jako puno nudi za novac, no konstantno u sitnicama podsjeca da postoje jos uvjek razlozi zasto Mondeo nije premium auto. Slican dojam mi je ostavila nova Mazda 6. Zato i dalje stojim kod tvrdnje da postoje razlozi zasto Volvo kosta koliko kosta. Iducih dana idem na probnu voznju, trenutno nisu imali ni jednog na raspolaganju. Boris (poznanik koji radi u salonu) mi tvrdi da ce me odusevit, pa su ocekivanja velika... Na kraju krajeva, to je i najbitnije. Otprilike slične primjedbe sam ja imao na taj v70, nit mi leži instrument tabla, nit mi je pregledan, uz meni razočaravajuću plastiku. Hauba..kaj ima onu štangu samo kojom se podhalta hauba? To je samo malo jeftinije rješenje nego amortizer, najbolje je bez i jednog i drugog al je malo skupa izvedba. Sve u svemu, sve je to sad sranje, više manje ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ ned lis 12, 2008 10:29 am ] |
Naslov: | |
Po meni vrijedi, jer Mondeo ne ostavlja svagdje jednolican dojam. Daleko od toga da je V70 ili S80 savrsen, ali kad zaviris malo u rupe ili pod plastiku vidis ono sto i ocekujes. Ovdje je dojam kao da si u restoranu gdje sve izgleda super, ali znas da je bolje da ne gledas kroz otvorena vrata od kuhinje. Grubo obradjeni rubovi, plastike pod haubom djeluju vrlo krhko, lim ispod vrata gepeka kao da sam se ja ucio svasat. Jednostavno se ne mozes otet subjektivnom dojmu da to sve zajedno nije bas presolidno. Kaj da velim, 850tka mi djeluje 3x skuplja, a ima losiju plastiku i sjedala... Profesionalna deformacija od rastavljanja 850tki ![]() |
Stranica: 6/6. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |