VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
Cijene Volova http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2461 |
Stranica: 1/6. |
Autor/ica: | dugi [ uto ruj 30, 2008 3:08 pm ] |
Naslov: | |
Čuj moj šef ti uzgaja "Volove ![]() ![]() ![]() Sorry al nisam si mogel pomoč ![]() |
Autor/ica: | ruka [ uto ruj 30, 2008 4:43 pm ] |
Naslov: | |
o tom ja pricam vec dulje vrijeme. Placas za imidz, da je duplo bolji nije, zapravo vise nisam siguran jel uopce bolji, volvo se pod fordom razvodnio i utapa se u prosjeku. Nekad je postojala razlika izmedju velikog volva i velikog folcvagena, volvo je bio uz rame marcedesu, audi je bio druga liga, danas su se vremena promjenila, ostao je samo imidz stjecan desetljecima, a treba i to platit ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ uto ruj 30, 2008 9:23 pm ] |
Naslov: | |
Naravoučenije; kupujte polovne Volvote i to one koje bute vozili do smrti. vaše ili auta, uglavnom na jaaaaako duge staze. |
Autor/ica: | žAjlA [ uto ruj 30, 2008 9:37 pm ] |
Naslov: | |
Citat: o tom ja pricam vec dulje vrijeme. Placas za imidz, da je duplo bolji nije, zapravo vise nisam siguran jel uopce bolji, volvo se pod fordom razvodnio i utapa se u prosjeku. Nekad je postojala razlika izmedju velikog volva i velikog folcvagena, volvo je bio uz rame marcedesu, audi je bio druga liga, danas su se vremena promjenila, ostao je samo imidz stjecan desetljecima, a treba i to platit
Podpisujem! ![]() ![]() |
Autor/ica: | sansi [ uto ruj 30, 2008 9:45 pm ] |
Naslov: | |
prije je bila filozofija da se napravi što bolji auto i da se to pokaže na štetu ostalih proizvođača, a danas svi rade što bolji marketing da bi što više zaradili na štetu kvalitete a dok je ovaca bit će i vune. |
Autor/ica: | grimreaper [ uto ruj 30, 2008 10:37 pm ] |
Naslov: | |
A cuj, budemo za 15ak godina rastavili neki XC70 za dijelove, pa cemo vidit jel bio tak dobar ili ne ![]() Salu na stranu, ne moze se usporedjivat VW sa Volvom buduci da je VW velikoserijski proizvodjac. Koliko se godisnje proda 60tki, a koliko Passata? A razvoj auta nije jeftina igra. Imaju te cijene svoje zasto i svoje zato. Nemojte zaboravit da u koncernu Ford ima vecu zaradu na prodanom Mondeu nego Volvo na 60tki, pa sad vidite... Srecom pa su rabljeni jeftini ![]() |
Autor/ica: | Vili [ sri lis 01, 2008 12:56 am ] |
Naslov: | |
Grime, ne znam baš da je moguće da Ford na Mondeu zaradi više nego Volvo na S60, jer nemam pojma šta je to taj Volvo razvijao za S60. Motori su postojali, mjenjači također, ovjes vjerojatno ima veze baš sa mondeom... A politika cjena je samoubilačka. Pa kad je Volvo koštao kao Mercedes? A što se tiče usporedbe sa VW... zašto se novi nebi uspoređivali? Meni moj S60 sa 157 tkm škripi i cvili kao što je cvilila i Omega 5 godina starija i sa 50tkm više. 100% sam siguran da je Passat kvaliteteniji od starih Opela, a nisam siguran da li je kvalitetniji od S60, ali puno lošiji sigurno nije. Za sve Vas koji razmišljate o kupnji S60, opet ću ponovit savjet, idite na S80. Razlika je velika, i s vremenom sve veća. |
Autor/ica: | ruka [ sri lis 01, 2008 9:12 am ] |
Naslov: | |
Citat: A cuj, budemo za 15ak godina rastavili neki XC70 za dijelove, pa cemo vidit jel bio tak dobar ili ne
ma zaboravi da budes za 15 godina rastavljal taj xc70, prvo bude pohaban do krajnjih granica, drugo, nemas kaj iskoristit iz njega osim eventualno limarije ( i to je sad upitno jer i njih rade od papira vec ) jer je sve u canbus-u, vezano uz taj konpjuuter od kojeg rastavljas auto, bez softvera to nebudes nu upario...ma ti si romanticar tolko zaludjen s volvom da bi ja predlozio da slozimo jednu peticiju da te prime u PR ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ sri lis 01, 2008 9:12 am ] |
Naslov: | |
Citat: Grime, ne znam baš da je moguće da Ford na Mondeu zaradi više nego Volvo na S60, jer nemam pojma šta je to taj Volvo razvijao za S60. Motori su postojali, mjenjači također, ovjes vjerojatno ima veze baš sa mondeom...
