Citat:
Skini kotač, stavi osovinu u škripac (šrafštok) tako da se može kotač slobodno vrtiti, uzmi kombinirke i tamo gdje su ispupčenja reguliraj na "maticama" na vrhu špica. Tak se igraj dok ne dobiješ ravno.
I uništi kotač i niple (matice na vrhu špica). Prvo, jel kotač željezni ili aluminski ? Željezni se u pravilu daju više pigati i mučiti nego aluminijski. Drugo jesi li pogodio rupu pa se felga spigala unutra ili kotač ide u ono što puk zove osmica?

Treće ne diraj po niplima kliještima već skoči do nekog biciklističkog dućana gdje možeš naći centrir ključ (vidi sliku)

s kojim onda prčkaj po felgi. Kako? Skini kotač koji želiš nacentrirati, skini s njega vanjsku i unutranju gunu (da se ne probuši unutarnja guma dok okrećeš niple), stavi natrag kotač i započni centrirati. Inače se za te rabote korsti vilica za centriranje

al to ti se ne isplati kupovati. Na jednoj strani pričvrsti nešto na ramu bicikla što će ti lagano dodirivati felgu i prema čemu ćeš vidjeti ide li felga lijevo ili desno te natezati ili otezati špajle

. E sad kako se špajle natežu to je malo veća nauka i treba malo iskustva i još više strpljenja. Ako ti felga ide lijevo-desno onda se špajle na onoj strani na kojoj felga ide u desno otpuštaju a na drugoj zatežu. I obrnuto ako ide u lijebo. Malim pomacima po četvrt ili pola kruga. Kad jednom dobiješ felgu lijevo desno slijedi centriranje gore-dole. Ideja je da tamo gdje felga ide prema centru špajle se opuštaju a ako ide prema van zatežu. Kad si to dobio vračaš se centriranju lijevo desno i tako dok ne dobiješ kotač u sredinu.
Pazi da ne precentriraš prednji kotač na lijevu ili desnu stranu. To lako provjeriš da ga izvadiš iz ležišta i okreneš za 180 stupnjav te ga vratiš. Zazori do rame moraju biti isti u oba slučaja. Isto vrijedi i za zadnji s tim da kotač na na strani krantza ima manji kišobran nego na drugoj
Ako si kotačem pogodio rupu i lakše uvinuo felgu, nađi lijepi ravni komad čvrstog drva i jedan čekić od svojih 2-3 kile, potom pronađi „grbu“ na felgi. Kotač se nalazi u ležitu na biciklu koji je okrenut naopačke. Zavuci letvu među špajle gdje je grba a čekićem opali po djelu letve koji je izvan kotača i špajli. Prilično jednostavno ravnanje koje se koristi sve dok felga na oko ne bude ravna. Poslije slijedi centriranje lijevo-desno i gore-dolje.
Nego, kad već ideš u dućan po centrir-ključ ponesi i felgu sa sobom te ih pitaj ravnaju li kotače. Košta nešto ali ako nisi vičan ovakvim rabotama uštedit ćeš nešto na živcima.