Ono sto kosta puno su sitnice. Naime, da bi Volvo koristio Fordovu osnovu, a ispunjavao svoje zahtjeve neke stvari kostaju 5-6x vise. Banalni primjeri - Volvo ima vise standarde za otpornost plastike na pozar, koriste 100% reciklirajucu plastiku, velik broj dijelova mora ispunjavat sigurnosne norme koje Ford nema itd. Problem je samo sto Volvo to nigdje ne oglasava, i ljudi to ne znaju. Po meni treba cijeli marketing otpustit i to postavit na noge kak se spada. Druga stvar je broj prodanih vozila.
|
Autor/ica: | ruka [ sri lis 01, 2008 9:21 am ] |
Naslov: | |
Citat:
Ono sto kosta puno su sitnice. Naime, da bi Volvo koristio Fordovu osnovu, a ispunjavao svoje zahtjeve neke stvari kostaju 5-6x vise. Banalni primjeri - Volvo ima vise standarde za otpornost plastike na pozar, koriste 100% reciklirajucu plastiku, velik broj dijelova mora ispunjavat sigurnosne norme koje Ford nema itd.
i opet baca van skripave aute s plastikom koja je na dodir kao u renolu kliju i oce za to novce za koje kupis dva auta koja ne skripe i idu isto i imaju isti broj zracnih jastuka, isti sistem abs-a, jednako dobre motore, svu silu opreme kao volvo ako ne i vise a jedina mana im je sto ce u pozaru izgorjeti brze nego volvo i sto plastika nije biorazgradiva. Ma nabijem ja njih s takvom politikom izrade vozila. Osim toga, biorazgradivu plastiku volvo koristi vec skoro 25 godina kako na kojim komponentama u autima i prije ih to nije sprecavalo da rade kvalitetne aute koji odskacu od jeftinije konkurencije.
|
Autor/ica: | grimreaper [ sri lis 01, 2008 9:47 am ] |
Naslov: | |
A da mi ovako postavimo stvari - rasprava o cijenama auta medju nama je kao da raspravljamo o napretku abdominalne kirurgije, kaj ne? Ko od nas zna zapravo sta se tocno i zasto dogadja? |
Autor/ica: | dgovorcin [ sri lis 01, 2008 10:01 am ] |
Naslov: | |
Citat: A da mi ovako postavimo stvari - rasprava o cijenama auta medju nama je kao da raspravljamo o napretku abdominalne kirurgije, kaj ne? Ko od nas zna zapravo sta se tocno i zasto dogadja?
Sad bu ti ruka repriciral da on ne treba niš znati kaj se događa i da ga za to boli uho nego mu je dosta da vidi i pipne sporogoreću plastiku na Volvu. Ja ću samo dodati da je razvoj sigurnosnih sistema u Volvu skup posao. Bojim se da NCAP nije pravo mjerilo sigurnosti u autu a da je na tom polju Volvo još uvijek daleko ispred svih. A to košta. Istina je također da vjerovatno nisu na tako efikasan način organizirani kao Toyota. O materjalima bih samo rekao jedno. De gustibus non est disputandum. Na koncu dio cjene odlazi i na plačanje marke koju vozite. Tko voli nek izvoli. Uvijek ostaje puno povoljnija opcija polovnog Volva ![]() |
Autor/ica: | Branimir [ sri lis 01, 2008 10:17 am ] |
Naslov: | Re: Cijene Volova |
Citat: Mene sad zanima, budući da nisam imao priliku voziti novi V70, koiko je on ustvari bolji od Passata?
Cijene Volova su sa svakom novim modelom sve veće. Aktualni V70 je u odnosu na prethodni pozicioniran u višu srednju klasu a to naravno prati i cijena. Koliko prate druge stvari ne znam baš ali čini mi se da ne dovoljno. Volvo se trpa u premium segment i konkretni V70 se u osnovi može sasvim normalno uspoređivati sa recimo A6 karavanom (koji je još i skuplji). I to je u stvari ok. Ali Audi će na svakog V70 prodati barem pet A6-ica, ako ne i deset. Zašto je tako nek si razbijaju glavu marketinški stručnjaci u Volvu.Upravo smo u firmi obnavljali vozni park i kupili smo dva nova passati 20tdi jedan max. opremljen limuzinska izvedba drugi karavan cijena za oba modela 31.t€(lim)+28t€(kar), a to je cijena gotovo jednog v70 za oba skupa, s tim da su oba opremljena do jaja a jedan ima apsolutno sve pa čak i masažu u sjedalu. S druge strane, Fauve se zadnjih par godina pozicionira u širi segment i ide na količinu uz niže cijene koje su tu negdje kao i ostatak klase. Sjetite se malo davnijih vremena kad je goli G3 koštao barem 20% više od ništa lošije ali i opremljenije/komotnije/manje ukradive konkurencije. I šta je najgore, prodavao se. A sad, ako netko kupi Pasata i ne smeta mu što je svaki drugi auto na cesti isti taj, crni ili srebrni, neka. ![]() Da odgovorim na tvoje prvo pitanje: V70 nije dvostruko bolji, ali da li je i A4 za trećinu ili pola bolji od Passata? |
Autor/ica: | BORIS [ sri lis 01, 2008 10:23 am ] |
Naslov: | |
C30 1,6D osnovni model = 23.800€ Focus 1,6D 3V 109KS Trend oprema (najjeftinija) = 17.699€ Recimo da ime Ford ne košta ništa, onda ime Volvo + razlika u sigurnosti koštaju 6.100€ ![]() |
Stranica: 1/6. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |